Jump to content

GOLF10

Uživatel
  • Content Count

    301
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Excellent

About GOLF10

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,275 profile views
  1. Já jsem kupoval teď v září Nexen Nblue HD plus na Roomstra 195/55/15 a vzorek je skoro totožný jak jsem měl před tím Continentaly. Maji o jednu drážku navíc a jsou docela tiché. Uvidíme jak to bude s výdrží. Docela mě překvapily.
  2. Já jsem reklamoval na Slovensku v prvním servisem ,co byl po ruce. Stalo se mi to na dovolené.
  3. Chci se zeptat ,jak můžete zkontrolovat mikrospimač v zámku popř ho i vyměnit. Zámek je nerozebiratelný.Je snýtovaný. Taky mi občas zlobí tak jsem ho koupil nový ,teď jenom čeká až ho vyměním.
  4. Podle mě to v zámku zatuhlé neni,spíš to vytěsnilo vlhkost . Auto je z roku 2015 najeto nemá ani 60 tisíc, zámek je jak nový čistý jak z výroby. Ještě bych zkusil ho znovu vytáhnout a v něčem celý umýt.
  5. Celej zámek 5 dveří až z něho teklo WD zase ven.Narval jsem tam do něho hadičku a nebál se zmáčknout. Jestli to pomůže to uvidíš.Zase mi to funguje uvidím jak dlouho. Měl jsem už dříve celej zámek venku ,nejde rozdělat bohužel.
  6. Tak dnes zase zámek normálně funguje,maxidot nehlásí otevřený kufr. Zkoušel jsem to 2 dny zpátky prostřikat WD a zase se to zpamatovalo. Bude to nejspíš mikrospinač v zámku. Jestli to začne být akutní tak koupím nový zámek. https://www.cc-autodily.cz/zamek-5-dveri-2
  7. Taky si myslím ,protože začalo světlo problikávat ,zámek je nerozebiratelný je snýtovaný . Raději koupím asi nový opravovat to nebudu.Doufam, že to nebude třeba ta kostra .
  8. Chci se zeptat mám problém na Roomsteru taky se zámkem 5 dveří.Ale problém je takový ,zámek funguje dobře, pouze mi to hlásí na maxidotu otevřené 5 dveře.Samozřejmě taky svítí světlo v kufru a osvětlení vnitřního prostoru. Zámek jsem měl kompletně venku , bohužel rozdělat nejde tak prostrikan a vyčištěn.Kabely v průchodce zkontrolovány vše v pořádku.Už to začalo zlobit asi 2 krát teď znova. Auto je od června po záruce takže už mám smůlu. Podle mě to asi vypadá na zámek mikrospínač v něm nebo možná to ukostření mě napadá. Máte někdo s tím zkušenosti.
  9. Pevný interval 502.00 -5W40 Proměnlivý interval 504.00-0W30
  10. U 10W 40 vám budou cvakat zdvihátka,aspoň 5W40 jinak dávají teď ve škoda servisech 0W30. Nestojí zase moc https://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-OLEJE-C54/OSTATNI-NORMY-C219/Shell-Helix-Ultra-ECT-0W-30-C2-C3-4L-P544037/
  11. Tady máš origo svíčky https://www.cc-autodily.cz/svicka-brisk-dox-15-le?brand=SKODA&model=FABIA a tady i cívky origo žádná náhrada https://www.cc-autodily.cz/civka-zapalov-s-kabel-1_1?brand=SKODA&model=FABIA Výměň oboje a máš klid ,je to vše originál cena velmi přijatelná.
  12. Většinou to má za vinu olej,tedy jeho hustota a jak rychle je schopen natlakovat zdvihátka. Teď zrovna jsem řešil tohle s jedním ,vyměnil si já jaře olej ,ale nevšiml si že mu prodaly místo 5W40 co dává ,tak tam dal 10W40. A než se motor zahrál tak to klapalo jak blbý.I známý co dělá v autorizaku, když to slyšel tak to potvrdil. I když ten Mogul by to měl splňovat ,jak viskozitou tak normou VW. Ten proplach bych udělal preventivně nic tím nepokazíš.
  13. Vem tyhle jsou vyzkoušené a fungují NGK ZFR6T-11G.
  14. U 1,4 16V BUD a novější 60tisic nebo 4. 1,4 MPI je trochu jiný motor. Za mě jedině NGK zatím ty jsou vyrobeny v Japonsku,třeba co jsem dával NGK na jiné auto tak už byla výroba Francie. Bosch už není co bývalo výroba většinou Russia.
  15. Svíčky se mění po 60 000 km nebo 4roky .
×
×
  • Create New...