Přejít na obsah

vypinani autoradia pri startu


Doporučené příspěvky

ja jsem to mel nastaveny tak ze vytahnu klicek vypne radio a ted jsem to chtel otocit aby to bylo porad pod napetim jsou tam 2 draty na otoceni od kablu na radiu tusim cerveny a zluty a kdyz je otocim radio je uplne tuhy nejde zapnout...nevim cim to mozna ani nevim kterym knoflikem se to zapina :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem to mel nastaveny tak ze vytahnu klicek vypne radio a ted jsem to chtel otocit aby to bylo porad pod napetim jsou tam 2 draty na otoceni od kablu na radiu tusim cerveny a zluty a kdyz je otocim radio je uplne tuhy nejde zapnout...nevim cim to mozna ani nevim kterym knoflikem se to zapina :)

Tie dva neprehadzuj, je to trvale a spinane napajanie... Ked ich das naspat a pojde to, tak mozes zapojit trvale napajanie na oba piny a pojde to tak, ako Ty chces...

trvale napajanie - zaloha pamate radia

spinane napajanie - napajanie celeho radia, aby sa vyplo pri vypnuti klucikov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak napsal olisoft, žádné kabely nepřehazuj, dej to tak jak to bylo. Pokud chceš, aby ti rádio hrálo i po vytáhnutí klíčku, tak musíš na pin č. 7 přivést trvalé napětí z pinu č. 4. Uděláš to tak, že z pinu č. 4 natáhneš nový kabel na pin č. 7. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně a správně. Kdyžtak mě opravte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

od radia sem nasel navod zapojeni bylo tam aji schema jak udelat aby to bylo stalůe pod napetim dale kdyz vypnu klicek.....tak jsem to udelal podle navodu a jede stale pod napetim....je to teda haluzove schema ale jede to z jednoho kablu vedou 2kkonektory ktery propojuju nejak se zlutym a cerveny,...nejak tak to je.ale hlavne ze to jede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

od radia sem nasel navod zapojeni bylo tam aji schema jak udelat aby to bylo stalůe pod napetim dale kdyz vypnu klicek.....tak jsem to udelal podle navodu a jede stale pod napetim....je to teda haluzove schema ale jede to z jednoho kablu vedou 2kkonektory ktery propojuju nejak se zlutym a cerveny,...nejak tak to je.ale hlavne ze to jede

Presne to sme Ti pisali s konnym...

Aspon ze to ide. Prijemne uzivanie radia. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

od radia sem nasel navod zapojeni bylo tam aji schema jak udelat aby to bylo stalůe pod napetim dale kdyz vypnu klicek.....tak jsem to udelal podle navodu a jede stale pod napetim....je to teda haluzove schema ale jede to z jednoho kablu vedou 2kkonektory ktery propojuju nejak se zlutym a cerveny,...nejak tak to je.ale hlavne ze to jede

To je dobře, že ti to funguje :palec2:. Příjemný poslech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky moc,ale stejne porad vypina pri startu...kamos ma taky stejne vykony auto ma tedsa BENZINA FIATA A AUTOPRADIO MU pri startu nevypinna..dost me to sstve 2x mi loaduje cedo

To, že ti to pořád vypíná při startu může způsobovat velký odběr při startu a jednoduše nezbyde šťáva pro rádio. Ale možná je ještě někde jinde zakopaný pes...

Editováno: , autor: Konny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že ti to pořád vypíná při startu může způsobovat velký odběr při startu a jednoduše nezbyde šťáva pro rádio. Ale možná je ještě někde jinde zakopaný pes...

VSE JEDE JAK MA TAK TO ASI NEBUDU RESIT...KDYBY SE NASLO NEJAKE LEHKE RESENI SUUP SEM SNIM..DIKEC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dalsi poznatek auto stalo bylo vyple a radio hralo asi 2hodiny,sednu do auta nastertuju a nevyplo se,tak sem to zkusil jeste jednou a uz vyplo tak fakt nevim je to zahada

To uz je bateriou, pri prvom starte mala dostatok "stavy a napatie na nej nepokleslo pod nejaku hranicu (tipujem 10V) a potom pri druhom uz bola "vybitejsia" a preto napatie kleslo par desatin pod hranicu pri ktorej sa radio "vypne"...

Riesenie je bud v lepsej baterii, alebo v radiu, ktoremu nevadi vacsi pokles napatia.

Mozes este na napajanie radia zapojit kondenzator ako sa dava k zosikom v kufri, ten by Ti mal tu chvilku udrzat napatie dostatocne vysoke, pripadne ho spojit s rele aby pri startovani islo radio len z toho kondika. :prc:

Najlepsie riesenie je ale zvyknut si na to... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To uz je bateriou, pri prvom starte mala dostatok "stavy a napatie na nej nepokleslo pod nejaku hranicu (tipujem 10V) a potom pri druhom uz bola "vybitejsia" a preto napatie kleslo par desatin pod hranicu pri ktorej sa radio "vypne"...

Riesenie je bud v lepsej baterii, alebo v radiu, ktoremu nevadi vacsi pokles napatia.

Mozes este na napajanie radia zapojit kondenzator ako sa dava k zosikom v kufri, ten by Ti mal tu chvilku udrzat napatie dostatocne vysoke, pripadne ho spojit s rele aby pri startovani islo radio len z toho kondika. :prc:

Najlepsie riesenie je ale zvyknut si na to... ;)

to prave 2 hodky hralo a pri startu se nevyplo,potom uz jo.s tim kondikem se poradim s kamosem a uvidime dik za typ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
To uz je bateriou, pri prvom starte mala dostatok "stavy a napatie na nej nepokleslo pod nejaku hranicu (tipujem 10V) a potom pri druhom uz bola "vybitejsia" a preto napatie kleslo par desatin pod hranicu pri ktorej sa radio "vypne"...

Riesenie je bud v lepsej baterii, alebo v radiu, ktoremu nevadi vacsi pokles napatia.

Mozes este na napajanie radia zapojit kondenzator ako sa dava k zosikom v kufri, ten by Ti mal tu chvilku udrzat napatie dostatocne vysoke, pripadne ho spojit s rele aby pri startovani islo radio len z toho kondika. :prc:

Najlepsie riesenie je ale zvyknut si na to... ;)

od te doby jsem koupi novou baterii varta 72Ah a vypjina se stale

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 12 let později...

Vypínání autorádia jsem vyřešil dle následujícího schématu. Relé a jeho kontakt jsou sepnuty pouze pokud je klíček v zapalování. Při startu se odpojí nebo poklesne napětí 12V ze spínací skříňky (červený drát), relé je však zpožděno kondenzátorem cca na 10 sekund, takže i jeho kontakty během startu zůstanou sepnuté a gelová baterie vyrovná napěťový propad obou 12V větví. Pokud se vytáhne klíček, autorádio ještě cca 10s normálně hraje do doby, než se vybije zpožďovací kondenzátor relé , relé rozepne kontaky a ty odpojí gelovou baterii od rádia. Diody slouží k tomu, aby napětí gelové baterie se nedostávalo do el. sítě auta a neovlivňovala relátko.

 

rádio2.jpg

Editováno: , autor: jara255
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...