Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

BENY,a kde máš tu jistotu ,že Ti ten soukromník taky neulil nějaký ten olejVidím,že u U Tebe to nevede k rozumné domluvě,včechny hážeš do jednoho pytle a to je špatné.Jsi velký pesimista.Asi budeš mít v životě více mindráků....Ale i na takový názor máš právo a můžeš si dělat co chceš.Za všechny mechaniky ruku do ohně nedám,jsou různí.Co je u nás ,to vím a vím ,co můžu říct.Stížnosti na nás nejsou a to je hlavní.Všechno se pokaždé nepodaří, ale dá se všechno vyřešit.A spolupráce s Boleslaví je výborná,musíš vědět,komu a kde zavolat,poslat hlášení atd.Pokud to tam u Vás neznají,tak asi mají potom víc problémů,než by mohli.To je jejich věc.Pokud se někde krade olej,tak si sami serou do hnízda,a jednou se spálí.Není servis,není soukromník,kde se semtam něco nevysere,akorát,že to špatné se šíří rychleji a hlasitěji,než to dobré.Viděl jsi tu někde,že by tu někdo chválil nějaký značkový servis?Já moc teda ne.Jen to všechno věc názorů a ty máš špatné skušenosti.Naštěstí jsou i lidé,kteří jsou spokojeni a není jich málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BENY,a kde máš tu jistotu ,že Ti ten soukromník taky neulil nějaký ten olejVidím,že u U Tebe to nevede k rozumné domluvě,včechny hážeš do jednoho pytle a to je špatné.Jsi velký pesimista.Asi budeš mít v životě více mindráků....Ale i na takový názor máš právo a můžeš si dělat co chceš.Za všechny mechaniky ruku do ohně nedám,jsou různí.Co je u nás ,to vím a vím ,co můžu říct.Stížnosti na nás nejsou a to je hlavní.Všechno se pokaždé nepodaří, ale dá se všechno vyřešit.A spolupráce s Boleslaví je výborná,musíš vědět,komu a kde zavolat,poslat hlášení atd.Pokud to tam u Vás neznají,tak asi mají potom víc problémů,než by mohli.To je jejich věc.Pokud se někde krade olej,tak si sami serou do hnízda,a jednou se spálí.Není servis,není soukromník,kde se semtam něco nevysere,akorát,že to špatné se šíří rychleji a hlasitěji,než to dobré.Viděl jsi tu někde,že by tu někdo chválil nějaký značkový servis?Já moc teda ne.Jen to všechno věc názorů a ty máš špatné skušenosti.Naštěstí jsou i lidé,kteří jsou spokojeni a není jich málo.

a to mi vetsina lidi rika ze jsem vecnej optimista no asi to budes vedet lepe jsi tak trochu psicholog. soukromnik nene u kazde opravz jsi sedim pekne u auta dostanu kafo cigo a mam max. prehled. coz se v origo servisu stat nemuze a ne v jednom to obhajuji takovou cipovinou kdyz chces byt u auta ze je to nebezpecne prej se muze neco prihodit nejakej uraz :smich: dokonce znam servis kde zakaznik pres prosklenou plochu na svuj vuz aspon cubrnel ale technikum se to nezamlouvalo tak to nakonec prelepnuli ztmavovaci folii ty jsi to asi moc nepochopil coz svedci o tve iteligenci a nedokazes pripustit ze vetsina soukromich servisu specializujicich se na koncernove znacky je ze sluzbami a pristupem k zakaznikum na daleko vetsi urovni nez znackove.polemizace ze na vas servis nejsou stiznosti neni to prave ty obhajujes celek ja hazu celek do jednoho pytle. ty mas skusenosti jako jedinec s vasim servisem na ktery nejsou stiznosti a ja znam nazory nekolika desitek lidi jako zakazniku techto servisu a podotykam ne jednoho servisu nekolika at je to praha a nebo brno.take by jsi mohl vedet kdyz mas ty informace kolko procent zakazniku prestane po uplinuti zarucni lhuty na jejich koupenem novem voze navstevovat prave ony vase znackove servisi.proc asi .pozarucni servis u znacky je pro vetsunu dosti zatez na kapsicku a taky neduvera to hlavne .podle pruzkumu jde o 35-45procent zakazniku.no a co taky velmi caste pripady dosti zvlastni nahody kdy se po navstiveni origo servisu hned na druhy den vuz zazracne stratil a ze jich je nekolik. znamej z UOOZ by mohl o tomto psat romany.jo pokud by jsi nevedel oc jde UOOZ - utvar pro odhalovani oarganizovaneho zlocinu.jo jinak se me tohle vsechno jen tak splodilo v hlave nic s toho neni pravda. :smich::D kdyz by nahodou nekdo prisel s urazkou a hanenim znacky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BENY:Všechno je možné,jsou různí lidé,pokud mi chcceš tvrdit ,že soukromníci jsou neomylní,stoprocentní,nic se jim nepřihodí,neodírají-Tak se posad konečně na zem a prober se.Bud rád,že jsi narazil na dobrého mechanika,který Ti vyhovuje a drž se ho,co jiného na to říct.Až mu něco nepůjde ,tak stejně skončíš jinde ,nebo v servise.Každopádně značkový servis má větší možnosti.Stím se mnou musíš souhlasit.Že máte někde špatné přijímací techniky,nebo mechaniky,co neovládají techniku,znova Ti říkám,každý může změnit servis.To by mně zajímalo,kampak jsi chodil do servisu,teda do kterýho,který tě tak poškodil?Napiš to!A taky mi napiš ,který zančkový je podle Tebe dobrý!Když víš,který je špatný,jistě víš,který je i dobrý.S těma procentama to taky nebude tak horké ,jak píšeš,většina odchází jen spíše kvůli ceně ,než nespokojenosti.Ale tet ,co škodovka více tlačí na kvalitu práce a ceny dílů se situace mění.Mnoho akcí na podporu prodeje dílů,X díly,záruka na výfuky 3roky,škoda tip.cena dílů s prací vychází mnohem líp,než třeba jen díly u různých prodejců dílů.Máš na to záruku-bez problémů,o ceně se nedá diskutovat.Nevím ,co chceš pokazit třeba při výměně destiček,výfuku-to snad jen učen.

Ono očernovat servis je strašně jednoduché.Ono všechno není jen o kafi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci nechte toho už. Samozřejmě máte každej kus svojí pravdy a za ty léta zkušeností se servisama bych se moh přiklonit jednou k názoru Benyho podruhý k Diag. . Dneska koukám taky na to, jakou projevujou chutˇ a vůli se s problémem vůbec zabejvat. Přes řadu potíží musím říct, že jsem s přístupem a následným řešením v tom svojem servisu spokojenej. Tak už kurva mír !!! -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BENY:Všechno je možné,jsou různí lidé,pokud mi chcceš tvrdit ,že soukromníci jsou neomylní,stoprocentní,nic se jim nepřihodí,neodírají-Tak se posad konečně na zem a prober se.Bud rád,že jsi narazil na dobrého mechanika,který Ti vyhovuje a drž se ho,co jiného na to říct.Až mu něco nepůjde ,tak stejně skončíš jinde ,nebo v servise.Každopádně značkový servis má větší možnosti.Stím se mnou musíš souhlasit.Že máte někde špatné přijímací techniky,nebo mechaniky,co neovládají techniku,znova Ti říkám,každý může změnit servis.To by mně zajímalo,kampak jsi chodil do servisu,teda do kterýho,který tě tak poškodil?Napiš to!A taky mi napiš ,který zančkový je podle Tebe dobrý!Když víš,který je špatný,jistě víš,který je i dobrý.S těma procentama to taky nebude tak horké ,jak píšeš,většina odchází jen spíše kvůli ceně ,než nespokojenosti.Ale tet ,co škodovka více tlačí na kvalitu práce a ceny dílů se situace mění.Mnoho akcí na podporu prodeje dílů,X díly,záruka na výfuky 3roky,škoda tip.cena dílů s prací vychází mnohem líp,než třeba jen díly u různých prodejců dílů.Máš na to záruku-bez problémů,o ceně se nedá diskutovat.Nevím ,co chceš pokazit třeba při výměně destiček,výfuku-to snad jen učen.

Ono očernovat servis je strašně jednoduché.Ono všechno není jen o kafi....

ještě jsi nenapsal ze kterýho servisu jsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma prekvapilo, že neprišla žiadna reakcia na môj výpis závad. To som fakt na nič nezabudol?

tak jo, co ta spojka ? Mně taky nepřipadá úplně v pořádku, protože to prostě škube při rozjíždění. Já už jsem si na to zvyknul, takže nemám problém, ale kdo si do toho sedne, tomu to při rozjíždění chcípne. Prej je to tak o.k., říkaj v servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ještě psal o nefunkčním zadním stěrači po zapnutí klíčku.

Kucí oni na to od 20.1.2006 ještě nepřišli. Pozor v úterý mám přijet, prý nová zpráva z MB. To jsem zvědav.

K výše popisované diskuzi se musím trošku přiklonit na stranu servisu. Když není pomoc z MB, tak ani v servisu víc neudělají.

Doufám, že v úterý už to bude fachat normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zase nová "milá" zkušenost. Odjel jsem do cca. 20 km vzdáleného města. Když jse se chtěl vrátit domů nastartuju a mám místo čtyřválce řekl bych třívalec u motoru 2.0 Fsi - řekl bych chyba. Volám do kmenového servisu, tam mi řeknou, že to tady mám nechat stát a že mi to v úterý odtáhnou. No nic řekl jsem si zkusím zavolat na servisní pomoc Škodovky. A ouha zvedl mi to tam nějaký pan Ditrich - potom co si myslel, že jsem nějakej blbec - jsem mu oznámil, že mi nejde motor na všechny válce. Řekl, že se během 5-10 minut ozve. Ozval se za dvacet, že bohužel ve Strakonicich mě může nechat odtáhnou do servisu k Veroldu, že servisní vůz nemají, u druhého servisu: Šrachta prý mu to nikdo nezvedá, tak prý volal do Auto Kápl Malé Nepodřice. Tam mu řekli, že prý jsme se domluvili, což byla pravda, ale domluvu na úterý jsem jaksi 20 km od domova nemohl v tu chvíli dost dobře akceptovat, už jenom z důvodu, že jsem spoléhal na některý místní servis. S informací od firmy Auto Kápl Malé Nepodřice mě pan Ditrich informoval, že nechápe proč jsem jim vlastně volal. No chci mu popřát až bude v mé situaci obdobnou pomoc. Informoval jsem ho že bych potřeboval zapujcit nahradni vuz. Což mi odmítnul s tím, že prý jsem jenom 15 km od domova. Zeptal jsem se ho jak se mám dostat domů. Informoval jsem ho, že auto má již třetí poruchu během půl roku: 1. klimatizace, 2. vibrující palivové vedení, 3. motor jde na tři válce. O rachotu, který se občas ozve od čerpadla paliva nemluvě. Prostě pěknej zmetek . Všem můžu jenom vůz Škoda doporučit. V servise stojí furt - všude něco cvaká, rachtá. Vlastním vůz od konce zaří 2005 a jsem více něž nespokojený. Když už vyrábím zmetky, tak se chovám ke svým zákazníkům, tak aby se chyby vyřešili a zatím se mu snažím pomáhat. Koupil jsem si vůz za 3/4 mega a on stojí za dvě věci. Ps. víte jak jsem odjel domů: zavolal jsem známému u kterého opravuju auta co jsem začal jezdit. Poradil zkus odpojit baterku - kabel na polu minus. Tak jsem to udelal a paráda. Sice mi svítí kontrola čistoty plynů, ale auto už zase pěkně jde na všechny válce. Myslím si, že by se Škodovky měla nad kvalitou své pěče k zákazníkům zamyslet a ne s nima takto zametat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

konecne s tym palivovym cerpadlo nie som sam. sice ho vymenili ale stale odtial pocujem take divne zvuky ako keby tam nejaka hrdlicka skriekala (take uuu-uuu). :D viem ze s tymto by ma v servise poslali kade lahsie ale ja to tam pocujem a serie ma to. doteraz som to radsej ani nahlas nevyslovil, lebo som si pripadal ze mi uz z toho zacina pridrbavat ale podla mna tam stale nieco nie je v poriadku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já myslel, že platí už od 20 km od bydliště, ale jak je vidět až od 30 km. Na nějaké půjčení vozu jinak zapomeň. Zřejmě mobilita znamená, že domů dojdeš pěšky. A běda ti když si budeš myslet celej život, že jezdíš 20 kilometrovou vzdálenost a na assistentu jim to program spočte na 15 km. No možná letecky jo, ale autem podle mě nemají šanci. A po ujetí 9000 km se tě pán hlavně bude ptát, zda už máte servisní prohlídku za sebou. Tak jsem mu řekl, že jarni prohlídku minulej čtvrtek, a že na to auto kromě autorizovaného servisu nikdo jinej nešahá. Hlavní strarost, jestli mám vůbec nárok a když ho náhodou mám. Tak se mnou stejně vyběhne. A domů jdete do 30 km pěšky optimálně tlačte auto před sebou, aby Vám ho někod neukradl. Ps. já jsem taky myslel až do dnes, že mám záruku mobility. No tak na ty nohy, že mě domů donesou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záruka mobility je:Na zavolání přijede servisní auto,podívá ,koukne a případně opraví-pokud je v záruce,nic se neplatí.Pokud nespraví-zajistí odtah a postará se o osádku vozu tím,že do vzdálenosti 40 km ho případně zaveze.Pokud je to víc,tak ho zaveze max na vlak,autobus,jízdenky se potom následně proplatí.Všechno tohle na základě servisní knížky,která je řádně vyplněna.Záruka nepadá ani vtom případě ,že Vám auto opravuje soukromník,dle směrnic EU.Pouplynutí dvou let máte pouze bezplatný příjezd servisního vozu a vše ostatní platíte.Tohle vše ,ale za předpokladu dobře vyplněné servisní knížky,kterou máte u sebe ve vozidle.Stím půjčením auta je to většinou problém,protože většinou jsou půjčená a už vůbec je to problém o víkendu.Jinak rada na konec,všechno máte dopodrobna napsáno v servisní knížce,tak si ji dobře přečtěte a potom stím můžete operovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak vidíte a proč mi ho ten pán neposlal? Jen mi říkal nějaké informace o tom co by mohl pro mě udělat? Domů mě taky nikdo neodvezl. Auto jsem si "opravil" na dojetí sám. OK. Jinak dobrá rada, příště až budu mít problém prostuduju ty hafy papírů a pak, snad nic nepřehlídnu, budu volat. Já myslel, že je to služba pro zákazníky a pokud jsem solidní zákazník, čekám solidní jednání a ne hledání nějaké skuliny v mých informací. Pokud však chce někdo se mnou takhle jednat, chápu jeho postoj jako minimálně neseriózní a postoj takové firmy mě zřejmě vede k závěru, že o mě jako o zákazníka nemá zájem. Jinak ke kontrolce vyfukovych splodin - proč mi to nepíše MAXI-DOT jako závadu??? V manuálu je uvedeno, že to má psát??? Zhasne kontrolka po ujetí 100 km sama - tj. pokud nedojde k žádné další závadě po 100 km se automaticky smázne paměť závad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BENY:Všechno je možné,jsou různí lidé,pokud mi chcceš tvrdit ,že soukromníci jsou neomylní,stoprocentní,nic se jim nepřihodí,neodírají-Tak se posad konečně na zem a prober se.Bud rád,že jsi narazil na dobrého mechanika,který Ti vyhovuje  a drž se ho,co jiného na to říct.Až mu něco nepůjde ,tak stejně skončíš jinde ,nebo v servise.Každopádně značkový servis má větší možnosti.Stím se mnou musíš souhlasit.Že máte někde špatné přijímací techniky,nebo mechaniky,co neovládají techniku,znova Ti říkám,každý může změnit servis.To by mně zajímalo,kampak jsi chodil do servisu,teda do kterýho,který tě tak poškodil?Napiš to!A taky mi napiš ,který zančkový je podle Tebe dobrý!Když víš,který je špatný,jistě víš,který je i dobrý.S těma procentama to taky nebude tak horké ,jak píšeš,většina odchází jen spíše kvůli ceně ,než nespokojenosti.Ale tet ,co škodovka více tlačí na kvalitu práce a ceny dílů se situace mění.Mnoho akcí na podporu prodeje dílů,X díly,záruka na výfuky 3roky,škoda tip.cena dílů s prací vychází mnohem líp,než třeba jen díly u různých prodejců dílů.Máš na to záruku-bez problémů,o ceně se nedá diskutovat.Nevím ,co chceš pokazit třeba při výměně destiček,výfuku-to snad jen učen.

   Ono očernovat servis je strašně jednoduché.Ono všechno není jen o kafi....

:smich::smich::smich: a zase nic :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zase nová "milá" zkušenost. Odjel jsem do cca. 20 km vzdáleného města. Když jse se chtěl vrátit domů nastartuju a mám místo čtyřválce řekl bych třívalec u motoru 2.0 Fsi - řekl bych chyba. Volám do kmenového servisu, tam mi řeknou, že to tady mám nechat stát a že mi to v úterý odtáhnou. No nic řekl jsem si zkusím zavolat na servisní pomoc Škodovky. A ouha zvedl mi to tam nějaký pan Ditrich - potom co si myslel, že jsem nějakej blbec - jsem mu oznámil, že mi nejde motor na všechny válce. Řekl, že se během 5-10 minut ozve. Ozval se za dvacet, že bohužel ve Strakonicich mě může nechat odtáhnou do servisu k Veroldu, že servisní vůz nemají, u druhého servisu: Šrachta prý mu to nikdo nezvedá, tak prý volal do Auto Kápl Malé Nepodřice. Tam mu řekli, že prý jsme se domluvili, což byla pravda, ale domluvu na úterý jsem jaksi 20 km od domova nemohl v tu chvíli dost dobře akceptovat, už jenom z důvodu, že jsem spoléhal na některý místní servis. S informací od firmy Auto Kápl Malé Nepodřice mě pan Ditrich informoval, že nechápe proč jsem jim vlastně volal. No chci mu popřát až bude v mé situaci obdobnou pomoc. Informoval jsem ho že bych potřeboval zapujcit nahradni vuz. Což mi odmítnul s tím, že prý jsem jenom 15 km od domova. Zeptal jsem se ho jak se mám dostat domů. Informoval jsem ho, že auto má již třetí poruchu během půl roku: 1. klimatizace, 2. vibrující palivové vedení, 3. motor jde na tři válce. O rachotu, který se občas ozve od čerpadla paliva nemluvě. Prostě pěknej zmetek . Všem můžu jenom vůz Škoda doporučit. V servise stojí furt - všude něco cvaká, rachtá. Vlastním vůz od konce zaří 2005 a jsem více něž nespokojený. Když už vyrábím zmetky, tak se chovám ke svým zákazníkům, tak aby se chyby vyřešili a zatím se mu snažím pomáhat. Koupil jsem si vůz za 3/4 mega a on stojí za dvě věci. Ps. víte jak jsem odjel domů: zavolal jsem známému u kterého opravuju auta co jsem začal jezdit. Poradil zkus odpojit baterku - kabel na polu minus. Tak jsem to udelal a paráda. Sice mi svítí kontrola čistoty plynů, ale auto už zase pěkně jde na všechny válce. Myslím si, že by se Škodovky měla nad kvalitou své pěče k zákazníkům zamyslet a ne s nima takto zametat.

o cem tady celou dobu pisu dalsi krasna skusenost a pomohl zase jen ten domaci kutil ale jinak je to vsechno v poradku ne :smich::smich::smich: sluzby a servisni zazemi skodovky :ble na bodu mrazu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě. Jen taková záludná otázka, potřebuji s autem dneska jet zase pryč. Jak je to s pamětí závad vymaže se mi sama po 100 km, nebo tam ty závady stále zůstávají. Nerad bych přijel v úterý do servisu a tam mi řekli, že paměť závad je prázdná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostik: Ja chapu, ze se rozcilujes hazenim vsech do jednoho pytle. Dokonce (at te vubec neznam) jsem presvedcen, ze ty patris mezi ty peclive a veci znale.

ALE: Podivej se sem... A to jen par pripadu drobnosti.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6788

Ja si pod pojmem Škoda autorizovany servis predstavuju ty upraveny borce v nazehlenych cistych monterkach, ktery vedi co delaji a jsou to machri.

Cisty a nazehleny monterky? Blbost??? Jasne, tak proc je cpou na ty reklamni letaky? No nic, to je jen drobnost.

Ale i ja mam spoustu zkusenosti a sam jsem okusil, jaky dementi v tech servisech delaji. A omlouvam se za to slovo.

Proste jinak receno, perfektne proskolenych (ne jen na papire, ze absolvoval, vsichni vime, jak se takovy skoleni prochazeji) mechaniku je v servisech jak safranu. Dovolil bych si rict, ze to musi byt lide, kteri to neberou jako praci, ale i jako hobby. Mozna jsi to ty, ale 99% ostatnich ne.

A ver mi, vim o cem mluvim, nebudu to ale dal rozvadet.

Autorizovany servis ma jednu vyhodu - zazemi, vybaveni a kontakt s vyrobcem a to jim dava "vyhodu". Nicmene, co se tyka lidi, je kazdy druhy garazista lepsi.

A zaklad vseho je to, ze i majitelum servisu je to u pr...e - nejde jim o kvalitne odvedenou praci, ale o co nejvic odvedene prace=co nejvic penez. Ze se nespokojeny zakaznik nevrati, nezajima. Je to kratkozrake, ale je to tak.

Je ale pravda, ze k tomuto jednani jim nahrava fakt, ze lidi se nevyznaji a spatne odvedenou praci ani nepoznaji. Kdybych se nevyznal, jezdil bych s blbe natazenym drazkovym remenem minimalne 10 tis. km do dalsi prohlidky. A ze pak budu menit napinaci kladku? Jak se to mohlo proboha stat????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...