Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj vlastním 1.2 12V R.v. 09/03 a mám najeto 62t km a v zimě při studeném motoru mi přebíjí alternátor (70A bez klimy) až na 14,7V to se mi zda jako docela dost,ale po zahřátí klesne max na 14,3V a se stoupající zátěží klesá až na 13.8V (vše zapnuto).Co to může být,že by regulátor?Prosím poraďte.

Vloženo

No teda ja nie som elektrikar ale myslim ze najaka desatina v okoli tych 14,5V neni az tak hrozne. Keby to slo cez 15V tak uz by to nieco znamenalo, ale takto nic vazne. S chemickeho hladiska oloveny akumulator je schopny sa nabijat do napatia 2,5V na clanok. Nad 2,5 uz neprebiehaju take reakcie ako by maly a len plynuje bez efektu. Tych 14,4V sa berie preto lebo pri takom napati akumulator najmenej plynuje a najlepsie prebieha elektrolyza ci co to je. Nechce sa mi hladat v chemii pre 1 rocnik VŠ. Takze zhrnutie ---je to v pohode.

Vloženo (editace)
No teda ja nie som elektrikar ale myslim ze najaka desatina v okoli tych 14,5V neni az tak hrozne. Keby to slo cez 15V tak uz by to nieco znamenalo, ale takto nic vazne. S chemickeho hladiska oloveny akumulator je schopny sa nabijat do napatia 2,5V na clanok. Nad 2,5 uz neprebiehaju take reakcie ako by maly a len plynuje bez efektu. Tych 14,4V sa berie preto lebo pri takom napati akumulator najmenej plynuje a najlepsie prebieha elektrolyza ci co to je. Nechce sa mi hladat v chemii pre 1 rocnik VŠ. Takze zhrnutie ---je to v pohode.

O baterku my ani tak nešlo, ale spíše třeba o el.spotřebiče(ŘJ, žárovky apod.) A proč to hlavně dělá jen za studena?

Editováno: , autor: Jamast
Vloženo
a nevšimol si si spojitosť s vyššími otáčkami motoru za studena?

Máš namysli sitič?Ten je okolo 1200ot.,ale já to měříl i pod plynem a to až do 3500ot. Prostě dokuď se to neohřeje,tak my signalizace palubního napětí (3LED-ky)ukazuje mírné přepětí.

Vloženo
Máš namysli sitič?Ten je okolo 1200ot.,ale já to měříl i pod plynem a to až do 3500ot. Prostě dokuď se to neohřeje,tak my signalizace palubního napětí (3LED-ky)ukazuje mírné přepětí.

napisi,kolik mi to dela na octavce - se svetlami dobiji 14.2 a kdyz je du po dalnici 140 tak se tam ukaze i 14.5,kdyz zapnu vse i klimu,ventilator tak 13.7

Vloženo

Je možny,aby to dělaly špatně přiletovaný diody(studěnák)?

Znamej to prej měl na Felicii stejný a po odletování a zpětněmu přiletování diod vše OK.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...