Přejít na obsah

hlucnost motora 1.8T


sltuning

Doporučené příspěvky

AHOJ VSETCI...TAKZE MAM ASI TAKITO PROBLEM.NEVIEM,ALE MAM POCIT,ZE MOTOR MAM VNUTRI VOZIDLA AKOSI DOST HLUCNY...CCA MEDZI 3000 AZ 3500 OT/MIN...NAJVIAC NA DIALNICI PRI CCA 130 KM/HOD..POTOM KED IDEM RYCHLEJSIE A MOTOR USTALIM NA 150KM/HOD MAM POCIT ZE JE TICHSI ....CHCEM VEDIET POZNATKY VAS,KTORY TAKYTO MOTOR VLASTNITE...KEDY JE U VAS V AUTE HLUK ZVYSENY ATD.NEVIEM,MAM PRED VYMENOU OLEJA,CHYSTAM SA NA ROZVODY...ROZMYSLAL SOM NAD VYFUKOM,ALE MOTOR JE NA VOLNOBEH,AJ PRI ZVYSENYCH OTACKACH NA MIESTE KLUDNY...NEPOCUJEM NIC NEOBVYKLEHO,CO BY NASVEDCOVALO DERAVY VYFUK..JEDNA SA O MOTOR 1.8T TYP AGU..DAKUJEM ZA RADY,PRIPADNE VASE POZNATKY.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to tim ze od 150km/h je motor prehlusen hlukem vetru karoserii obtekajicim? Jinak motor by mel byt do 3.500 o/min tichy, pak se zacina kovova kulisa. Jestli mas moznost tak se svez jinou 1.8t. Jestli budou znatelne rozdily tak bych kouknul na vyfuk a sani. Taky doporucuju dat na kapotu tlumici desku

AHOJ VSETCI...TAKZE MAM ASI TAKITO PROBLEM.NEVIEM,ALE MAM POCIT,ZE MOTOR MAM VNUTRI VOZIDLA AKOSI DOST HLUCNY...CCA MEDZI 3000 AZ 3500 OT/MIN...NAJVIAC NA DIALNICI PRI CCA 130 KM/HOD..POTOM KED IDEM RYCHLEJSIE A MOTOR USTALIM NA 150KM/HOD MAM POCIT ZE JE TICHSI ....CHCEM VEDIET POZNATKY VAS,KTORY TAKYTO MOTOR VLASTNITE...KEDY JE U VAS V AUTE HLUK ZVYSENY ATD.NEVIEM,MAM PRED VYMENOU OLEJA,CHYSTAM SA NA ROZVODY...ROZMYSLAL SOM NAD VYFUKOM,ALE MOTOR JE NA VOLNOBEH,AJ PRI ZVYSENYCH OTACKACH NA MIESTE KLUDNY...NEPOCUJEM NIC NEOBVYKLEHO,CO BY NASVEDCOVALO DERAVY VYFUK..JEDNA SA O MOTOR 1.8T TYP AGU..DAKUJEM ZA RADY,PRIPADNE VASE POZNATKY.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to tim ze od 150km/h je motor prehlusen hlukem vetru karoserii obtekajicim? Jinak motor by mel byt do 3.500 o/min tichy, pak se zacina kovova kulisa. Jestli mas moznost tak se svez jinou 1.8t. Jestli budou znatelne rozdily tak bych kouknul na vyfuk a sani. Taky doporucuju dat na kapotu tlumici desku

no ja ked otvorim kapotu,tak mam na nej neco jako koberec,ked mas toto na mysli....nebo se da koupit neco lepsiho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nechrastí ti řetěz na vačkách

retez asi ne.to by som pocul na volnobeh,ale on ked sa zohreje,tak na volnobeh ide ticho,bez nejakeho chrastenia...akurat ze vnutri je hlucnejsi...niekde som cital recenziu,tak pri 3000 ot by malo byt vnutri este relativne ticho...ja uz mam celkom dost hluku..porovnam-asi ako som mal predtim v felicii pri 3000 ot za min..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

retez asi ne.to by som pocul na volnobeh,ale on ked sa zohreje,tak na volnobeh ide ticho,bez nejakeho chrastenia...akurat ze vnutri je hlucnejsi...niekde som cital recenziu,tak pri 3000 ot by malo byt vnutri este relativne ticho...ja uz mam celkom dost hluku..porovnam-asi ako som mal predtim v felicii pri 3000 ot za min..

ak chces pocut ine 1,8T som z ba

sry nevsimol som si profil

Editováno: , autor: bugsy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AHOJ VSETCI...TAKZE MAM ASI TAKITO PROBLEM.NEVIEM,ALE MAM POCIT,ZE MOTOR MAM VNUTRI VOZIDLA AKOSI DOST HLUCNY...CCA MEDZI 3000 AZ 3500 OT/MIN...NAJVIAC NA DIALNICI PRI CCA 130 KM/HOD..POTOM KED IDEM RYCHLEJSIE A MOTOR USTALIM NA 150KM/HOD MAM POCIT ZE JE TICHSI ....CHCEM VEDIET POZNATKY VAS,KTORY TAKYTO MOTOR VLASTNITE...KEDY JE U VAS V AUTE HLUK ZVYSENY ATD.NEVIEM,MAM PRED VYMENOU OLEJA,CHYSTAM SA NA ROZVODY...ROZMYSLAL SOM NAD VYFUKOM,ALE MOTOR JE NA VOLNOBEH,AJ PRI ZVYSENYCH OTACKACH NA MIESTE KLUDNY...NEPOCUJEM NIC NEOBVYKLEHO,CO BY NASVEDCOVALO DERAVY VYFUK..JEDNA SA O MOTOR 1.8T TYP AGU..DAKUJEM ZA RADY,PRIPADNE VASE POZNATKY.

no ja ti nevim, ja mam skor ten prblem ze nepocujem tak motor jak obtekajuci vzduch, a v 150ke nepocujem uz asi nic, huci motor huci vzduch repraky nestihaju, je to celkom nepohodlne. Hlavne som si to teras uvedomil lebo som isiel prednedavnom kamaratkinym 3bavorom (nechcem chvalit bavorak ja mam rad oktavie) a ten bol nadherne odhlucneny. To som v tak tichom aute este snad ani nesiel. isiel som 200km/h a vo vnutri bol hluk jak v mojej octe v 120km/h

Viem ze to tvoj problem nevyriesi, ale aspon mozme hladat spolocne riesenie jak odhlucnit octu. :palec2: No o jednom rieseni by som vedel vola sa dynamat, ale by ma zaujimala kalkulacia kolko by to stalo vytlmenie 5dvery podlaha priecka strop, a neviem ci ne aj A stlpiky ak sa vobec daju. Nema tu niekto takto vytlmene auto??? Kolko metrov toho matrosa by bolo potrebnych???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja ti nevim, ja mam skor ten prblem ze nepocujem tak motor jak obtekajuci vzduch, a v 150ke nepocujem uz asi nic, huci motor huci vzduch repraky nestihaju, je to celkom nepohodlne. Hlavne som si to teras uvedomil lebo som isiel prednedavnom kamaratkinym 3bavorom (nechcem chvalit bavorak ja mam rad oktavie) a ten bol nadherne odhlucneny. To som v tak tichom aute este snad ani nesiel. isiel som 200km/h a vo vnutri bol hluk jak v mojej octe v 120km/h

Viem ze to tvoj problem nevyriesi, ale aspon mozme hladat spolocne riesenie jak odhlucnit octu. :palec2: No o jednom rieseni by som vedel vola sa dynamat, ale by ma zaujimala kalkulacia kolko by to stalo vytlmenie 5dvery podlaha priecka strop, a neviem ci ne aj A stlpiky ak sa vobec daju. Nema tu niekto takto vytlmene auto??? Kolko metrov toho matrosa by bolo potrebnych???

tak ten moj problem je presne opacny.motor,motor a zase motor..momentalne som v praci,ale tak o 3 tydne to skusim pozriet niekde od spodu na vyfuk,skontrolujem nasavanie...uvivdime..neviem,ci si to cital,ale raz popradska firma autodax myslim,odhlucnovala feldu...cca 20 tisic sa mi vidi..vysledok vraj bol vinikajuci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ten moj problem je presne opacny.motor,motor a zase motor..momentalne som v praci,ale tak o 3 tydne to skusim pozriet niekde od spodu na vyfuk,skontrolujem nasavanie...uvivdime..neviem,ci si to cital,ale raz popradska firma autodax myslim,odhlucnovala feldu...cca 20 tisic sa mi vidi..vysledok vraj bol vinikajuci...

no tak uz sa to tu zoparkrat preberalo ale stale sa tu preberaju len dvere a plasty ako take. osobne mam v aute /1.8t / relativne ticho ale ako uz bolo spominane pri 150 co je pre mna normalna cestovna rychlost na dialnici je to uz relativne hlucne a v podstate konci normalna konverzacia o vyssich rychlostiach ani nehovorim :) tiez som sa vozil na passate a4 bmw3 a tam je to celkom o inom -a nie je to len tymi dverami :) podla mojho nazoru treba tlmit podlahu a priestor za palubkou. ked bude trosku teplejsie tak sa na to dam a uvidime aj ked je to moc roboty vyhadzat cely interier atd... dynamat je podla mna relativne drahy na to ze vysledky prace s nim su nejednoznacne. celkom dobre recenzie ma sika dump konkretne: http://shop.hifol.eu/product_info.php?cPat...;products_id=76 tak na slovenskom ako aj ceskom nete - aspon teda co som cital a je to za prijatelny peniaz.

co sa tyka tej hlucnosti motora to tazko takto posudit - asi by bolo najlepsie sa fakt odviezt na inej 1.8t a to na strane sofera a posudit to tak. ak mas motor moc hlucny tak to moze znamenat ze sa tam nieco s.re ale moze to byt takisto iba nejaka banalita ako vyhadzany silentblok, uvolnena nejaka plastova cast kt rezonuje opreta o motor pri vyssich otackach apod... takto tazko povedat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak uz sa to tu zoparkrat preberalo ale stale sa tu preberaju len dvere a plasty ako take. osobne mam v aute /1.8t / relativne ticho ale ako uz bolo spominane pri 150 co je pre mna normalna cestovna rychlost na dialnici je to uz relativne hlucne a v podstate konci normalna konverzacia o vyssich rychlostiach ani nehovorim :) tiez som sa vozil na passate a4 bmw3 a tam je to celkom o inom -a nie je to len tymi dverami :) podla mojho nazoru treba tlmit podlahu a priestor za palubkou. ked bude trosku teplejsie tak sa na to dam a uvidime aj ked je to moc roboty vyhadzat cely interier atd... dynamat je podla mna relativne drahy na to ze vysledky prace s nim su nejednoznacne. celkom dobre recenzie ma sika dump konkretne: http://shop.hifol.eu/product_info.php?cPat...;products_id=76 tak na slovenskom ako aj ceskom nete - aspon teda co som cital a je to za prijatelny peniaz.

co sa tyka tej hlucnosti motora to tazko takto posudit - asi by bolo najlepsie sa fakt odviezt na inej 1.8t a to na strane sofera a posudit to tak. ak mas motor moc hlucny tak to moze znamenat ze sa tam nieco s.re ale moze to byt takisto iba nejaka banalita ako vyhadzany silentblok, uvolnena nejaka plastova cast kt rezonuje opreta o motor pri vyssich otackach apod... takto tazko povedat

ja som to mal predtim v felicii.cele dvere som vytlmil timy asfaltovymi platmi a bolo to citit..zmenil sa zvuk aj pri otvarani a zatvarani,zial tam ten motor prehlucal vsetko.navyse som ho mal cely sportovo upraveny,plus vyfuk...ja by som siel do ans peny..urcite co sa tyka interieru...dvere by som vytlmil platmi s gumoasfaltu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len ked si clovek vytlmi velku cast auta, tak moze ratat so znacnou zatazou navise nie?? moze to byt 20kg? ci to je prehnane?

no ta ans pena je lahka.na interier maximalne 5 kg.ja som kupoval platy o velkosti 1 na 0.5m...takze na interier jej vela netreba.relativne...ale jeden kus ma stal asi 150 korun,teraz uz presne neviem..ten gumoasfalt uz bol tazssi..myslim si ze by zalezalo hlavne na tom,co by sa v aute odhlucnovalo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak keby to aj hned bolo 20 kg co iste nebude tak to zase az taky vykonovy rozdiel nespravi :) tlmenie a dobre tlmenie resp. odhlucnenie je asi vysledkom pouzitia roznych materialov s roznymi charakteristikami - ked uz rozoberem tie dvere tak je jasne ze tam okrem platov supnem aj nejaku penu /ans je asi najviac ok ako som tak cital prispevky tych co to uz riesili/ na tapece. ono ked uz to by to direkt nepomohlo tak to iste neuskodi :) ono nakoniec prispevkov o tlmeni dveri je tu dost staci pohladat. mne skor islo o to ze nikto nepise o podlahe a motore nic a na to som chcel poukazat a spytat sa ci niekto nema s tymto nejake skusenosti. that's all :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...