PutiN Vloženo 10. Únor 2008 Vloženo 10. Únor 2008 Nazdar,chcel by som sa spytat ci mate vsetci obycajne vzduchove filtre alebo tam niekto davate aj sportove? rozmyslal som nad K&N a mam ho za dost dobru cenu (aspon myslim). Je v tom nejaky rozdiel?vykon,spotreba opotrebenie? Citovat
ace ventura Vloženo 10. Únor 2008 Vloženo 10. Únor 2008 Já mám klasiku papírák a KNko bych si tam určitě nedal. Kámoš má KN vložku na Hondě, viděl jsem motor po 10tkm a sání bylo lehce zaprášený. Píšou že to má lepší propustnost, ale asi to propustí nějakej ten prach takže já to nechci ani vidět... Jedinou změnu kterou zaregistroval je snažší vytočení motoru do otáček, což je ale logický. Citovat
Rodger Vloženo 16. Březen 2008 Vloženo 16. Březen 2008 Vybodni se na to, má větší propustnost, ale bohužel i nečistot. Citovat
Benik Vloženo 16. Březen 2008 Vloženo 16. Březen 2008 Tak to je nejvetsi hovadina co jsem kdy slysel... Lespi propustnost je dana tim, ze je KN z velke casti bavlneny a to ze pres nej projde prach je holy nesmysl!!! urcite by ho tam davali vsichni zavodnici rallye, vrchy, okruhy atd. kdyby propoustel nejaky prach! Trochu myslet neuskodi... nehlede na to, ze je napusteny cervenym roztokem, ktery vsechen prach zachytava... Vic si muzete precist tady: http://www.autofashion.cz/index.php?main_p...&pages_id=8 ... pozn.: s tou strankou nemam nic spolecneho... 1 Citovat
Petřík junior Vloženo 16. Březen 2008 Vloženo 16. Březen 2008 Tak to je nejvetsi hovadina co jsem kdy slysel... Lespi propustnost je dana tim, ze je KN z velke casti bavlneny a to ze pres nej projde prach je holy nesmysl!!! urcite by ho tam davali vsichni zavodnici rallye, vrchy, okruhy atd. kdyby propoustel nejaky prach! Trochu myslet neuskodi... nehlede na to, ze je napusteny cervenym roztokem, ktery vsechen prach zachytava... Vic si muzete precist tady: http://www.autofashion.cz/index.php?main_p...&pages_id=8 ... pozn.: s tou strankou nemam nic spolecneho... No nechci rejt do kluku ale mas pravdu.... 1 Citovat
Sebring Vloženo 16. Březen 2008 Vloženo 16. Březen 2008 mne teda ten sportovy vzduchac k superbu vobec nejde kazi to jeho dostojnost... a nie ze ma tu teraz ukamenujete Citovat
Petřík junior Vloženo 16. Březen 2008 Vloženo 16. Březen 2008 mne teda ten sportovy vzduchac k superbu vobec nejde kazi to jeho dostojnost... a nie ze ma tu teraz ukamenujete My ale myslime jen vlozku zadne roury chromu Citovat
Rodger Vloženo 16. Březen 2008 Vloženo 16. Březen 2008 Tak to je nejvetsi hovadina co jsem kdy slysel... Lespi propustnost je dana tim, ze je KN z velke casti bavlneny a to ze pres nej projde prach je holy nesmysl!!! urcite by ho tam davali vsichni zavodnici rallye, vrchy, okruhy atd. kdyby propoustel nejaky prach! Trochu myslet neuskodi... nehlede na to, ze je napusteny cervenym roztokem, ktery vsechen prach zachytava... Vic si muzete precist tady: http://www.autofashion.cz/index.php?main_p...&pages_id=8 ... pozn.: s tou strankou nemam nic spolecneho... Ono ta závodní auta, resp.motory toho zas tak moc nevydržejí tím jak jsou namáhaný, takže vzduchový filtr, který tam pustí víc prachu není zas tak moc podstatný. Ten motor stejně pude po ujetí cca 2000 km do GO. Ale jinak zkusím pohledat článek z VŠ technické Brno, jak dopadl takový test filtru, no raději bych tam dal nějaký polský klasický, jak sportovní. SPORTOVNÍ není CESTOVNÍ.Ale pokud chceš se Supem závodit, tak proti gustu žádný dišputát............. Citovat
Benik Vloženo 18. Březen 2008 Vloženo 18. Březen 2008 Ono ta závodní auta, resp.motory toho zas tak moc nevydržejí tím jak jsou namáhaný, takže vzduchový filtr, který tam pustí víc prachu není zas tak moc podstatný. Ten motor stejně pude po ujetí cca 2000 km do GO.Ale jinak zkusím pohledat článek z VŠ technické Brno, jak dopadl takový test filtru, no raději bych tam dal nějaký polský klasický, jak sportovní. SPORTOVNÍ není CESTOVNÍ.Ale pokud chceš se Supem závodit, tak proti gustu žádný dišputát............. potom je jeste otazka, zda-li se o ten filtr staras, tak jak vyrobce doporucuje a mejes ho v tom cervenem roztoku. Sice sportovni motory nejsou stavene na nejake vytrvalostni zavody, ale preci jenom si na 100% nemuzou dovolit aby tam sel prach z venci... A bavime se o vlozkach di airboxu... A jestli jste si nekdo nevsiml, tak ja kdyz jsem menil normalni filtr, tak tam bylo prachu jako nasr... a opravdu neverim, ze KN propousti vic prachu... Ale s nikym se nehadam, jen konstatuji... A nedavali by zaruku na motor na 1mil. km... atd... Tot vse, jinak si klidne jezdete na Polske smejdy... Jednou mate Superba, tak tam aspon dejte neco kvalitniho... Pred casem tu byl chlapek u nas na servisu se Supem a dovezl si vlastni olej 5W-40 od Parama ze mu to staci... olej za 109,-kč za litr... Co myslite ze jsem mu rekl... Ze mu ho tam nalijeme a malinko jsem mu vysvetloval ze by olej mel mit normu 50501 na PD... proste nechtel nic jineho, tak ho tam ma... Myslim si ze to je clovek, kterej vsechno prodal a jste si pujcil aby mohl delat masirky a pak tam leje takovyto svinstva a mysli si ze to nicemu neva, ale az udela vstrik tak se nedoplati... To jen poznamka Citovat
Petřík junior Vloženo 18. Březen 2008 Vloženo 18. Březen 2008 Vlozka do Airboxu vam nemuze nic udelat a s tim prachem tomu verim mozna tak u celeho otevreneho sani a ne u ty vlozky Citovat
Sebring Vloženo 18. Březen 2008 Vloženo 18. Březen 2008 ja zostanem verny original nahradnym dielom Skoda Citovat
Rodger Vloženo 19. Březen 2008 Vloženo 19. Březen 2008 potom je jeste otazka, zda-li se o ten filtr staras, tak jak vyrobce doporucuje a mejes ho v tom cervenem roztoku. Sice sportovni motory nejsou stavene na nejake vytrvalostni zavody, ale preci jenom si na 100% nemuzou dovolit aby tam sel prach z venci... A bavime se o vlozkach di airboxu... A jestli jste si nekdo nevsiml, tak ja kdyz jsem menil normalni filtr, tak tam bylo prachu jako nasr... a opravdu neverim, ze KN propousti vic prachu... Ale s nikym se nehadam, jen konstatuji... A nedavali by zaruku na motor na 1mil. km... atd... Tot vse, jinak si klidne jezdete na Polske smejdy... Jednou mate Superba, tak tam aspon dejte neco kvalitniho... Pred casem tu byl chlapek u nas na servisu se Supem a dovezl si vlastni olej 5W-40 od Parama ze mu to staci... olej za 109,-kč za litr... Co myslite ze jsem mu rekl... Ze mu ho tam nalijeme a malinko jsem mu vysvetloval ze by olej mel mit normu 50501 na PD... proste nechtel nic jineho, tak ho tam ma... Myslim si ze to je clovek, kterej vsechno prodal a jste si pujcil aby mohl delat masirky a pak tam leje takovyto svinstva a mysli si ze to nicemu neva, ale az udela vstrik tak se nedoplati... To jen poznamka Ne, já netvrdím, že použitím sport. filtru vyloženě zničíš motor, ale rozhodně mu nepomůžeš a už vůbec nikoho od jeho použití vyloženě neodrazuji, to je prostě každého věc. Pokud budu chtít jezdit svižněji, tak bych asi přistoupil k chipu od kvalitní fy.( Cimbu taky nedoporučuje použití sportovního filtru ), ale.... Já jsem chtěl jenom tyhle poznatky předat dál s tím, že u nás již cca 10 let chystají na závody N Mitshubishi Evo VI - IX a používají taktéž uvedené filtry, ale prostě mi to do Supa nedoporučily. Já osobně do svého Supa dávám vzduch orig. a to vždy při výměně oleje ( Castrol 50501 ) po 15000 km. Asi je to zbytečné, ale ... No a to co píšeš o tom oleji, tak k tomu se dá říct, že to je opravdu vůl. Chudák motor!!! Ale on mu to jistě časem vrátí a to i s úroky. Citovat
silarm Vloženo 16. Prosinec 2010 Vloženo 16. Prosinec 2010 mam KN na 1,8T octavce najeto na nem asi 40 000km. Pry po 60 000 se ma proprat. Kdyz se kouknu do airboxu tak za filtrem je uplne cisto nic zapraseneho. Neco jsem o tom procetl a vsechny vysledky mereni u turbo motoru nenasvedcovali tomu ze by to melo udelat nejaky vykon navic. Vsichni varujou pred olejem kterym se ma filtr napustit ze to nici vahu vzduchu... Mozna verim ze spravne napustenej filtr zachyti stejne mnozstvi prachu jak papirovej. Cemu neverim je proces napousteni, bud tam clovek da malo oleje nebo zase hodne... Takze jak tam dam novou vahu vzduchu tak filtr jde ven! Jestli ma nekdo zajem muzem se domluvit na prodeji Mam filtr dokonce i krabici k nemu a original KN sadu na cisteni! Citovat
JohanJFV Vloženo 22. Červen 2011 Vloženo 22. Červen 2011 No filtr K&N bordel nepropustí, pokud je správně ošetřen!!! Pozor na to, ne každé K&N je ošetřeno od výrobce a napuštěno olejen. Musí se vyprat a znovu napustit! Pak funguje správně. Takže pokud si koupíš to polské "K&N" je sice správné, ale je neošetřené - držel jsem ho už v ruce nedávno :-( Citovat
TomASS! Vloženo 22. Červenec 2011 Vloženo 22. Červenec 2011 Pánové mám takový dotaz, do supa 1 se nevyrábí celej KN kit co? Našel jsem jen tu vložku a ta je k ničemu...jde mi hlavně o ten pěknej zvuk co ten filtr dělá... Citovat
Anry0350 Vloženo 22. Duben 2014 Vloženo 22. Duben 2014 Tak to je nejvetsi hovadina co jsem kdy slysel... Lespi propustnost je dana tim, ze je KN z velke casti bavlneny a to ze pres nej projde prach je holy nesmysl!!! urcite by ho tam davali vsichni zavodnici rallye, vrchy, okruhy atd. kdyby propoustel nejaky prach! Trochu myslet neuskodi... nehlede na to, ze je napusteny cervenym roztokem, ktery vsechen prach zachytava... Vic si muzete precist tady: http://www.autofashion.cz/index.php?main_p...&pages_id=8 ... pozn.: s tou strankou nemam nic spolecneho... no to je pravda že ten olej zachytává nečistoty, ale po čase se to naprosto zalepí a propustnost vzduchu rapidně klesne. Chce to větší péči než o klasický filtr. V prašném prostředí to znamená několika násobné praní a znovu impregnování olejem. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.