
GOLF10
Uživatel-
Content Count
301 -
Joined
-
Last visited
-
Já jsem kupoval teď v září Nexen Nblue HD plus na Roomstra 195/55/15 a vzorek je skoro totožný jak jsem měl před tím Continentaly. Maji o jednu drážku navíc a jsou docela tiché. Uvidíme jak to bude s výdrží. Docela mě překvapily.
-
Já jsem reklamoval na Slovensku v prvním servisem ,co byl po ruce. Stalo se mi to na dovolené.
-
Chci se zeptat ,jak můžete zkontrolovat mikrospimač v zámku popř ho i vyměnit. Zámek je nerozebiratelný.Je snýtovaný. Taky mi občas zlobí tak jsem ho koupil nový ,teď jenom čeká až ho vyměním.
-
Podle mě to v zámku zatuhlé neni,spíš to vytěsnilo vlhkost . Auto je z roku 2015 najeto nemá ani 60 tisíc, zámek je jak nový čistý jak z výroby. Ještě bych zkusil ho znovu vytáhnout a v něčem celý umýt.
-
Celej zámek 5 dveří až z něho teklo WD zase ven.Narval jsem tam do něho hadičku a nebál se zmáčknout. Jestli to pomůže to uvidíš.Zase mi to funguje uvidím jak dlouho. Měl jsem už dříve celej zámek venku ,nejde rozdělat bohužel.
-
Tak dnes zase zámek normálně funguje,maxidot nehlásí otevřený kufr. Zkoušel jsem to 2 dny zpátky prostřikat WD a zase se to zpamatovalo. Bude to nejspíš mikrospinač v zámku. Jestli to začne být akutní tak koupím nový zámek. https://www.cc-autodily.cz/zamek-5-dveri-2
-
Taky si myslím ,protože začalo světlo problikávat ,zámek je nerozebiratelný je snýtovaný . Raději koupím asi nový opravovat to nebudu.Doufam, že to nebude třeba ta kostra .
-
GOLF10 started following Otevírání 5.dveří
-
Chci se zeptat mám problém na Roomsteru taky se zámkem 5 dveří.Ale problém je takový ,zámek funguje dobře, pouze mi to hlásí na maxidotu otevřené 5 dveře.Samozřejmě taky svítí světlo v kufru a osvětlení vnitřního prostoru. Zámek jsem měl kompletně venku , bohužel rozdělat nejde tak prostrikan a vyčištěn.Kabely v průchodce zkontrolovány vše v pořádku.Už to začalo zlobit asi 2 krát teď znova. Auto je od června po záruce takže už mám smůlu. Podle mě to asi vypadá na zámek mikrospínač v něm nebo možná to ukostření mě napadá. Máte někdo s tím zkušenosti.
-
Pevný interval 502.00 -5W40 Proměnlivý interval 504.00-0W30
-
U 10W 40 vám budou cvakat zdvihátka,aspoň 5W40 jinak dávají teď ve škoda servisech 0W30. Nestojí zase moc https://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-OLEJE-C54/OSTATNI-NORMY-C219/Shell-Helix-Ultra-ECT-0W-30-C2-C3-4L-P544037/
-
Tady máš origo svíčky https://www.cc-autodily.cz/svicka-brisk-dox-15-le?brand=SKODA&model=FABIA a tady i cívky origo žádná náhrada https://www.cc-autodily.cz/civka-zapalov-s-kabel-1_1?brand=SKODA&model=FABIA Výměň oboje a máš klid ,je to vše originál cena velmi přijatelná.
-
Většinou to má za vinu olej,tedy jeho hustota a jak rychle je schopen natlakovat zdvihátka. Teď zrovna jsem řešil tohle s jedním ,vyměnil si já jaře olej ,ale nevšiml si že mu prodaly místo 5W40 co dává ,tak tam dal 10W40. A než se motor zahrál tak to klapalo jak blbý.I známý co dělá v autorizaku, když to slyšel tak to potvrdil. I když ten Mogul by to měl splňovat ,jak viskozitou tak normou VW. Ten proplach bych udělal preventivně nic tím nepokazíš.
-
Vem tyhle jsou vyzkoušené a fungují NGK ZFR6T-11G.
-
U 1,4 16V BUD a novější 60tisic nebo 4. 1,4 MPI je trochu jiný motor. Za mě jedině NGK zatím ty jsou vyrobeny v Japonsku,třeba co jsem dával NGK na jiné auto tak už byla výroba Francie. Bosch už není co bývalo výroba většinou Russia.
-
Svíčky se mění po 60 000 km nebo 4roky .