Jiřik-Octavia Vloženo 5. Únor 2008 Vloženo 5. Únor 2008 Ahoj kluci, prosim nevite zda jde ke klasickemu 1997 r.v., 1,9TDi 66kW (AGR) motoru pridelat jednoduse bez vetsich uprav nejaka 6ti rychlosti prevodovka? Nejak mam problem s prenosem sily po cipnuti a tryskach mi spojka na trojku funguje chudak jako variator na skutru :-( Citovat
TDIfun Vloženo 5. Únor 2008 Vloženo 5. Únor 2008 Ahoj kluci, prosim nevite zda jde ke klasickemu 1997 r.v., 1,9TDi 66kW (AGR) motoru pridelat jednoduse bez vetsich uprav nejaka 6ti rychlosti prevodovka? Nejak mam problem s prenosem sily po cipnuti a tryskach mi spojka na trojku funguje chudak jako variator na skutru :-( Tam dej jednohmotu.Ta te bude stat cela nova sada i s praci do 13000,- a co takhle ubrat na palivu???treba to mas moc prehuleno naftou. Citovat
JasteR Vloženo 6. Únor 2008 Vloženo 6. Únor 2008 Urcite jak pise fun novou spojku, prevodovka se da pouzit z Fabie 1,9TDi pokud bys mel aspon 140PS aby to utahlo pak by to bylo jako 6gang.. Citovat
JimTDI Vloženo 6. Únor 2008 Vloženo 6. Únor 2008 na AGR motoru mám 6kvalt, takže není problém to namontovat...ale pokud ti jde o spojku, tak to radši pořeš jak je výše uvedeno... Citovat
Jiřik-Octavia Vloženo 14. Únor 2008 Autor Vloženo 14. Únor 2008 na AGR motoru mám 6kvalt, takže není problém to namontovat...ale pokud ti jde o spojku, tak to radši pořeš jak je výše uvedeno... prosim a jaky kod prevodky tam sedi? musel jsi nejak dopasovavat? jsem ve fazi udelam cokoliv, abych nemusel nicil spojku (jezdim ted jak farar :-( ) mam jeste jedn problem, je to asi opravdu maximalni cip, na volnobeh za studena nastartuji a motor asi 1 min tarokuje (500-1500 otacek a to tak, ze se az hybe v silenblocich, jak se trochu zahreje (cidlo je ok, pro jistotu jsme je menili protoze obcas hlasi OK ale nemusi) tak jede jak vino... prosim mate nekdo nejak ciplou 66kW 1,9ku? Citovat
JasteR Vloženo 14. Únor 2008 Vloženo 14. Únor 2008 prosim a jaky kod prevodky tam sedi? musel jsi nejak dopasovavat? jsem ve fazi udelam cokoliv, abych nemusel nicil spojku (jezdim ted jak farar :-( ) mam jeste jedn problem, je to asi opravdu maximalni cip, na volnobeh za studena nastartuji a motor asi 1 min tarokuje (500-1500 otacek a to tak, ze se az hybe v silenblocich, jak se trochu zahreje (cidlo je ok, pro jistotu jsme je menili protoze obcas hlasi OK ale nemusi) tak jede jak vino... prosim mate nekdo nejak ciplou 66kW 1,9ku? Dojel bych na diagnostiku a nechal si vytahnout z RJ SW co tam je opravdu za "chip" .. Citovat
JimTDI Vloženo 14. Únor 2008 Vloženo 14. Únor 2008 prosim a jaky kod prevodky tam sedi? musel jsi nejak dopasovavat? jsem ve fazi udelam cokoliv, abych nemusel nicil spojku (jezdim ted jak farar :-( ) mam jeste jedn problem, je to asi opravdu maximalni cip, na volnobeh za studena nastartuji a motor asi 1 min tarokuje (500-1500 otacek a to tak, ze se az hybe v silenblocich, jak se trochu zahreje (cidlo je ok, pro jistotu jsme je menili protoze obcas hlasi OK ale nemusi) tak jede jak vino... prosim mate nekdo nejak ciplou 66kW 1,9ku? no, mám kód převodovky FMH, je ještě jeden typ s jiným kódem(ten si nevzpomenu)... ale podstatné je, aby byla z motoru PD 96kW, napříč uložený a z aut typu O1, GolfIV, A3...ne Fabie RS ale levný to zas není a pokud nechceš extra tunit, tak dej tu jednohmotu s přítlačákem z WR6 a máš to vyřešený... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.