Přejít na obsah

Geometria


tibi

Doporučené příspěvky

Odborborníci poraďťe .

V minolosti som so známim robil geometrie optikou tým štýlom že sme meranú nápravu (prednú alebo zadnú ) naddvihli , namontovali sme optiku , otáčaním kôl sme optický lúč (pompcou nastavovacích prvkou na uchytení o koleso) vycentrovali , aby lúč smeroval stále do jedného bodu, ( tým sme dosiahli to , že optický lúč bol presne v kolmici s sou kola a vymedzili sme prípadné chyby čiastočnou deformáciou disku.!) a až potom sme nastavovali gemetriu.

Teraz mi ale v servise pri záručnej prehliadke " pretsavili geometriu s tým že tam bola odchýlka , ale keď som po ních chcel aby dodržali spomínaný postup, pozerali na mňa ako na blbého a nevedeli čo vlastne chcem. Asi po 5000km sa mi zdá , že jedno predné kolo je približne o 1 mm viac obdraté ako ostatné. Možno že sa mílim , ale ja si myslím že mi viac uškodili ako pomohli.

( Bhohožiaľ už bývajúcu optiko nemám k dispozícii )

Ako robíte geometriu Vy? Ďakujem za odpoveď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mam najeto 51 tkm a jeste jsem s geometrii nehybal - pri kontrole vzdy v poradku a podle stavu pneu taky.

Nicmene, byt tebou, zajel bych do jineho servisu a nechal si to nezavisle prekontrolovat. Sice to neco stoji, ale pro klid v dusi.

Idealne tam, kde maji nejake moderni vybaveni, laser apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...