Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj vlastním 1.2 12V R.v. 09/03 a mám najeto 62t km a v zimě při studeném motoru mi přebíjí alternátor (70A bez klimy) až na 14,7V to se mi zda jako docela dost,ale po zahřátí klesne max na 14,3V a se stoupající zátěží klesá až na 13.8V (vše zapnuto).Co to může být,že by regulátor?Prosím poraďte.

No teda ja nie som elektrikar ale myslim ze najaka desatina v okoli tych 14,5V neni az tak hrozne. Keby to slo cez 15V tak uz by to nieco znamenalo, ale takto nic vazne. S chemickeho hladiska oloveny akumulator je schopny sa nabijat do napatia 2,5V na clanok. Nad 2,5 uz neprebiehaju take reakcie ako by maly a len plynuje bez efektu. Tych 14,4V sa berie preto lebo pri takom napati akumulator najmenej plynuje a najlepsie prebieha elektrolyza ci co to je. Nechce sa mi hladat v chemii pre 1 rocnik VŠ. Takze zhrnutie ---je to v pohode.

  • Autor
No teda ja nie som elektrikar ale myslim ze najaka desatina v okoli tych 14,5V neni az tak hrozne. Keby to slo cez 15V tak uz by to nieco znamenalo, ale takto nic vazne. S chemickeho hladiska oloveny akumulator je schopny sa nabijat do napatia 2,5V na clanok. Nad 2,5 uz neprebiehaju take reakcie ako by maly a len plynuje bez efektu. Tych 14,4V sa berie preto lebo pri takom napati akumulator najmenej plynuje a najlepsie prebieha elektrolyza ci co to je. Nechce sa mi hladat v chemii pre 1 rocnik VŠ. Takze zhrnutie ---je to v pohode.

O baterku my ani tak nešlo, ale spíše třeba o el.spotřebiče(ŘJ, žárovky apod.) A proč to hlavně dělá jen za studena?

Upraveno od Jamast

a nevšimol si si spojitosť s vyššími otáčkami motoru za studena?

  • Autor
a nevšimol si si spojitosť s vyššími otáčkami motoru za studena?

Máš namysli sitič?Ten je okolo 1200ot.,ale já to měříl i pod plynem a to až do 3500ot. Prostě dokuď se to neohřeje,tak my signalizace palubního napětí (3LED-ky)ukazuje mírné přepětí.

Máš namysli sitič?Ten je okolo 1200ot.,ale já to měříl i pod plynem a to až do 3500ot. Prostě dokuď se to neohřeje,tak my signalizace palubního napětí (3LED-ky)ukazuje mírné přepětí.

napisi,kolik mi to dela na octavce - se svetlami dobiji 14.2 a kdyz je du po dalnici 140 tak se tam ukaze i 14.5,kdyz zapnu vse i klimu,ventilator tak 13.7

  • Autor

Je možny,aby to dělaly špatně přiletovaný diody(studěnák)?

Znamej to prej měl na Felicii stejný a po odletování a zpětněmu přiletování diod vše OK.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.