Publikováno Prosinec 26, 200717 r Ahoj vlastním 1.2 12V R.v. 09/03 a mám najeto 62t km a v zimě při studeném motoru mi přebíjí alternátor (70A bez klimy) až na 14,7V to se mi zda jako docela dost,ale po zahřátí klesne max na 14,3V a se stoupající zátěží klesá až na 13.8V (vše zapnuto).Co to může být,že by regulátor?Prosím poraďte.
Prosinec 26, 200717 r No teda ja nie som elektrikar ale myslim ze najaka desatina v okoli tych 14,5V neni az tak hrozne. Keby to slo cez 15V tak uz by to nieco znamenalo, ale takto nic vazne. S chemickeho hladiska oloveny akumulator je schopny sa nabijat do napatia 2,5V na clanok. Nad 2,5 uz neprebiehaju take reakcie ako by maly a len plynuje bez efektu. Tych 14,4V sa berie preto lebo pri takom napati akumulator najmenej plynuje a najlepsie prebieha elektrolyza ci co to je. Nechce sa mi hladat v chemii pre 1 rocnik VŠ. Takze zhrnutie ---je to v pohode.
Prosinec 26, 200717 r Autor No teda ja nie som elektrikar ale myslim ze najaka desatina v okoli tych 14,5V neni az tak hrozne. Keby to slo cez 15V tak uz by to nieco znamenalo, ale takto nic vazne. S chemickeho hladiska oloveny akumulator je schopny sa nabijat do napatia 2,5V na clanok. Nad 2,5 uz neprebiehaju take reakcie ako by maly a len plynuje bez efektu. Tych 14,4V sa berie preto lebo pri takom napati akumulator najmenej plynuje a najlepsie prebieha elektrolyza ci co to je. Nechce sa mi hladat v chemii pre 1 rocnik VŠ. Takze zhrnutie ---je to v pohode. O baterku my ani tak nešlo, ale spíše třeba o el.spotřebiče(ŘJ, žárovky apod.) A proč to hlavně dělá jen za studena? Upraveno Prosinec 26, 200717 r od Jamast
Prosinec 26, 200717 r Autor a nevšimol si si spojitosť s vyššími otáčkami motoru za studena? Máš namysli sitič?Ten je okolo 1200ot.,ale já to měříl i pod plynem a to až do 3500ot. Prostě dokuď se to neohřeje,tak my signalizace palubního napětí (3LED-ky)ukazuje mírné přepětí.
Prosinec 27, 200717 r Máš namysli sitič?Ten je okolo 1200ot.,ale já to měříl i pod plynem a to až do 3500ot. Prostě dokuď se to neohřeje,tak my signalizace palubního napětí (3LED-ky)ukazuje mírné přepětí. napisi,kolik mi to dela na octavce - se svetlami dobiji 14.2 a kdyz je du po dalnici 140 tak se tam ukaze i 14.5,kdyz zapnu vse i klimu,ventilator tak 13.7
Leden 1, 200817 r Autor Je možny,aby to dělaly špatně přiletovaný diody(studěnák)? Znamej to prej měl na Felicii stejný a po odletování a zpětněmu přiletování diod vše OK.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.