Publikováno Únor 15, 200817 r ...borci tak mám tu dosť zaujímavý problém (podľa môjho názoru), kúpil som si novú sadu vystreľovákov (pretože k autu som po kúpe v bazári dostal iba jeden kľúč a bez kódu) a vymenil som zámok spínačky...po znovunapojení baterky ma čakala zaujímavá záhada...samozrejme ako predpokladát, blikali kontrolky žhavenia aj immobilizéra (to je to žlté autíčko s kľučíkom na palubovke)...tak som sa pustil k prispôsobovaniu kľúčikov....pomocou VAG-PROG som vyčítal kód prístrojovky a šiel som na to...no nič nechcelo ísť podľa plánu...tzn. pri zadaní toho kódu mi VAGina napísal "Strata spojenia ... " alebo niečo podobné...a ďalej sa so mnou nebavil...tak som začal snoriť a maník, ktorý prišiel vyčítal z auta iný kód (vraj kód RJ) ako bol ten prvý a povedal, že asi jeden kód má RJ a druhý má prístrojovka....zadal ten INY KOD a kontrolka žhavenia zmizla a auto ide v pohode naštartovať...no KONTROLKA IMMO stále bliká a pri štartovaní DOT vypíše IMMOBILIZER AKTIVNI...vie niekto poradiť ako sa zbavím tej blikajúcej kontrolky??? vopred dík
Únor 15, 200817 r ...borci tak mám tu dosť zaujímavý problém (podľa môjho názoru), kúpil som si novú sadu vystreľovákov (pretože k autu som po kúpe v bazári dostal iba jeden kľúč a bez kódu) a vymenil som zámok spínačky...po znovunapojení baterky ma čakala zaujímavá záhada...samozrejme ako predpokladát, blikali kontrolky žhavenia aj immobilizéra (to je to žlté autíčko s kľučíkom na palubovke)...tak som sa pustil k prispôsobovaniu kľúčikov....pomocou VAG-PROG som vyčítal kód prístrojovky a šiel som na to...no nič nechcelo ísť podľa plánu...tzn. pri zadaní toho kódu mi VAGina napísal "Strata spojenia ... " alebo niečo podobné...a ďalej sa so mnou nebavil...tak som začal snoriť a maník, ktorý prišiel vyčítal z auta iný kód (vraj kód RJ) ako bol ten prvý a povedal, že asi jeden kód má RJ a druhý má prístrojovka....zadal ten INY KOD a kontrolka žhavenia zmizla a auto ide v pohode naštartovať...no KONTROLKA IMMO stále bliká a pri štartovaní DOT vypíše IMMOBILIZER AKTIVNI...vie niekto poradiť ako sa zbavím tej blikajúcej kontrolky??? vopred dík je divný že ti to jde nastartovat a že motor běží, pokud svítí/bliká kontrolka imma tak by to nemělo jít
Únor 16, 200817 r Autor je to jen návrh, není deaktivován imobiliser RJ motoru nebo budíků ? ...ako deaktivované? myslíš, že je deaktivovaný IMMO? ..ale ako ho nahodiť späť? ...proste chcem aby tá kontrolka prestala blikať...vieš ako na to?
Únor 17, 200817 r když je yblokovany immo tak kontrolka zhasne (aspon co jsem viděl já) a pokud by tam přišel někdo kdo vyblokuje immo (nejlevnější soft myslím 9 tis.) tak by přeci normálně přispůsobil budíky a neodešel od nedodělanýho auta jakej je to rok výroby ? co udělá kontrolka imma po zadání PINu do LOGIN ? změní se z blikání na svítící ? c druhej klíč ? reaguje stejně ?
Únor 17, 200817 r Autor když je yblokovany immo tak kontrolka zhasne (aspon co jsem viděl já)a pokud by tam přišel někdo kdo vyblokuje immo (nejlevnější soft myslím 9 tis.) tak by přeci normálně přispůsobil budíky a neodešel od nedodělanýho auta jakej je to rok výroby ? co udělá kontrolka imma po zadání PINu do LOGIN ? změní se z blikání na svítící ? c druhej klíč ? reaguje stejně ? ...je to O1 r.2004 1,9TDi 66kW ...immo neurobí nič, kontrolka žhavenia normál zhasne (pred tým blikala aj ona a auto nešlo štartnúť) ale IMMO stále blika aj pri naštartovanom aute a DOT vypíše IMMOBILIZER AKTIVNI...po zadaní PINu so mnou prestane VAGina komunikovať...vypíše strata signalu s RJ alebo niečo také...obidva kľúče fungujú stejne..auto naštartujú ale IMMO bliká celý čas...
Únor 17, 200817 r ...je to O1 r.2004 1,9TDi 66kW...immo neurobí nič, kontrolka žhavenia normál zhasne (pred tým blikala aj ona a auto nešlo štartnúť) ale IMMO stále blika aj pri naštartovanom aute a DOT vypíše IMMOBILIZER AKTIVNI...po zadaní PINu so mnou prestane VAGina komunikovať...vypíše strata signalu s RJ alebo niečo také...obidva kľúče fungujú stejne..auto naštartujú ale IMMO bliká celý čas... pokud napíše ztráta kominikace .................. tak je PIN špatnej
Únor 17, 200817 r ...ako je potom možné, že auto ide normál štartnúť?? to je mi taky záhada, jde o to co tvůj známej s tím udělal a čím to udělal podle mě by to chtělo zjistit správnej PIN a znovu přispůsobit klíče tak jak se to má dělat
Únor 17, 200817 r Autor no on neurobil dokopy nič...iba našiel PIN cez VAG-PROG a potom našiel INY PIN cez iný program nejaký...po zadaní jedného nespravilo nič...a po zadaní druhého zhasla kontrolka žhavenia ale IMMO svieti stále...auto štartuje v pohode...
Únor 17, 200817 r Jakou verzi VAGu používáš? Já jsem pochopil, že VAGprog jenom na vyčtení a teď už jenom klasiku VAG... protože pokud je to verze 311.2, tak kolega tucnak01 zjistil, že v této verzi je bug a proto mu nešlo přidat klíče, prostě se zbavit immo. Pomohlo mu až použítí verze 303, resp. nějaké starší Třeba to pomůže. Mimochodem, Vašo - řešili jsme přeci stejný problém s mým DOTem a klíčema. A vyřešil to až kolega se SuperVagem - nebo co to měl...
Únor 17, 200817 r Autor ...maník, ktorý tam bol mal asi 3 programy s ktorými to skúšal, jeden z ních bol aj VAG-PROG ...to si pamätám, pretože ho spúšťal v DOSe cez BOOT CD ...na PIN trebalo čakať 5 min...nejaká ochrana vraj alebo čo... ...on tam mal plnú tašku káblov a vyskúšal tak isto min. 3 káble...vravel, že každý program potrebuje svoj...no nepodarilo sa tú kontrolku odstaviť... ...ešte jedna vec ma zaráža...prečo ten nápis IMMO AKTIVNI na DOTe???? ...potom by predsa auto nešlo štartnúť, ak by bol aktívny a kľúče neprispôsobené... ???
Únor 17, 200817 r vagpro umí číst PIN z motorovky a umí přidat klíče umí přepisovat eeprom motorovky takže možností zmeny je moc ale nevím proč mu nestačil PIN z budíků musí být stejný s motorovkou, to že zhasla kontrolka žhavení znamená že je budík sladěn s motorovkou, podle mě by ti měl ještě naučit klíče, ale je divný že vůbec motor jede. Jestli ale pozměnil nějak obsah eeprom motoru tak je možný že návrat do původního stavu nebude jednoduchej. 2 Lukasch: tenkrát jsem neměl toliko zkušeností a pravděpodobně jsem je zablokoval. a u tebe se dělala komplet přestavba na 3,g - klíče, budíky ad Tucnak 01.- podle mě jen neměl plnou verzi, i 304 bez ativace nejde ukládat přispůsobení, jde myslím jen bloky hodnot, chybovy kódy. podle mě nejde o chybu programu ale o uživatele.
Únor 17, 200817 r Autor ...nemyslím, že niečo prepisoval v eprome RJ motoru...on sa tak isto divil, že motor má iný PIN ako budíky...nešlo mu to do hlavy...ale ako vravím, do eprom neprepisoval nič...iba prispôsoboval kľúče a vyčítaval tie PINs...
Únor 17, 200817 r nechc ho nijak zhazovat nebo tak něco, ale před tím auto fungovalo a o jeho zásahu to není v pořádku pokud jsi měl vše z výroby (coč se 2004 dá předpokládat) tak bych řekl že to pěkně "spravil" neudělal si zálohu eeprom ? že by to aspon dal do původního stavu ? Upraveno Únor 17, 200817 r od Vaša
Únor 17, 200817 r Autor ..budíky ostali pôvodné...baterka bola odpojená kvôli tempomatu, ktorý som v tej dobe tak isto nahadzoval...baterka kvôli airbagu atď...ale tempomat už frčí ako má...už som bol včera v Budapešti..tak som ho po diaľnici testol až až...
Únor 17, 200817 r ..budíky ostali pôvodné...baterka bola odpojená kvôli tempomatu, ktorý som v tej dobe tak isto nahadzoval...baterka kvôli airbagu atď...ale tempomat už frčí ako má...už som bol včera v Budapešti..tak som ho po diaľnici testol až až... ten tempomat si aktivoval jak? a na první pokus? Upraveno Únor 17, 200817 r od rolbar
Únor 17, 200817 r Autor ..tempomat šiel na prvý šup...aktivácia normál cez VAG-COM... 01 motor - login - 11463 tuším...ale to nie je merito veci...mne ide o tú kontrolku IMMO...ona bliká a auto ide normálne štartnúť s oboma novými vystreľovákmi...
Únor 17, 200817 r a nemáš náhodou vytáhlej konektor v dělící stěně (konektory pod stěrači)??? mrkni jestli jsou všchny správně zacvakly
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.