Říjen 25, 20177 r Jirka 44ah ti úplne stačí ja takú mám v octavii 1.6 MPI a je tam už 8 rok ešte od vyroby
Říjen 26, 20177 r jj ja mam taky 44 od výroby a pohoda.. ted je tam 6ty rok.. před zimou ju nabiju a uviidime..
Říjen 27, 20177 r před 9 hodinami, JirkaBrno napsal: jj ja mam taky 44 od výroby a pohoda.. ted je tam 6ty rok.. před zimou ju nabiju a uviidime.. Já jsem dostal loni nabíječku od Cteku ,kterou jsem chtěl a ta umí i docela slušně obnovovat starší baterie.Taky vyhrála několikrát ve své třídě. https://www.nabijeckyctek.cz/inpage/ctek-mxs-5-0-12v/ Škoda ,že bydlíš trochu z ruky ,tak bych tě ji půjčil na vyzkoušení.
Říjen 27, 20177 r to seš hodnej, díky... ale já s autem nemel problem, parkuju v garazi, takže to spíš řeším preventivně, až se stane, že nenastaruju, přecejen, 6 let je 6 let.. takže to nabiju a uvidim, určo se z toho nehroutim, nová varta nebo bosch vyjde na 1500+-,což není likvidační cena... nabíječku mám filson 6A ))))
Říjen 30, 20177 r Jen tak mimochodem, nemyslím si, že při normálním používání by měla baterie odejít po 6 letech, pokud to není nějaký čínský noname šmejd. Můj otec měl ve faku Vartu Silver Dynamic 55 Ah koupenou v roce 1999 a fako přežila. Vydržela přesně 17 let a 2 měsíce, z toho cca rok a kousek ještě sloužila v mé plynové feldě, než se definitivně odporoučela do věčných lovišť. Žádný zvláštní věci s ní nedělal, jen ji vždy před zimou a po zimě nabil a to byla celá údržba. Ona taky byla bezúdržbová :-D . Tady ji mám vyfocenou: http://robertx.rajce.idnes.cz/baterie_17_let_2_mesice/ Upraveno Říjen 30, 20177 r od Rob1
Říjen 30, 20177 r Co jsem slyšel v jedné prodejně autodílů (od známé co je tma provozní), tak v rámci nějakých "eko" nařízení snížily obsahy nějakých "nebezpečných látek" (například méně olova) v akumulátorech, tak vydrží mnohem méně než dříve...
Říjen 30, 20177 r ... no vom*dává se všechno dnes... jen aby se valily kusy a vydrželo to záruku a nejlíp měsíc po ní to kleklo. Ale člověk si nevybere, když ty šmejdy vyrábějí všechny značky... čest výjimkám ... ale těch je zoufale málo. Jinak věřím, že dnes už takovou baterii nikdo nevyrobí. Nicméně koupil jsem opět Vartu, tak uvidíme, kolik vydrží baterie rv 2016, jestli to bude zase do roku 2033 :-D :-D
Říjen 30, 20177 r V 19. 10. 2017 na 23:26, Rozsta napsal: Malto ahoj, prosím Tě blbý dotaz: jde použít diagnostika (VAG) co jsem měl na Fabii i pro Rapida? A co vše je možné si "doprogramovat / odporogramovat"? Proč jsi zavrhl roční vozy? Ahoj Malto ještě jednou, mohl by jsi mě prosím navést, kde se dá sehnat diagnostika na nové škodovky a co to stojí? Ješ někde soupis toho, co jsem schopen a nejsem s ní dokodovat? Díky.
Říjen 31, 20177 r no v tomto jsem ještě tak trochu nepolíbený . Já si zatím koupil akorát ELM327 adaptér do zásuvky a za pomocí mobilu a aplikace Torque jsem s ním schopen provést výčet chyb smazání. Ovšem tento adaptér umí pracovat i apkou Carista, kde už je možné různé zapínání vypínání funkcí, tu jsem si ale ještě nenainstaloval do mobilu (zatím nebylo proč). No a pak jsou možnosti čínských klonů VCDS kterými můžeš provádět kódování edit: k tomu VCDS, napiš uživateli wirer a ten ti určo poradí co koupit
Listopad 1, 20177 r zde je návod od uživatele sk0d@ jak postupovat přes Lucky patcher s instalací beta verze Caristy ... je to jinak totiž placená apka.
Listopad 2, 20177 r Nějak se mi to povedlo, spojilo se to s autem, ale minimum věcí k nastavení. Jedná se teda o F3.
Listopad 2, 20177 r Zkusil jsem zapnout houknutí při zamknutí i odemknutí a nic. Corner funkce nebyla v nabídce. Zkusím ještě pročíst to vlákno
Listopad 2, 20177 r myslím že zrovna to houknutí tam řešili, že je to nějaké problematické. Jinak fábinka už je v saloonu, volal mi dnes prodejce
Listopad 16, 20177 r tak to už ji máš ted doma neeeee no a já mám závadu .. 158200km.. pípak začal při jízdě pípat, v autě smrad z plynu.. tak budu muset navštívit pana doktora.. asi něco v reduktoru..
Listopad 16, 20177 r ... nebude to povolená spona na hadici od reduktoru ke vstřikům (filtru), nebo nějaká netěsnost jinde - třeba na přívodu LPG do reduktoru? Třeba bude stačit utáhnout a bude to zase cajk a bez návštěvy specialisty... :-) přepne se ti do do benzínu, když ti to pípá, nebo to jede furt na LPG? Upraveno Listopad 16, 20177 r od Rob1
Listopad 16, 20177 r jela s tím manželka.. dneska jedu do Vysokého Chlumce na pivní exkurzi, takže si od rána dovoluji a připravuju se na večer... zítra to prověřím.. nevím, jestli nepraskla naka membrána v reduktoru.. přece jen, už to má 135000 na lpg natočeno .. včera ještě jelo auto normálně.. uvidíme zejtra
Listopad 16, 20177 r před 11 hodinami, JirkaBrno napsal: tak to už ji máš ted doma neeeee no a já mám závadu .. 158200km.. pípak začal při jízdě pípat, v autě smrad z plynu.. tak budu muset navštívit pana doktora.. asi něco v reduktoru.. jj mám , jinak to frčí zde
Listopad 18, 20177 r tak auto jede na lpg normalně.. byly povolený svorky od lpg filtru, tak jsem je dotahl.. nikde není citit plyn.. akorat před startem a po vypnutí motoru pipak asi 5x krátce pípne.. těžko říct co to je.. jak budu mít trochu času, zajedu pro jistotu za doktorem..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.