petan Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 Ahoj chlapi,nemáte někdo seznam chybových kódú na topení eberspacher v češtině,já je mám jen německy a jelikož německy neumím ani utíkat tak docela trpím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 tak sem ten seznam hoď a pokusíme se ho přeložit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 22. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 tak sem ten seznam hoď a pokusíme se ho přeložit No to by bylo super. a.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 a jaký čísla ti to vyhazuje, ať o máš přednostně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 22. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 31 Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 přerušení odfuku spalin - zkontrolujte el. motor odtahu spalin, zkontrolujte vedení odtahu spalin, popřípadě vyměňte el. motor odtahu spalin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 22. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 Seš bombarďák,dík moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 nemáš zač, snad to má ten správný význam zbytek se pokusím zítra, za chvilku tu mám partičku vepříků, tak se alespoň rozšprechtim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 22. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 Logiku to má,ještě jednou dík,když uděláš výhledově ten zbytek tak budu rád a určitě se budu revanžovat-s topeníma se teť roztrhl pytel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 na drobnosti se dá použít toto:- http://www.rewin.cz/WebForm1.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 22. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 (editace) na drobnosti se dá použít toto:- http://www.rewin.cz/WebForm1.aspx Dík za typ,já občas používám translátor ale leze z toho slušná tatarština.Vše podstatné mám česky,jen ty topení mě ničej,na Ebra mam kody v němčině a na Webasto diag. prog. v angličtině-to znamená,že ho načtu za minutu a hodinu scháním co ty divný slova znamenaj. Editováno: 22. Prosinec 2007, autor: petan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 tak už to mám na papíře a zítra se to pokusím hodit do elektron. podoby jinak ten slovník, co házel Cosby, tak je docela na nic, má malou slovní základnu, daleko lepší je slovnik.seznam.cz obsahuje cca 2x tolik slov a sousloví, taky tam občas šáhnu,a le není nad klasickej papírovej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 010 - napětí odpojeno - Napětí mezi svorkami 1a 2 spojení B1/S1 příliš velké nad 16V 011 - napětí odpojeno - Napětí mezi svorkami 1a 2 spojení B1/S1 příliš nízké pod 10,2V - Hodnota napětí musí být stálá po dobu min 20s - kontrola baterie, regulace, vedení a přívodu -------------- 012 - Přehřátí - Teplota příliš vysoká, nebo přehřátí chladiče nad 125°C - kontrola vodní pumpy ------------- 014 - možnost přehřátí - rozdílná teplota chladiče a chladiče topení nad 15°C - kontrola obou chladičů - kontrola průtoku a termostatu --------------- 017 - přehřátí - velká teplota nebo přehřátí chladiče nad 130°C, bez výstupu, jestliže nejsou zobrazeny kódy 012 nebo 014 - kontrola vodní pumpy a obou chladičů, popřípadě výměna --------------- 020 - přerušení žhavící svíčky - zkontrolovat svíčky, vedení a přeměřit V, popřípadě výměna svíčky --------------- 021 - přetížení žhavení - zkontrolovat svíčky, vedení a přeměřit V, popřípadě výměna svíčky --------------- 031 viz extra příspěvek --------------- 032 - zkrat odtahovacího motoru - kontrola tohoto motoru, případně výměna -------------- pokračování příště, přeji krásné Vánoce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 24. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 Prima dárek,dik a hezké svátky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jochlajz Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Zdarec! Chci si namontovat nezávislé topení a tak se chcu zeptat jestli nemá někdo návod nebo radu kam co namontovat, zapojit a vůbec umístit. Třeba aji fotku jestli někdo má. Topení mám doma eberspaecher. Díkec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jochlajz Vloženo 16. Březen 2008 Sdílet Vloženo 16. Březen 2008 Pořád nikdo nic? A ještě bych potřeboval vědět jak cirkuluje voda kterým směrem, která hadica je přívod do kabiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jochlajz Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Tak bych potřeboval prosím další radu. Potřebuji zprovoznit ventilátor topení aniž by bylo zaplé zapalování, a to proto, že když zapne bufik tak aby se zapnul i ventilátor v autě a vytopil kabinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Pokud to máš originál tak nemusíš nic dělat, je to udělané v kabeláži tak, že musíš nechat ventilátor na 1 stupeň, bufík si zapne sám, když ho necháš na nulu tak ti nesepne, když to necháš na 2ku, a víc tak ti to může vybít baterku/velký odběr/, i když si to hlídá jak napětí, teplotu, jehlu musíš mít danou kosek ode dne nádrže aby ti to nevycucalo benzín, mám to 4 roky a super, v zimě pěkně teploučko.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jochlajz Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 Čaute. Potřeboval bych pls poradit od odborníku proč mi nefunguje bufik. Eberspaecher D5W SC. Když ho zapnu, tak se nic neděje, (ani turbínka se neprotočí) jen vodní čerpadlo nejak cuká, jakoby dostavalo jen impuls, jen tak cuka a nebo se na dvě vteřiny roztočí. Dal jsem i jiny čerpadlo a chova se to stejne. Donedavna fungovalo bez problemu. Diagnostika nic nepíše. Snad neodešla řídící jednotka. Předem dík za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.