Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

jo, videl bych to tak taky...

Příští víkend jedeme do Benátek a k moři.Pojedu ale cestou kterou jsem ještě nejel.Víden,Graz,Klagenfurt,Udine,Lido di jesolo.Jel někdo tudy?Je po cestě nějaký placený tunel?Rakouská známka je jasná,poplatky v Itálii na mýtnicích taky.Jsou nějaké jiné poplatky po cestě?

:kol-21:    K tej trase mám ešte nesplnený plán : V Rakúsku odbočiť z A2 exit 377 na Arnoldstein, natankovať posledné lacné PHM a po B 83 do Talianska a ďalej po SS13 až po Gemonu a vychutnať si Tarvisio trochu inak. Ale to chce viac času a lážo-plážo jazdu, je to dolu kopcom, v podstate zadarmo. Ale o to tu asi nejde.  :)

Zavada se sama opravila,nicmene pri testu tlumicu zjisteno,ze zadni jsou na hranici zivotnosti. Jinak nic nenalezeno.. 

Takže jsme zpět od moře.Jen doplním měl jsem Rakouskou dálniční známku a v Itálii jsem platil usek od hranic po sjezd k Lido do jesolo,cena 14,7E.Jinak jsme žádný tunel ani nic jiného neplatili.Ješte jsme jeli z Punta Sabiioni lodí do Benátek,cena 15E osoba za cestu tam i zpět,plus parkoviště 5E

IMG_0840.JPG

IMG_0846.JPG

IMG_0848.JPG

IMG_0833.JPG

  • 2 týdny později...

Ahoj.Včera jsme se vrátili z Egypta,tak napíšu pár poznatku,možná se to bude někomu hodit.Před odjezdem jsem také zháněl informace a ne na vše jsem před odletem dostal odpověd.Byli jsme v Hurgadě poprvé,tedy i v Egyptě.Bydleli jsme v hotelu Hawai Ceasar Palace.Tento hotel je asi 13 km od Hurgady.Hotel je starší,ale ušlo to.Má svuj aquapark,to bylo fajn.Jídla bylo dost,ale pořád to samé.V hotelu bylo asi 60% arabů,a jejich stravování je katastrofa.Jí vše rukama,nohama,po jejích odchodu od stolu už byl stůl k nepoužití.Naštestí měl hotel dvě restaurace.Společnou a Evropskou a tam měli naštěstí opice zákaz,tak tam byl klid.Co mi nikdo neporadil a řekl to až delegát na hotelu,je lepší si vzít Dolary.My měli Eura a to byla chyba.Při smlouvání totiž Egyptané berou Euro jedna ku jedné k Dolaru.podobné to bylo i v Dutty Free v Hurgadě při odletu domu.Ceny tam jsou napsány v Dolarech,my kupovali dvoje Camel a Marlboro,cena 74 USD v Eurech 69E.Chteli jsme to zaplatit kartou,že by se to přepočetlo přes kurz Dolaru a prodavač jako,že jim nejde terminál.Doklad ani nechtěl dát.Jsou to podvodníci.V kameném obchodě bych to očekával ale na letišti ne.Chtěli jsme jet do Hurgady na výlet,tak jsme si domluvili hotelové taxi .Vezl nás do města,tam na nás 3 hod čekal a zpátky,cena 20E.Co se týče Hurgady,ptal se nás jestli chceme do nové,nebo staré Hurgady.My jeli do nové a do Mariny a vše tam bylo staré špinavé a odporné.Nevím jak tedy v tom případě vypadá stará Hurgada?Za dva dny jsem se někde dočetli,že v Hurgadě je obchod Kleopatra bazzar a že tam není třeba smlouvat.Řekli jsme si že to ještě jednou zkusíme.Jeli jsme s černouškem,který stál každý den u nás před hotelem a nahánel lidi.že je někam odveze.Bylo to soukromé osobní auto,černoušek se jmenoval Aladin a byl velice milý a srandovní.Pro naše děti jízda s ním byl největší zážitek ..Hodil nás do dvou obchodů,poté do Kleopatry,všude na nás čekal a chtěl předem domluvenou částku za cestu tam i zpět 10E.Samozřejmě jsme mu dali něco více.Nechápu v čem to je pro ně výhodné,jet s někým 13km tam,to samé zpět plus čekání za 10E,ale to je asi na delší diskuzi.Co byl ale dobrý výletík,který nám navrhl Aladin do města EL Gouna a to byla krása.Trošku jiný Egypt.Vše čisté,krásná marina,asi nejpěknější co jsem zatím viděl.Dali jsme si výborné cocktaily.Po městě se pohybuje motorkou tuk tuk,je to malá motorka s řidičem a vzadu misto pro dvě osoby.Podobné jsou v Thaisku.Návštěvu El Gouny doporučuji.Aladin chtěl za cestu tam i zpě i s čekáním 3hodiny 8E.V letadle po cestě tam jsme se seznámili s paní,která jela navštívit svou maminku,Češku,krerá prý v Hurgadě bydlí celoročne a že si tam koupila byt za 15000E.V El Gouně pry podle Aladina není problém koupit byt i za milon eur,ale pravost těchto info nedokážu posoudit.Přidám pár foto.I Aladina ha ha.

IMG_1107.JPG

IMG_1082.JPG

IMG_1069.JPG

IMG_1054.JPG

IMG_1007.JPG

IMG_0981.JPG

IMG_0980.JPG

IMG_0966.JPG

IMG_0954.JPG

IMG_0953.JPG

IMG_0937.JPG

hezke.. mne dovezl kamarad z Tunisu tabaky do vodarky, kus 40kc.. jeho manzelka pul dovolene problila a prosrala na zachode a nebyl to ojedinely problem..

nase cestovka, se kterou jsme byli v Bulharsku 10.8. zkrachovala... asi stesti ci co  DDDD

Tak my měli mirný průjem až jak jsme se vrátili,ale nic strašného.Naštestí jsme si hned při příjezdu koupili tabletky na Faraonovu pomstu,tak jsme je nasadili a druhý den vše ok.Říká se ,že je to z Egypta normální,že to bývá z ledu a vody,ale řekl bych že je to i jak se lidi stravujou.Alkohol,drinky,sladké,slané kyselé,prostě vše dokupy a pak to takto dopadá.Připadá mi to jako hláška z jednoho filmu.RŘECE JIM TO TU NENECHÁME.

Tak jsem pořídil Roomstera 1,4 16V 63kW motor CGGB a chci ho nechat předělat na plyn. Nabízí mi Landi Renzo EVO se vstřikovací lištou a vstřiky AEB (asi I-Plus). Tady je odkaz, kde je stejný reduktor i ta lišta se vstřiky AEB: http://www.lpgshop.co.uk/4cyl-kit-landi-renzo-evo-4-li02-reducer-aeb-injectors/

Máte někdo s tímto zkušenosti? Bylo mi to doporučeno místo BRC, které také dělá.

Upraveno od rh+

Muzes tam dat stag,tartarini,lovato,brc,landi renzo.. pokud to bude dobre udelane,pojede to na vsem.. dalsi je otazka co to ma najeto,kolik za rok najedes,jak dlouho auto chces mit a kolik do toho chces investovat.

Auto je 10/2014, najeto 77 000 km. Najedu prumerne 20 000 km rocne. Auto si chci nechat dlouho, vice jak 10 let. Prvotni investice neni dulezita, ale dulezite jsou zivotnost a vydrz dilu + naklady na pripadnou vymenu/udrzbu.

před 17 hodinami, JirkaBrno napsal:

Muzes tam dat stag,tartarini,lovato,brc,landi renzo.. pokud to bude dobre udelane,pojede to na vsem.. dalsi je otazka co to ma najeto,kolik za rok najedes,jak dlouho auto chces mit a kolik do toho chces investovat.

nemáš úplně pravdu, ale budiž-taky odpověď...

před 22 hodinami, rh+ napsal:

Auto je 10/2014, najeto 77 000 km. Najedu prumerne 20 000 km rocne. Auto si chci nechat dlouho, vice jak 10 let. Prvotni investice neni dulezita, ale dulezite jsou zivotnost a vydrz dilu + naklady na pripadnou vymenu/udrzbu.

 

 

Ahoj ,jak jsme se bavily jestli te netrápí vstupní investice tak jdi do BRC.

O kolik navíc bys zaplatil.

Neco kolem 5 tisic. Jinak co jsem zjistil, tak to Landi Renzo EVO ma pry dobrou autokalibraci, kdy staci nechat 5 minut bezet na volnobeh. To bude asi duvod proc montaznik dava prednost Landi pred BRC ci Magic. Jinak ty vstriky AEB (co se davaji k Landi Rezno EVO) jsou pry dost odolne vuci nekvalitnimu LPG a i pripadne repase je levna oproti BRC. Cela lista se vstriky stoji 4000,- Kc.

Upraveno od rh+

V 25. 8. 2018 na 13:15, rh+ napsal:

Neco kolem 5 tisic. Jinak co jsem zjistil, tak to Landi Renzo EVO ma pry dobrou autokalibraci, kdy staci nechat 5 minut bezet na volnobeh. To bude asi duvod proc montaznik dava prednost Landi pred BRC ci Magic. Jinak ty vstriky AEB (co se davaji k Landi Rezno EVO) jsou pry dost odolne vuci nekvalitnimu LPG a i pripadne repase je levna oproti BRC. Cela lista se vstriky stoji 4000,- Kc.

Popisoval jsem vám to už ve více emailech...je to trochu jinak...jak se může systém naladit např. při plném výkonu, když poběží jen na volnoběh??? BRC se taky ladí na volnoběh, je to stejné, ale pak se auto musí projet, najet cca 20 km, aby se načetla celá mapa benzínu na všechny rychlosti, poté se přepne na plyn a jede se to stejně na plyn, najeté mapy se porovnávají během jízdy a z  EOBD se čtou korekce pro správné seřízení, pak je záruka, že auto pojede dobře jak v městském provozu, tak i na dálnici....asi si s tím většina montážníků nedá tu práci, za pět minut naladěné a šup s tím pryč...psal jsem, že nové  vstřikovače BRC   do nich nečistoty nedostávají, navíc se používají jiné filtry, jsou konstrukčně úplně jiné, takže odfiltrují více nečistot, i když se vyměňují v delších intervalech...  

jestli to jeste resis.. otec ma ve stejnem motoru Lovato, najeto 160 000 s tim, ze na to 4 roky nesahl a najel na to asi 100 000km.. ted s tim byl na servisu, protoze mu to ve velkych teplech blblo, ale jak jsem psal, jen jezdil a jezdi porad, ja mam tartarini, najeto na LPG taky 150 000 1x cistene vstriky a 1x oprava reduktoru z duvodu teceni na kolinkach, za celou dobu provozu a to je 6 let na LPG me revise a vse kolem plynu staly asi 5000kc, jezdim pravidelne co 23t km .. mam v praci kolegy, kteri jezdi na STAG 300 a jezdi jim to taky normalne.. kazdy kope za svuj tym , tak to bylo a bude . Ja mam prakticke zkusenosti z Lovata I Tartarini, oba systemy mohu doporucit, prestavba me stala 26000 pred 6ti lety. Co je na Lovatu trosku nevyhoda je pozdejsi prepinani na LPG, na tartarini mne to prepne v podstate hned , Lovato je v tomto dost  pomalejsi a to vcetne teplych startu..ale to muze byt nastavenim teploty prepinani..

 

Uz neresim, ale jezdim na LPG B) V pondeli se tam instalovalo Landi Renzo EVO. Zatim spokojenost. Pri teplote reduktoru 50° C to startuje rovnou na plyn, ale jde to vypnout. Pro jistotu to asi necham vypnout, protoze ten start na benzin bude bezpecnejsi.

Upraveno od rh+

myslím, že je zbytečné to vypínat, je to bezpečná funkce vymyšlená proto, abys projel co nejméně benzínu. Pokud by to motoru nebo LPG systému vadilo, ta funkce by neexistovala nebo by ji montážník nezapínal. 50°C je dostatečná teplota na to, aby motor běžel bez problémů a pravidelně. Teplotu přepnutí na LPG většina servisáků nastavuje okolo 30°C :-)

Vymyslene je to asi hlavne kvuli STOP-START systemu v novych autech, kdyz to na kazde krizovatce startuje.

Ty teploty jsou tam dve jedna pro prepnuti z benzinu na plyn, tam je nastaveno tech 30°C a druha pro start primo na plyn, tam je tech 50°C.

Upraveno od rh+

  • 5 měsíců později...

tak pred odjezdem na hory menší nepříjemnost v případě úniku chladící kapaliny.. při 188 000 a 7mi letech.. dnes natlakován systém a zjistěna netěsnost na nejvíc nejblbějším místě a to jakási hadicka u rozvodů pod sáním .. asi povolila spona.. jelikož je úbytek vcelku malý a oprava vcelku náročnější-sundání celého sání a kdesi cosi kolem, tak zatím neopraveno.. snad to vydrží.

Aky tam maš motor lebo teraz som menil vymenník tepla pod sanim u 1,4 16v ktory začal pušťať nemrzku a muselo von cele sanie.

Tak toto bude tiect.

Snímka.PNG

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.