burek Vloženo 21. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 ja jsem to mel nastaveny tak ze vytahnu klicek vypne radio a ted jsem to chtel otocit aby to bylo porad pod napetim jsou tam 2 draty na otoceni od kablu na radiu tusim cerveny a zluty a kdyz je otocim radio je uplne tuhy nejde zapnout...nevim cim to mozna ani nevim kterym knoflikem se to zapina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 ja jsem to mel nastaveny tak ze vytahnu klicek vypne radio a ted jsem to chtel otocit aby to bylo porad pod napetim jsou tam 2 draty na otoceni od kablu na radiu tusim cerveny a zluty a kdyz je otocim radio je uplne tuhy nejde zapnout...nevim cim to mozna ani nevim kterym knoflikem se to zapina Tie dva neprehadzuj, je to trvale a spinane napajanie... Ked ich das naspat a pojde to, tak mozes zapojit trvale napajanie na oba piny a pojde to tak, ako Ty chces... trvale napajanie - zaloha pamate radia spinane napajanie - napajanie celeho radia, aby sa vyplo pri vypnuti klucikov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Jak napsal olisoft, žádné kabely nepřehazuj, dej to tak jak to bylo. Pokud chceš, aby ti rádio hrálo i po vytáhnutí klíčku, tak musíš na pin č. 7 přivést trvalé napětí z pinu č. 4. Uděláš to tak, že z pinu č. 4 natáhneš nový kabel na pin č. 7. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně a správně. Kdyžtak mě opravte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 22. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 od radia sem nasel navod zapojeni bylo tam aji schema jak udelat aby to bylo stalůe pod napetim dale kdyz vypnu klicek.....tak jsem to udelal podle navodu a jede stale pod napetim....je to teda haluzove schema ale jede to z jednoho kablu vedou 2kkonektory ktery propojuju nejak se zlutym a cerveny,...nejak tak to je.ale hlavne ze to jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 od radia sem nasel navod zapojeni bylo tam aji schema jak udelat aby to bylo stalůe pod napetim dale kdyz vypnu klicek.....tak jsem to udelal podle navodu a jede stale pod napetim....je to teda haluzove schema ale jede to z jednoho kablu vedou 2kkonektory ktery propojuju nejak se zlutym a cerveny,...nejak tak to je.ale hlavne ze to jede Presne to sme Ti pisali s konnym... Aspon ze to ide. Prijemne uzivanie radia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 od radia sem nasel navod zapojeni bylo tam aji schema jak udelat aby to bylo stalůe pod napetim dale kdyz vypnu klicek.....tak jsem to udelal podle navodu a jede stale pod napetim....je to teda haluzove schema ale jede to z jednoho kablu vedou 2kkonektory ktery propojuju nejak se zlutym a cerveny,...nejak tak to je.ale hlavne ze to jede To je dobře, že ti to funguje . Příjemný poslech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 22. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 To je dobře, že ti to funguje . Příjemný poslech... diky moc,ale stejne porad vypina pri startu...kamos ma taky stejne vykony auto ma tedsa BENZINA FIATA A AUTOPRADIO MU pri startu nevypinna..dost me to sstve 2x mi loaduje cedo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 (editace) diky moc,ale stejne porad vypina pri startu...kamos ma taky stejne vykony auto ma tedsa BENZINA FIATA A AUTOPRADIO MU pri startu nevypinna..dost me to sstve 2x mi loaduje cedo To, že ti to pořád vypíná při startu může způsobovat velký odběr při startu a jednoduše nezbyde šťáva pro rádio. Ale možná je ještě někde jinde zakopaný pes... Editováno: 22. Únor 2008, autor: Konny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 22. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 To, že ti to pořád vypíná při startu může způsobovat velký odběr při startu a jednoduše nezbyde šťáva pro rádio. Ale možná je ještě někde jinde zakopaný pes... VSE JEDE JAK MA TAK TO ASI NEBUDU RESIT...KDYBY SE NASLO NEJAKE LEHKE RESENI SUUP SEM SNIM..DIKEC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 dalsi poznatek auto stalo bylo vyple a radio hralo asi 2hodiny,sednu do auta nastertuju a nevyplo se,tak sem to zkusil jeste jednou a uz vyplo tak fakt nevim je to zahada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 dalsi poznatek auto stalo bylo vyple a radio hralo asi 2hodiny,sednu do auta nastertuju a nevyplo se,tak sem to zkusil jeste jednou a uz vyplo tak fakt nevim je to zahada To uz je bateriou, pri prvom starte mala dostatok "stavy a napatie na nej nepokleslo pod nejaku hranicu (tipujem 10V) a potom pri druhom uz bola "vybitejsia" a preto napatie kleslo par desatin pod hranicu pri ktorej sa radio "vypne"... Riesenie je bud v lepsej baterii, alebo v radiu, ktoremu nevadi vacsi pokles napatia. Mozes este na napajanie radia zapojit kondenzator ako sa dava k zosikom v kufri, ten by Ti mal tu chvilku udrzat napatie dostatocne vysoke, pripadne ho spojit s rele aby pri startovani islo radio len z toho kondika. Najlepsie riesenie je ale zvyknut si na to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Březen 2008 Sdílet Vloženo 1. Březen 2008 To uz je bateriou, pri prvom starte mala dostatok "stavy a napatie na nej nepokleslo pod nejaku hranicu (tipujem 10V) a potom pri druhom uz bola "vybitejsia" a preto napatie kleslo par desatin pod hranicu pri ktorej sa radio "vypne"...Riesenie je bud v lepsej baterii, alebo v radiu, ktoremu nevadi vacsi pokles napatia. Mozes este na napajanie radia zapojit kondenzator ako sa dava k zosikom v kufri, ten by Ti mal tu chvilku udrzat napatie dostatocne vysoke, pripadne ho spojit s rele aby pri startovani islo radio len z toho kondika. Najlepsie riesenie je ale zvyknut si na to... to prave 2 hodky hralo a pri startu se nevyplo,potom uz jo.s tim kondikem se poradim s kamosem a uvidime dik za typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Nevite nekdo jak ma vypinani vyreseny symphony? Koukal jsem, ze pri startovani jen vypne zvuk, ale displej sviti dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 15. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 To uz je bateriou, pri prvom starte mala dostatok "stavy a napatie na nej nepokleslo pod nejaku hranicu (tipujem 10V) a potom pri druhom uz bola "vybitejsia" a preto napatie kleslo par desatin pod hranicu pri ktorej sa radio "vypne"...Riesenie je bud v lepsej baterii, alebo v radiu, ktoremu nevadi vacsi pokles napatia. Mozes este na napajanie radia zapojit kondenzator ako sa dava k zosikom v kufri, ten by Ti mal tu chvilku udrzat napatie dostatocne vysoke, pripadne ho spojit s rele aby pri startovani islo radio len z toho kondika. Najlepsie riesenie je ale zvyknut si na to... od te doby jsem koupi novou baterii varta 72Ah a vypjina se stale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 Skus merat pri starte napatie na radiu, mozno prilis klesne. Mne par radii hralo a zistil som, ze im stacilo len cca 8V pre zivot, tak preto nevypinali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara255 Vloženo 3. Duben 2021 Sdílet Vloženo 3. Duben 2021 (editace) Vypínání autorádia jsem vyřešil dle následujícího schématu. Relé a jeho kontakt jsou sepnuty pouze pokud je klíček v zapalování. Při startu se odpojí nebo poklesne napětí 12V ze spínací skříňky (červený drát), relé je však zpožděno kondenzátorem cca na 10 sekund, takže i jeho kontakty během startu zůstanou sepnuté a gelová baterie vyrovná napěťový propad obou 12V větví. Pokud se vytáhne klíček, autorádio ještě cca 10s normálně hraje do doby, než se vybije zpožďovací kondenzátor relé , relé rozepne kontaky a ty odpojí gelovou baterii od rádia. Diody slouží k tomu, aby napětí gelové baterie se nedostávalo do el. sítě auta a neovlivňovala relátko. Editováno: 27. Listopad 2022, autor: jara255 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.