Cjoctavian Vloženo 3. Únor 2008 Vloženo 3. Únor 2008 Neviete, ci sa da vymenit za povodnu bez nejakych uprav? A z ktorych motorizacii v O2? http://www.auto.asp2.cz/images/octavia2/ko...dici%20paka.jpg Citovat
Octavinek Vloženo 3. Únor 2008 Vloženo 3. Únor 2008 Neviete, ci sa da vymenit za povodnu bez nejakych uprav? A z ktorych motorizacii v O2?http://www.auto.asp2.cz/images/octavia2/ko...dici%20paka.jpg Bylo tady téma na řadící páky, každá motorizace má jinou tyč, co se tu psalo? Tak nevím jak by to šlo!? A pak budeš muset předělat uchycení pytle! Na www.skodaoctavia.cz je návod jak předělat pytel z Fabie RS na Octavii, tak to bude podobné! Citovat
zdsamct Vloženo 3. Únor 2008 Vloženo 3. Únor 2008 mam pocit ze kdyz jsem naposledy povidal s Paulmackem tak povidal ze uz ma asi vyreseno chtel to vyresit,resil,a rikal ze se snad zadarila uprava radicky z OII a tlustej klacek povidal neco i o nejakych fotkach jak na to Citovat
Cjoctavian Vloženo 3. Únor 2008 Autor Vloženo 3. Únor 2008 no mam MR 2004, tak neviem, ci tam je tlustej klacek... Citovat
Octavinek Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 no mam MR 2004, tak neviem, ci tam je tlustej klacek... A jakou motorizaci? Citovat
zdsamct Vloženo 5. Únor 2008 Vloženo 5. Únor 2008 1,4 55kW co je na tom slozity?mas nejakyho kamarada co OI ? oddelejte manzety a kouknete se,nejlip aby mel tdi tam je urcite uzkej klacek a pak uvidiss co tam mas ty Citovat
mratin Vloženo 5. Únor 2008 Vloženo 5. Únor 2008 Neviete, ci sa da vymenit za povodnu bez nejakych uprav? A z ktorych motorizacii v O2?http://www.auto.asp2.cz/images/octavia2/ko...dici%20paka.jpg Zdar, já jsem to dělal mám 1.9 TDI 81kW r.v.2000 před facem a dal jsem tam chromovanou z O2 taky z 1.9 TDI PD ta je 5ti kvalt a musel jsem přehodit ty spodní rámečky co se cvakaj do tunelu prostě je prohodit protože O2 má ten rámeček širší a kratší a ještě jsem zkracoval tyč řazení protože při zařazení 4ky se rámeček vycvakával tak jsem to musel asi o 4 cm zkrátit a je to super.Jo a průměr je stejný tak že nasadíš a stáhneš sponou a drží. Citovat
Cjoctavian Vloženo 5. Únor 2008 Autor Vloženo 5. Únor 2008 (editace) Zdar,já jsem to dělal mám 1.9 TDI 81kW r.v.2000 před facem a dal jsem tam chromovanou z O2 taky z 1.9 TDI PD ta je 5ti kvalt a musel jsem přehodit ty spodní rámečky co se cvakaj do tunelu prostě je prohodit protože O2 má ten rámeček širší a kratší a ještě jsem zkracoval tyč řazení protože při zařazení 4ky se rámeček vycvakával tak jsem to musel asi o 4 cm zkrátit a je to super.Jo a průměr je stejný tak že nasadíš a stáhneš sponou a drží. Vdaka. Dufam, ze to plati aj pre moju 4 centimetre je riadne vela... Editováno: 5. Únor 2008, autor: Cjoctavian Citovat
TomášT Vloženo 6. Únor 2008 Vloženo 6. Únor 2008 (editace) Vyčetl jsem v chytré knížce že k 1.4 55Kw se montuje převodovka 02K a tedy i mechanismus řazení táhly nikoliv bovdeny.Tuto převodovku mají ještě 1.6 55Kw, 1.9 Sdi, 1.6 74Kw.Jestli to někdo napasoval třeba na 1.6 74Kw tak to musí jít i na 1.4 55Kw protože řazení je stejný a převodovka vzhledově taky. Editováno: 7. Únor 2008, autor: TomášT Citovat
Cjoctavian Vloženo 6. Únor 2008 Autor Vloženo 6. Únor 2008 Tomu sa uz hovori fundovana odpoved Citovat
Neználek Vloženo 6. Únor 2008 Vloženo 6. Únor 2008 Je pravda že se řadička musí kousek zkrátit ja ji vymontoval z auta a uřezal rozbruškou tou jsem uděka i ten zářez ,zkraceno asi tři centimetry . Tak aby hlava řadičky šla narvat až po oblouk na na tyčce .Neználek Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.