Boumik Vloženo 21. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2011 Tak já taky přispěju se svou špetkou do mlýna..použil jsem tenhle: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/casedgspr-castrol-edge-sport-10w60-fabia-fabia-2-roomster-octavia-octavia-2-superb-superb-2-yeti.html mám chipnutou 1,8 TSI v Superbu a motoru lepší olej rozhodně neublíží..měním v rozmezí mezi 10-15000..první výměnu jsem udělal po 5000km a ten olej byl černej,jak bota s kouskama stříbrných "pilin" Motor si holt sedá... Ofiko výměnu mám po 30000, tak doufám,že Škodováky dokopu k tomuhle oleji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 olej určený pro vysokootáčkové a výkonem namáhané motory ... na tu 1.8 TSI bych osobně po zkušenostech s turbo benzínáky volil EDGE 0W-30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 Mám ho chipnutý na 154Kw při 300N.m. má to podle tebe vliv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 Jde mi o mazání turba, to že to máš čiplé je jedna věc. Určitě ji nechipoval nový motor, takže se mi ty tvé stříbrné šupinky moc nelíbí :-( problém je, že 10W60 je určena pro atmosférické motory hlavně - BMW M3, Porsche 911 a AMG atmosféra nebo kompresor. Prostě motor co točí. To turbo potřebuje trochu jiné mazání, hlavně od začátku a 10W60 trvá ohřátí na provozní teplotu dejme tomu 30sekund a 0W30 maže po 5 sekundách. Opravdu doporučuji 0W30, pokud máš svůj motor a turbo rád - určitě lepší volba než 10W60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 (editace) Chipoval jsem takřka nový motor-cca 5000 km..a vypouštěl jsem první náplň originálního oleje ještě před chipem,takže ty šupiny mě nepřekvapujou..brácha to měl ve služebním TSIčku ve Fabce úplně stejné a to je bez chipu. Nový motor si prostě sedá..s tím olejem uvidím..no.. beztak po 10000 km bude další výměna...Longlife intervaly se mi nezdají Editováno: 7. leden 2012, autor: Boumik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tim 35 Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=414 Taky to jde,co říkáte,alespon pro Brno a okolí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Co mas za specifikaci pro 1.8 TSI? VW 50300? Jen pro info. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Jo tak mas 50200 pro LL a 50400 pro kratky, takze ta q8 bude good, rozhodne lepsi volba nez 10W60 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Mám psaný Castrol Edge 5W40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Jo tak od škodovky je jasný, že Castrol ... s BMW je škoda největší testovač olejů castrolu, ale na závody škoda jede Shell :-) a aditiva do olejů stejně vyrábí 3 firmy na světě, tak je to ve finále jedno :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torreto Vloženo 10. Červen 2012 Sdílet Vloženo 10. Červen 2012 Kluci... mám jednu otázku. Je tady někdo, kdo si mění olej a filtry doma a ne v servise? Na předchozím autě jsem si to dělal sám.. minule jsem supa dal do servisu, ale ted tak přemýšlím, proč. Stejně jsem zjistil, že olej nevysávají, ale jen vypustí a to si dokážu udělat sám. Tak nevím proč jim platit. Může tam nastat nějaká komplikace? Třeba zavzdušnění při výměně paliváku nebo něco.., ale odvzdušnění bude asi atomatické předpokládám... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 10. Červen 2012 Sdílet Vloženo 10. Červen 2012 myslím že až na vyjímky tady nenajdeš nikoho kdo by si to nedělal sám.Proč platit servisu takové částky když to chce jen čas a uděláš to sám.Nic u toho nehrozí.Klidně se do toho pusť.Jinak co se týká palivového filtru tak ten nemusíš měnit při každé výměně oleje.Já třeba měním co tři výměny oleje.Bavím se samozřejmě o paliváku.Olejový filtr měním pokaždé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torreto Vloženo 10. Červen 2012 Sdílet Vloženo 10. Červen 2012 ok.. tuhle odpověď jsem přesně potřeboval.. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemo.x Vloženo 11. Červen 2012 Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 Dokonce i ja jsem schopny si ojel vymenit sam. A to je co rict. Ovsem pokud ma clovek misto, kde to provest. Po vypusteni oleje a vyndani filtru je dobra vec jeste vzit dlouty sroubovak a na dne nadoby olej. filtru najit takovej cudl - je to vypustni ventil a kdyz se na nej zatlaci, odtece jeste trocha toho zbytkoveho oleje/humusu, co zustane na dne. Cili davas novej filtr do "cisteho". Mozna uz's to vedel, ale treba ne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torreto Vloženo 11. Červen 2012 Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 Tak to jsem nevěděl s tím olejákem. Ono vlastně u supa je jen ta vložka že?? Ten kryt zůstává pořád stejný. Ono vyměnit olej není problém.. spíš mi šlo o to že doma to nevypustíš všechno. vždycky ti tam něco zůstane... ale je to asi minimum no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemo.x Vloženo 11. Červen 2012 Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 jj, jenom vlozka, takze ti uvnitr na dne zustane prave ten zbytkovej bordylek a prebytecny olej. Zmacknes ten ventil sroubovakem a ono to odtece. Tim aspon trochu zajistis, ze ten novej filtr davas do cistyho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 11. Červen 2012 Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 no a já ještě potom vemu a foukám do motoru a ikdyž to není nic moc tak i tak odteče další trocha.Stím ventilem jsem to taky nevěděl.Tam jsem to vždy odsával bálonkem a hadicí takže díky za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torreto Vloženo 11. Červen 2012 Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 Foukáš do motoru kompresorem nebo čím?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torreto Vloženo 11. Červen 2012 Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 Ještě nechápu jednu věc. když je olej třeba 5W-40, tak číslo 40 podle článku zde http://oleje.cz/index.php?left=main&page=mot_visko určuje viskozitu oleje při letních teplotách. Zimní teploty chápu, že při startu ten olej není zahřátý a je jiná viskozita. Ale v létě ten olej musí být v klidu ne?? A když se přeci olej v autě zahřeje tak má kolem 90 stupňů... tak nechápu co tam v píšou o okolních teplotách. To na to přece nemá vliv ne?? Mám totiž vybraný olej 5W-30 s normou 505.01 pro krátký intrval. Tak přemýšlím jestli není lepší vzít nějaký 5W-40. Ale nechápu prostě to druhé číslo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Foukáš do motoru kompresorem nebo čím?? jak kompresorem?Mám papulu ne. To byses divil jak to pomůže 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torreto Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 Aha... no uvidíme teda... jen musím vybrat pořádný olej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 já dávám celou dobu mobil 5W40 a spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torreto Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 To věřím no.. jen bych potřeboval vysvětlit jak je to s tím číslem... prrotože to nechápu.. no musím ještě zagooglit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 první číslo je na zimu- udává jak bude motor mazat v zimním období.Čím menší číslo,tím je olej řidší a rychleji maže. Druhé číslo je na léto- udává kdy olej neztrácí ještě potřebné mazací schopnosti.Zase čím větší je číslo,tím větší teplotu olej zvládne a není snížena jeho mazivost. Já používám 5W-40 proto,že můj motor už je postarší pán a tudíž kdybych dal třeba 0W-30(tzv.longlife) tak by mi to více teklo jelikož už těsnost motoru není tak dobrá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemo.x Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 Ja davam 5W30 long life, protoze ho mam za dobrou cenu a ma specifikaci 507.00 pro auta s DPF. Ovsem menim po 15tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.