Přejít na obsah

Výměna destiček + kotoučů


Petřík junior

Doporučené příspěvky

ano kludne to brzdi aj ked je tam menej mm. Ked je to uz moc zodrate tak uz to citit ze to nebrzdi pekne plynulo ale su tam take jemne seky. Predtym som prehanal, niesu tam 1mm ryhy, ale jemnejsie, mam dilemu ci kupit aj nove platnicky odraz alebo trosku prebrusit tie stare a dat to k novym kotucom. Dosticky su vymenene za chvilu, nieje s tym ziadna praca. To si mi teda poradil ze ak budu dosky meksie ako kotuc tak je to ok :D takze si to uz takto kombinoval alebo len tak tipujes co sa stane?:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych nevěděl neradím :-)

Logicky co se bude rychleji opotřebovávat? Snad to co je měkčí :-) Prostě kotouč co nejvíce nauhlíkovaný je tvrdý + měkká deska :-)

Jinak pokud budes prebrušovat ty staré tak prosimte vyfot nebo natoč video ja ksi to dělal :-) jsem zvědavý jak dodržíš rovinnost te desky :-) Celkem zajimavé :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pisal som tuto otazku uz aj do inej diskusie ale napisem ju aj sem. Menim vzadu kotuce aj dosky, dal som dole kotuc aj dosky, do strmena som dal nove dosky a ostalo mi tam akosi malo miesta na kotuc. Ten piest som skusal zatlacit dnu ale nejde to. U prednych drzd to ide celkom zlahka zatlacit piest no u zadnych sa to ani nehne. Poradte co s tym, pouzit hrubu silu a zatlacit to spat??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este dotaz, ja som odmontoval cely ten zadny strmen (2 diely) pomocou 2 inbus srobov. Postup namontovania je ze vymenim kotuc, do toho strmena nasadim 2ks platniciek a cele to nasuniem na kotuc a zasrobujem tie 2 sroby? Videl som tu na fore nejake fotky kde boli na kotuci platnicky+1 diel z toho strmena (taky ten posuvny) a dalsiu fotku mal chlapik uz kompletnu brzdu. Tak neviem aky je postup, prepacte mi tie nepresne vyrazy... :-) idem skusit zatocit ten piest, uvidim co to spravi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí nato obyč přípravek kus plocháče se závitem na 8mičku šroub který rozepřeš do třmenu a když utahuješ šroub tak snim tlačíš na píst a druhý člověk ti do toho bude sykovkama točit lehce s pístkem..... Dej pozor nato tlačení do pístu a něco pod ten šroub dej bud další železo nebo kus dřeba at netlačíš přimo na něj....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som to nakoniec pootočil kľúčom na flexu-dobrá finta, v pohode nato stačí aj jeden človek, pokial to nieje zapečené. Jedna strana šla s tým kľúčom ľahko bez demontáže. Na druhej strane som musel demontovat celý strmeň, odpojiť hadičku, dať do zveráku v dielni a potom sme to tým klúčom na flexu museli dvaja pootočiť - fuška, namontovať a odvzdušniť. Tak mám všetky kotúče + platničky nové. Teraz mi to brzdí dosť odlišne. Pred opravou brzda zaberala cca v strede, na podlahu sa nedala ani dotlačiť. Teraz  mi to brzdí tak že brzda poriadne zaberie až dole a musím tlačiť až na podlahu (to už ide do šmyku), proste zaberá o dosť nižšie. Odvzdušnené to mám, tak tam by problém nemal byť. Neviete čo s tým, aby mi to brzdilo cca v strede?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak může natáhnout zpátky vzduch když nepovolíš pedál?Pokud našlapu a držím do doby než dotáhnu odvzdušńovák tak nemá šanci natáhnout cokoli zpět.

Jiná věc je jestli to dobře odvzdušnili.My s Honzou Airmanem obešli auto celkem 3x než bylo odvzdušněno pořádně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemali sme tu hadicku potopenu v starej kvapaline, je mozne ze tam natiahlo vzduch ako pises brc.majkl. Ale hadicku sme mali odpojenu len na 1 kolese, vlavo vzadu, ostatne odvzusnovacie sroby neboli ani povolene. Skusim teda este odvzusnit tu jednu zadnu brzdu. Ci mam skusit vsetky 4 brzdy? Asi staci to jedno co bolo rozmontovane ze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole chlapci s Váma je ale prdel. Samá perla tady :kol-48:

Tak já Vám to rezseknu :kol-149: :

Správné odvzdušnění brzd se dělá s hadičkou i bez hadičky (s hadičkou je to lepší proto, že neděláš pod sebou bordel, necáká Ti to do ksichtu a je líp vidět vzduch a stará kapalina). Samozřejmě se nesmí uvolnit pedál, než se odvzdušňovák neutáhne, jinak si to vzduch natáhne. Další pravidlo je takové, že se začíná vždy nejdelší trubičkou, tedy u pravého zadního kola. Při celkovém zavzdušnění je samozřejmě nutné odvzdušnění opakovat.Dále pravidelně samozřejmě dolévat do nádobky brzdovku. Pedál stačí sešlápnout dvakrát až třikrát a to pomalu, nesmí se rychle - Nehamstat na to, jako když souštají králíci - účinek nulový a nepomůžeš tomu, akorát dostává na prdel brzdový válec. Konečného odvzdušnění se nejlépe dosáhne s nastartovaným motorem (s funkčním posilovačem)

Dobré je si dopředu  domluvit povely jako šlapej a drž (když to dělají dva debilové, tak to prostě neodvzdušní :kol-48: )

A kdo si chce hrát, tak si na odvzdušňovák pořídí zpětný ventilek, jen se povolí a šlape. Nebo odsávačku (tu máme na dílně, ale stejně jí moc nepoužíváme, lepší je klasická metoda ve dvou). A kdo je kutil, sežene si staré čerpadýlko do ostřikovačů třeba z Fáčka a zbytek si domyslete....

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...