Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

clovece zaujmave poznatky si nam tu doniesol su vhodne aby som aj ja porozmyslal a zacal sledovat dianie okolo seba a hlavne v aute. mne kontrolka zazne asi 2 krat za den ale dokial zaradim petku tak zhasne ale ja som mal skor dojem ze to roby ak vychadzam s pravouhlaj kryzovatky to znamena prudko zatocim a trochu tomu pritnem. ale rozdiel v jazde nepozorujem. kazdopadne daj vediet co si zistil

Takže jak jsem slíbil, tak jsem zase tady.Po spojení toho přervaného drátu se už check nezozsvěcuje, hezky zhasíná asi 1 vteřinu po startu.Nainstaloval jsem také filtr do napájení autotrádia a zajel na diagnostiku (tam kde jsem byl na pravidelné revizi lpg).Po napíchnutí vše v pořádku i s hrajícím rádiem, zopakováno 3x.Borec se mě vyptával co jsem s tím dělal,že je najednou vše v pohodě, tak jsem mu to řekl, třeba to pomůže i někomu jinému.Zdá se mi, že se také uklidnila spotřeba-podle posledního tankování mi to vychází na 9l/100km, předtím to dělalo asi 11l/100km možná je to ale jenom nějaká chyba v propočtech, uvidí se dále.Také jsem se objednal do servisu lpg Horní Suchá(p.Szotek)a tam se poradím co dál s tím mým systémem.Je to asi slušná firma.

Takže jak jsem slíbil, tak jsem zase tady.Po spojení toho přervaného drátu se už check nezozsvěcuje, hezky zhasíná asi 1 vteřinu po startu.Nainstaloval jsem také filtr do napájení autotrádia a zajel na diagnostiku (tam kde jsem byl na pravidelné revizi lpg).Po napíchnutí vše v pořádku i s hrajícím rádiem, zopakováno 3x.Borec se mě vyptával co jsem s tím dělal,že je najednou vše v pohodě, tak jsem mu to řekl, třeba to pomůže i někomu jinému.Zdá se mi, že se také uklidnila spotřeba-podle posledního tankování mi to vychází na 9l/100km, předtím to dělalo asi 11l/100km možná je to ale jenom nějaká chyba v propočtech, uvidí se dále.Také jsem se objednal do servisu lpg Horní Suchá(p.Szotek)a tam se poradím co dál s tím mým systémem.Je to asi slušná firma.

Jen tak dál a dáš to dohromady. :palec2: Jen ta spotřeba je nějaká velká :help:

No Karle já zase tak mladej nejsem,jen o 3 roky.Co se týká plynu,tak moji kamarádi si klepou na čelo že jsem si koupil takové auto, poněvadž já osobně mám panickou hrůzu z plynu.Když jsem šéfoval údržbě a náhodou po nějaké odstávce bylo nutno spustit bojler nebo kotel, tak jsem vždy někoho posílal jen abych to nemusel dělat já.Absolvoval jsem samozřejmě školení obsluhy plynových zařízení, kde se člověk taky pár věcí dozví, i když se vlasně jednalo o zemní plyn.Co se týká toho koumáctví, tak mohu potvrdit, mám pod sebou 15 lidí a vím co jsou schopni vymyslet mnohdy za p.... a to dokonce i staří chlapi. Ti jsou mnohdy horší, pětkrát řekneš že to takhle dělat nebude,přijdeš za půl hodiny a co vidíš?No samo udělal si to po svém!Naše firma se zabývá elektrikou a ta je někdy taky docela prevít.Co se týká té přestavby, ten kamarád tehdy pracoval v Německu,takže když chtěl předělat auto tak když viděl Bosch tak si řekl že tam budou odborníci a takhle dopadl.Já to auto kupoval s vědomím tohoto problému, hovořili jsme spolu po telefonu a upozorňoval jsi mne že ten podtlak není dobré řešení.Já jsem prostě koupil auto a ten plyn tam je jaksi navíc,pokud bude dělat problémy,tak letí ven!Jinak jsem se zkontktoval s touhle firmou http://www.ecogas.zde.cz/ je to celkem blízko mého bydliště,tak se tě chci zeptat jestli můžeš doporučit, prý jsou velmi schopní, ale je to jpp,takže nevím.Co se týká tvých rad,tak s tím prosím nepřestávej, byla by to škoda.Informace o lpg se shánějí velice špatně hlavně z toho důvodu,že každý chválí jen to svoje.Objektivní názor nebo srovnání systémů jen tak někde nenajdeš a navíc každičké auto i motor chce něco jiného což ty určitě víš nejlíp.

Ahoj

tuto firmu ti mužu doporučit, mi dělali octavku a po přijemném rozhovoru jsem se rozhodl pro sekvenční LPG. Mám sice jen 1500km. ale provedeni , přistup a vysvětleni dalšiho použivani mně mile potěšilo. Jen jedna maličkost mě překvapila - PC ukazuje spotřebu 8.8l/100km. a v realu tankovani bylo 10 - 10.5l/100km. ( 5 lidi do prahy a zpět) obdobny postřeh ma kamarad s 1.8.T ( taktež přestavba v této firmě i spokojenost) a třeti - Peugeot 406. Vím o vice, ale z doslechu.

Ahoj

tuto firmu ti mužu doporučit, mi dělali octavku a po přijemném rozhovoru jsem se rozhodl pro sekvenční LPG. Mám sice jen 1500km. ale provedeni , přistup a vysvětleni dalšiho použivani mně mile potěšilo. Jen jedna maličkost mě překvapila - PC ukazuje spotřebu 8.8l/100km. a v realu tankovani bylo 10 - 10.5l/100km. ( 5 lidi do prahy a zpět) obdobny postřeh ma kamarad s 1.8.T ( taktež přestavba v této firmě i spokojenost) a třeti - Peugeot 406. Vím o vice, ale z doslechu.

jj, já mám to samé, palubák ukazuje cca o 1,5 litru méně než je aktuální spotřeba. :palec2:

to je asi vzdy ze PP ukazuje menej ako to zozere lpg. mne tiez celodenny priemer ukaze 6,2 l a v skutocnosti to spapa asi 9 l plynu na sto ale pri dobrom vykone. mam podtlak a nie sekvenc tak myslim ze moze byt.

  • Autor
to je asi vzdy ze PP ukazuje menej ako to zozere lpg. mne tiez celodenny priemer ukaze 6,2 l a v skutocnosti to spapa asi 9 l plynu na sto ale pri dobrom vykone. mam podtlak a nie sekvenc tak myslim ze moze byt.

ja mam tiez spotrebu cez 9 l plynu na podtlak, ale bohuzial bez vykonu :feve:

ked sa tu objavi karel, tak by som mal na neho otazku

ked idem na plyn a preradim napr z 1 na 2 a ked pridam tak otacky idu dole, netaha to a dusi sa to, ked sa mi to podari rozbehnut tak pri dalsom preradeni spravi to iste a uz to nedam, na volnobech ked to prepnem tak to tiez zvykne zdochnut a uplne zhasne motor. Bol som stym v servise a vymazali program, nastavili hodnoty a ze vraj to bolo bohate, tak tomu ubral, ale to uz je utahovane asi dva tyzdne a stale to robi, netaha a ked sa to da zas na PC zas to je bohate, po servise mi to vydrzalo pol dna :help::feve:

ak mas nejaky napad, tak porad prosim, dik :help:

ja mam tiez spotrebu cez 9 l plynu na podtlak, ale bohuzial bez vykonu :feve:

ked sa tu objavi karel, tak by som mal na neho otazku

ked idem na plyn a preradim napr z 1 na 2 a ked pridam tak otacky idu dole, netaha to a dusi sa to, ked sa mi to podari rozbehnut tak pri dalsom preradeni spravi to iste a uz to nedam, na volnobech ked to prepnem tak to tiez zvykne zdochnut a uplne zhasne motor. Bol som stym v servise a vymazali program, nastavili hodnoty a ze vraj to bolo bohate, tak tomu ubral, ale to uz je utahovane asi dva tyzdne a stale to robi, netaha a ked sa to da zas na PC zas to je bohate, po servise mi to vydrzalo pol dna :help::feve:

ak mas nejaky napad, tak porad prosim, dik :help:

karel ma asi zjebe, ze zase spekulujeme, ale skrtiaca klapka je cista ?

vycistit a spravit zakladne nastavenie.

mne to neprepinalo, po prepnuti zhasinalo, pan O. napichol na pocitac a povedal, ze

plynu nic nie je.

po vycisteni - nove auto.

prepina, nezhasina.

mozno aj mna niekto doebe ale ja som este nikdy nepucoval ani nesledoval skrtiacu klapku a zatial ani necitim potrebu to robit auto ide gutt a otacky na volnobehu su ok. ale ked bude cas a teplucko tak to mozno skusim. ked ja mam strach ze tam cosi aj zlomim alebo dodrbem a zas mam kopec zbytocnej roboty :p

  • 4 týdny později...

Takže jsem absolvoval návštěvu u téhle firmy.Měsíc předem jsem se objednal a jak bylo domluveno jsem i přijel(den předtím jsem se telefonicky ujistil zda vše platí, ať si neberu dovču zbytečně).Místo je to pěkné,dílnička také,ale to je tak to poslední co můžu říct pozitivního.Po mém příjezdu se předchozí ochota pana majitele změnila v nezájem a aroganci.Tvářil se že o ničem neví a pořád mlel o tom ať tam to auto prostě nechám a až on bude mít čas tak se na to podívá.Přitom bylo jasně domluveno, že auto tam nechávat nebudu, pouze zjistí a navrhne nějaké řešení na dobu kdy si zajistím náhradní vozidlo.Samozřejmě, že jsem se jen tak nedal, upozornil jsem ho že jsem už měsíc objednaný, a pokud na mne nemá čas, tak mi to měl říct včera do telefonu!Bylo to sice zvýšeným hlasem, ale v dimenzích velmi korektního jednání.Nakonec se uvolil, že se na to alespoň podívá.Trvalo to sice asi hodinu, poněvadž mezi tím přijel jeden taky objednaný zákazník s terénním Hyundaem, ten tam však vozidlo nechával na přestavbu.Udivilo mne že pouze předal klíčky a hotovo!Také tam přijel nějaký majitelův kamarád s Fabkou na revizi.Trochu jsem se tam motal, tak jsem si všimnul, že má přesně ten samý systém který mám namontován já.Okamžitě se mu věnoval(zpočátku se spolu bavili pouze polsky),provedl mu diagnostiku, seřízení a pravidelnou revizi.Ptal jsem s ho jak je s tím spokojený a on mi odpověděl, že už najel 100 000 km a žádný problém.Těď to ale bude chtít předělat na sekvenční vstřikování.Do řeči mu skočil pan majitel se slovy-na to se vyser,všechny ty pi... stojí za ho.. a pořádný systém je tak drahý,že se ti to nevyplatí ani kdybys měl měnit katalyzátor!Potom ještě jmenoval ty dva origo systémy, ale už si je přesně nepamatuji, takže je nebudu jmenovat.Ten jeho kámoš se samozřejmě zeptal:ty tu ale montuješ Elpigaz a podobné.Odpověď majitele byla:něčím se živit musím a když to lidi chcou a zaplatí tak proč ne!Alespoň mi tu pořád jezdí na servis a já mám kšeft!Po téhle návštěvě se konečně uvolnil aby se mrknul na mé auto(v podstatě to měl už nachystané) napíchnul mi to na notes a seřizoval.Pořád něco mlel o tom že je všechno roz....(pozorně jsem se díval co provádí)přitom pouze otáčel šroubkem na směšovači plynu (všechny polohy jsem si samozřejmě předem označil, abych věděl co se provádělo pro případný další problém).Nakonec prohlásil že se mu to jakž takž podařilo a na kdy mě má tedy objednat a kolik mu zaplatím zálohu.Přitom jsme sani nebavili o tom co nebo jaký systém tam bude zabudovaný.Řekl jsem mu tedy že na záloze mi nezáleží, klidně zaplatím celou montáž dopředu, ale co se týká objednávání, tak tam si tak jistý nejsem ,poněvadž už jednou objednaný jsem a nic se neděje pouze se tu vybavuje se všemi okolo a objednaný zákazník je u něj na posledním místě!Nechal jsem u něj pětikilo s dodatkem,že kdybych si to rozmyslel, tak mám přijet? Při tom placení mám také pěkný poznatek, účtu jsem se nedočkal, záhadně nefungoval počítač a účtenky právě došly.Do toho se ozval jeden z těch klučinů (chvíli před tím docela hlasitě prorážel majzlem plech v rezervě auta (asi na trubky)že potřebuje zajet do města pro vrták.K mému údivu mu majitel podal klíč a peníze,ten klíč byl od toho hyundae který tam zákazník asi před hodinou přivezl!Ten mechanik(nepřipadal mi moc důvěryhodně, já osobně bych mu dal v práci minimálně fouknout, ale to je věc názoru)tak jak byl v těch sprasených montérkách s tím autem odfičel stylem brzda plyn!!!!! Žádný přehoz přes sedačku, prostě nic !

Výsledek mé návštěvy-auto začalo cukat,nešlo se s tím normálně rozjet,po přepnutí na plyn okamžitě zhasínalo prostě tam bylo vše na ho..Po ujetí 250 km se zastavilo úplně.To je výsledek práce odborníků!Přepnul jsem na benzín a dojel k čerpačce LPG.Tam mi doplnili 30 l LPG to činí 12 l/100km to je pěkný výsledek!A za to jsem ještě zaplatil.Na radu obsluhy LPG jsem tedy zajel za jedním místním človíčkem který je už sice v důchodu ale prý se v tom vyzná.Jak jsem zjistil později je to jeden z těch,kteří s LPG začínali.Přijal mne se slovy že už dávno nic nedělá, nemá licenci apod.Nakonec jsem ho přesvědčil(fin...)a mrknul se na to.Se slovy synku které hovado ti to seřizovalo vždyť tam jde jenom samý plyn a vzduch skoro žádný mi vrátil šroubek na směšovači do půvoní polohy (když jsem mu ukázal že to mám poznačené tak mi řekl ty blbe to sis měl udělat sám a neotravovat mě).Takže spotřeba je opět na normálu, pouze jsem otráven z přístupu těch autorizovaných a licencovaných servisů!Doufám že si tyhle řádky přečte i Karel LPG a poté se přestane divit tomu že se najdou lidi kteří se vtom hrabou.Karle oni se v tom nehrabou jen tak, pokud to neumí servis prostě pořádně udělat, tak zkoušejí no a někdy to prostě může vést i k neštěstí!

Takže jsem absolvoval návštěvu u téhle firmy.Měsíc předem jsem se objednal a jak bylo domluveno jsem i přijel(den předtím jsem se telefonicky ujistil zda vše platí, ať si neberu dovču zbytečně).Místo je to pěkné,dílnička také,ale to je tak to poslední co můžu říct pozitivního.Po mém příjezdu se předchozí ochota pana majitele změnila v nezájem a aroganci.Tvářil se že o ničem neví a pořád mlel o tom ať tam to auto prostě nechám a až on bude mít čas tak se na to podívá.Přitom bylo jasně domluveno, že auto tam nechávat nebudu, pouze zjistí a navrhne nějaké řešení na dobu kdy si zajistím náhradní vozidlo.Samozřejmě, že jsem se jen tak nedal, upozornil jsem ho že jsem už měsíc objednaný, a pokud na mne nemá čas, tak mi to měl říct včera do telefonu!Bylo to sice zvýšeným hlasem, ale v dimenzích velmi korektního jednání.Nakonec se uvolil, že se na to alespoň podívá.Trvalo to sice asi hodinu, poněvadž mezi tím přijel jeden taky objednaný zákazník s terénním Hyundaem, ten tam však vozidlo nechával na přestavbu.Udivilo mne že pouze předal klíčky a hotovo!Také tam přijel nějaký majitelův kamarád s Fabkou na revizi.Trochu jsem se tam motal, tak jsem si všimnul, že má přesně ten samý systém který mám namontován já.Okamžitě se mu věnoval(zpočátku se spolu bavili pouze polsky),provedl mu diagnostiku, seřízení a pravidelnou revizi.Ptal jsem s ho jak je s tím spokojený a on mi odpověděl, že už najel 100 000 km a žádný problém.Těď to ale bude chtít předělat na sekvenční vstřikování.Do řeči mu skočil pan majitel se slovy-na to se vyser,všechny ty pi... stojí za ho.. a pořádný systém je tak drahý,že se ti to nevyplatí ani kdybys měl měnit katalyzátor!Potom ještě jmenoval ty dva origo systémy, ale už si je přesně nepamatuji, takže je nebudu jmenovat.Ten jeho kámoš se samozřejmě zeptal:ty tu ale montuješ Elpigaz a podobné.Odpověď majitele byla:něčím se živit musím a když to lidi chcou a zaplatí tak proč ne!Alespoň mi tu pořád jezdí na servis a já mám kšeft!Po téhle návštěvě se konečně uvolnil aby se mrknul na mé auto(v podstatě to měl už nachystané) napíchnul mi to na notes a seřizoval.Pořád něco mlel o tom že je všechno roz....(pozorně jsem se díval co provádí)přitom pouze otáčel šroubkem na směšovači plynu (všechny polohy jsem si samozřejmě předem označil, abych věděl co se provádělo pro případný další problém).Nakonec prohlásil že se mu to jakž takž podařilo a na kdy mě má tedy objednat a kolik mu zaplatím zálohu.Přitom jsme sani nebavili o tom co nebo jaký systém tam bude zabudovaný.Řekl jsem mu tedy že na záloze mi nezáleží, klidně zaplatím celou montáž dopředu, ale co se týká objednávání, tak tam si tak jistý nejsem ,poněvadž už jednou objednaný jsem a nic se neděje pouze se tu vybavuje se všemi okolo a objednaný zákazník je u něj na posledním místě!Nechal jsem u něj pětikilo s dodatkem,že kdybych si to rozmyslel, tak mám přijet? Při tom placení mám také pěkný poznatek, účtu jsem se nedočkal, záhadně nefungoval počítač a účtenky právě došly.Do toho se ozval jeden z těch klučinů (chvíli před tím docela hlasitě prorážel majzlem plech v rezervě auta (asi na trubky)že potřebuje zajet do města pro vrták.K mému údivu mu majitel podal klíč a peníze,ten klíč byl od toho hyundae který tam zákazník asi před hodinou přivezl!Ten mechanik(nepřipadal mi moc důvěryhodně, já osobně bych mu dal v práci minimálně fouknout, ale to je věc názoru)tak jak byl v těch sprasených montérkách s tím autem odfičel stylem brzda plyn!!!!! Žádný přehoz přes sedačku, prostě nic !

Výsledek mé návštěvy-auto začalo cukat,nešlo se s tím normálně rozjet,po přepnutí na plyn okamžitě zhasínalo prostě tam bylo vše na ho..Po ujetí 250 km se zastavilo úplně.To je výsledek práce odborníků!Přepnul jsem na benzín a dojel k čerpačce LPG.Tam mi doplnili 30 l LPG to činí 12 l/100km to je pěkný výsledek!A za to jsem ještě zaplatil.Na radu obsluhy LPG jsem tedy zajel za jedním místním človíčkem který je už sice v důchodu ale prý se v tom vyzná.Jak jsem zjistil později je to jeden z těch,kteří s LPG začínali.Přijal mne se slovy že už dávno nic nedělá, nemá licenci apod.Nakonec jsem ho přesvědčil(fin...)a mrknul se na to.Se slovy synku které hovado ti to seřizovalo vždyť tam jde jenom samý plyn a vzduch skoro žádný mi vrátil šroubek na směšovači do půvoní polohy (když jsem mu ukázal že to mám poznačené tak mi řekl ty blbe to sis měl udělat sám a neotravovat mě).Takže spotřeba je opět na normálu, pouze jsem otráven z přístupu těch autorizovaných a licencovaných servisů!Doufám že si tyhle řádky přečte i Karel LPG a poté se přestane divit tomu že se najdou lidi kteří se vtom hrabou.Karle oni se v tom nehrabou jen tak, pokud to neumí servis prostě pořádně udělat, tak zkoušejí no a někdy to prostě může vést i k neštěstí!

Hele, jestli máš Elpigaz, tak si najdi na netu firmu HTS Zábřeh, je to jediná ofiko firma, která dováží Elpigaz. Ty další to berou od nich. Já jezdím knim a nemám žádný problém. Mám telefon i na majitele. Zkus jim cinknout, třeba ti poradí. Jsou fakt dobří. Každý týden jezdí do Polska pro materiála a ostatní firmy si pak jezdí k nim pro matroš. :palec2:

frt, preco si napisal : "u téhle firmy".

tu sa na skrytu reklamu nehrame.

bat sa nemusis. nikoho.

ak nie si spokojny s nejakou firmou, jednoducho to napis.

je to dolezite aj pre ostatnych, aby vedeli s kym mame docinenie.

Upraveno od colins

Hele, jestli máš Elpigaz, tak si najdi na netu firmu HTS Zábřeh, je to jediná ofiko firma, která dováží Elpigaz. Ty další to berou od nich. Já jezdím knim a nemám žádný problém. Mám telefon i na majitele. Zkus jim cinknout, třeba ti poradí. Jsou fakt dobří. Každý týden jezdí do Polska pro materiála a ostatní firmy si pak jezdí k nim pro matroš. :palec2:

Nemám Elpigaz, mám klasický podtlak,což jak jsem zde vyčetl není to pravé co do toho auta patří.tenhle příspěvek jsem zde napsal jako osobní zkušenost a elpigaz tam byl zmíněn pouze v tom smyslu že se to neustále je..,i další systémy no a prostě na tom ti plynaři mají kšeft.Nevím co je na tom pravdy nebo ne, ale podle příspěvků zde na diskuzích asi něco ano, poněvadž kdyby to bylo v cajku tak takové problém nejsou.Ty dva systémy co tam ten borec jmenoval se pohybovaly v relacích (pro toho svého kámoše asi 45-50 tisíc).No mi to už může být šuma fuk,poněvadž po zkušenostech s takovým zmr.. budu raději jezdit na benzín a ušetřím si problémy a dovolenou.No a když mi začne dělat problémy ten podtlak, tak prostě poletí ven a basta.Nebudu přece podporovat zloděje.Je hezké sice šetřit, ale ne za každou cenu!A vám ostatním přeji ať vám to jezdí .

Nemám Elpigaz, mám klasický podtlak,což jak jsem zde vyčetl není to pravé co do toho auta patří.tenhle příspěvek jsem zde napsal jako osobní zkušenost a elpigaz tam byl zmíněn pouze v tom smyslu že se to neustále je..,i další systémy no a prostě na tom ti plynaři mají kšeft.Nevím co je na tom pravdy nebo ne, ale podle příspěvků zde na diskuzích asi něco ano, poněvadž kdyby to bylo v cajku tak takové problém nejsou.Ty dva systémy co tam ten borec jmenoval se pohybovaly v relacích (pro toho svého kámoše asi 45-50 tisíc).No mi to už může být šuma fuk,poněvadž po zkušenostech s takovým zmr.. budu raději jezdit na benzín a ušetřím si problémy a dovolenou.No a když mi začne dělat problémy ten podtlak, tak prostě poletí ven a basta.Nebudu přece podporovat zloděje.Je hezké sice šetřit, ale ne za každou cenu!A vám ostatním přeji ať vám to jezdí .
No vidíš a já mám elpigaz a kromě problému s doladěním mám najeto 50 t km a aztím ok :palec2:

záleží to na montážnících, já měl problémy z kraje při seřízení, neustále pocukávalo, pak se to jakž takž odladilo, problém přestal v okamžiku kdy mi odešel EGR ventil (byl vadný od prvopočátku proto ty problémy) a od té doby mám najeto 35000 km a ťuk ťuk za servisákem jsem zajel akorát kvůli vymazání servisního intervalu (olej jsem si už dělal sám) a na revizi + výměnu plyn.filtru

záleží to na montážnících, já měl problémy z kraje při seřízení, neustále pocukávalo, pak se to jakž takž odladilo, problém přestal v okamžiku kdy mi odešel EGR ventil (byl vadný od prvopočátku proto ty problémy) a od té doby mám najeto 35000 km a ťuk ťuk za servisákem jsem zajel akorát kvůli vymazání servisního intervalu (olej jsem si už dělal sám) a na revizi + výměnu plyn.filtru
Jj, já jsem na tom podobně(taky ťuk,ťuk). Jen servisní interval si mažu sám :p
Jj, já jsem na tom podobně(taky ťuk,ťuk). Jen servisní interval si mažu sám :p

přes klíček a spínací tlačítko hodin?

:palec2:

mně už to tak nefunguje a proto musím za někým kdo má třeba noťas, kabel a Vag

mně už to tak nefunguje a proto musím za někým kdo má třeba noťas, kabel a Vag
Jak to že ti to nefunguje?Vždyť je to normální postup od škodovky :help:
Jak to že ti to nefunguje?Vždyť je to normální postup od škodovky :help:

ale jen do určitého modelového roku

tuk tuk ja mam podtlak lovato a tisice kilometrov a to som len raz dal menit membranu a filter. dufam ze pojde tak ako doteraz som velice spokojny a prajem vam aby ste aj vy boli. :palec2:

  • 2 měsíce později...

Já nedávno koupil Fábii se sekvenčím vstřikem plynu a opakuje se mi na VAGu stále, mimo jiné, chyba že směs je chudá (jestli si dobře pamatuju číslo 16555). Objevuje se mi dvakrát pod sebou - stejný text, stejné číslo, pouze u jedné je označení - sporadická u druhé ne!??? Známej tvrdí, že by to mělo souviset s plynem.

Pomůže když nechám někde seřídit LPG???

Dík.

  • Autor

podobnu chybu som mal aj ja, ale na podtlaku, potom mi to prestavalo tahat do kopca a stracal sa vykon.

ty mas vykon v poriadku?

mne pomohla vyme splynovaca a od vtedy mi to zatial slape v pohode, inak tuto chybu ti moze vypisat aj vadne nasavanie, mozno mas niekde nasavany falosny vzduch.

na tvojom mieste by som siel s tym najskor do LPG servisu a nechal to tam skontrolovat, mozno nieco objavia :palec2: alebo staci len prenastavit :)

Já nedávno koupil Fábii se sekvenčím vstřikem plynu a opakuje se mi na VAGu stále, mimo jiné, chyba že směs je chudá (jestli si dobře pamatuju číslo 16555). Objevuje se mi dvakrát pod sebou - stejný text, stejné číslo, pouze u jedné je označení - sporadická u druhé ne!??? Známej tvrdí, že by to mělo souviset s plynem.

Pomůže když nechám někde seřídit LPG???

Dík.

a rozsvěcuje se ti check motoru? Cuká to? Jestli ani jedno ne, tak to neřeš. Pokud jo, musíš za servisákem, aby jste upravili charakteristiku, nejlépe za jízdy, aby se vyzkoušel ten kritický režim, kdy se problém projevuje a mohl to upravit (nabohatit)

robko: Co se týče výkonu, tak ten je úplně v pohodě, tahá jak 1.6. Mám tam sekvenční vstřik. Ale možná budeš mít pravdu s tím vzduchem. Mám prasklý ten spodní kryt vzduchového filtru, budu kupovat jiný. Taky mne překvapilo, že mi to vypisuje tu chybu dvakrát (možná už chudák Fábijka neví, jak mě dokopat k tomu, abych ten kryt už konečně vyměnil :-)))

Tak začnu tím, že seženu a vyměním kryt.

Dík za radu!!!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.