Robo-Cadca Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 ano kludne to brzdi aj ked je tam menej mm. Ked je to uz moc zodrate tak uz to citit ze to nebrzdi pekne plynulo ale su tam take jemne seky. Predtym som prehanal, niesu tam 1mm ryhy, ale jemnejsie, mam dilemu ci kupit aj nove platnicky odraz alebo trosku prebrusit tie stare a dat to k novym kotucom. Dosticky su vymenene za chvilu, nieje s tym ziadna praca. To si mi teda poradil ze ak budu dosky meksie ako kotuc tak je to ok takze si to uz takto kombinoval alebo len tak tipujes co sa stane? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 25. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2013 Kdybych nevěděl neradím :-) Logicky co se bude rychleji opotřebovávat? Snad to co je měkčí :-) Prostě kotouč co nejvíce nauhlíkovaný je tvrdý + měkká deska :-) Jinak pokud budes prebrušovat ty staré tak prosimte vyfot nebo natoč video ja ksi to dělal :-) jsem zvědavý jak dodržíš rovinnost te desky :-) Celkem zajimavé :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 25. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2013 dobre, tak myslíš že nové ATE kotúče + originál platničky "prebrúsené" budú OK? tak asi idem do toho:D ak to budem robiť, nafotím to a dám to sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 25. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2013 To přebroušení sem myslel ironicky... nedovedu si představit jak by jsi to prováděl... Já osobně bych se stím nepáral a koupil i nové desky pokud ty tvé sou blbě sjeté...Ale hold každý to má s financema jinak....Tak pak už je rozhodnutí na tobě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 25. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2013 prave ze niesu moc blbe sjete, iba trochu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 25. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2013 dle mého názoru bych jetý desky na novej kotouč nedával, buď si nech novej kotouč ještě schovanej a trochu ještě sjeď ty starý ať ti to neni tak líto, ale nedělal bych to, zbytečně by jsi si mohl zkur... novej kotouč, a to přece jen stojí jiný peníze než desky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 26. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2013 hej objednal som uz aj nove dosky aj kotuce, tie stare dosky si necham a mozno ich pouzijem ked zjazdim tie nove, uvidim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 to je rozumnější varianta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 pisal som tuto otazku uz aj do inej diskusie ale napisem ju aj sem. Menim vzadu kotuce aj dosky, dal som dole kotuc aj dosky, do strmena som dal nove dosky a ostalo mi tam akosi malo miesta na kotuc. Ten piest som skusal zatlacit dnu ale nejde to. U prednych drzd to ide celkom zlahka zatlacit piest no u zadnych sa to ani nehne. Poradte co s tym, pouzit hrubu silu a zatlacit to spat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 U zadnich musis tlacit a tocit. Je na to specialni pripravek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 tlacit a tocit? tocit s smere hodinovych ruciciek ci v protismere? Tlacit znamena moc tlacit ci tak mormalne (napr ako u prednych)?? Musim to nejako zvladnut aj bez toho pripravku. Nemam ho a vecer uz musim dat 300km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 este dotaz, ja som odmontoval cely ten zadny strmen (2 diely) pomocou 2 inbus srobov. Postup namontovania je ze vymenim kotuc, do toho strmena nasadim 2ks platniciek a cele to nasuniem na kotuc a zasrobujem tie 2 sroby? Videl som tu na fore nejake fotky kde boli na kotuci platnicky+1 diel z toho strmena (taky ten posuvny) a dalsiu fotku mal chlapik uz kompletnu brzdu. Tak neviem aky je postup, prepacte mi tie nepresne vyrazy... :-) idem skusit zatocit ten piest, uvidim co to spravi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Tocit ve smeru hod. rucucek a pritom tlacit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Stačí nato obyč přípravek kus plocháče se závitem na 8mičku šroub který rozepřeš do třmenu a když utahuješ šroub tak snim tlačíš na píst a druhý člověk ti do toho bude sykovkama točit lehce s pístkem..... Dej pozor nato tlačení do pístu a něco pod ten šroub dej bud další železo nebo kus dřeba at netlačíš přimo na něj.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 no a pokud jsi na to sám tak varianta že povolíš odvzdušňovací šroub.Pak půjde vše lehce,ale musíš potom doplnit brzdovou kapalinu a samozřejmě odvzdušnit systém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Tak som to nakoniec pootočil kľúčom na flexu-dobrá finta, v pohode nato stačí aj jeden človek, pokial to nieje zapečené. Jedna strana šla s tým kľúčom ľahko bez demontáže. Na druhej strane som musel demontovat celý strmeň, odpojiť hadičku, dať do zveráku v dielni a potom sme to tým klúčom na flexu museli dvaja pootočiť - fuška, namontovať a odvzdušniť. Tak mám všetky kotúče + platničky nové. Teraz mi to brzdí dosť odlišne. Pred opravou brzda zaberala cca v strede, na podlahu sa nedala ani dotlačiť. Teraz mi to brzdí tak že brzda poriadne zaberie až dole a musím tlačiť až na podlahu (to už ide do šmyku), proste zaberá o dosť nižšie. Odvzdušnené to mám, tak tam by problém nemal byť. Neviete čo s tým, aby mi to brzdilo cca v strede? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 zavzdušněné si myslím. Je tam bublina s kterou se přetlačuješ. Při odvzdušňování jste měli hadici na vytíkání staré kapaliny potopenou např. v již vytečené brzdové kapalině? Jinak ti natáhne zpátky vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 jak může natáhnout zpátky vzduch když nepovolíš pedál?Pokud našlapu a držím do doby než dotáhnu odvzdušńovák tak nemá šanci natáhnout cokoli zpět. Jiná věc je jestli to dobře odvzdušnili.My s Honzou Airmanem obešli auto celkem 3x než bylo odvzdušněno pořádně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 nám se to už jednou podařilo, asi špatná souhra musí se holt říkat kdy šlapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Tak tak raději auto obejít 3x klidně i 5x .... Brzdy musí být v cajku to je základ :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 nemali sme tu hadicku potopenu v starej kvapaline, je mozne ze tam natiahlo vzduch ako pises brc.majkl. Ale hadicku sme mali odpojenu len na 1 kolese, vlavo vzadu, ostatne odvzusnovacie sroby neboli ani povolene. Skusim teda este odvzusnit tu jednu zadnu brzdu. Ci mam skusit vsetky 4 brzdy? Asi staci to jedno co bolo rozmontovane ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 a nevytieklo ti medzi tým než ste to urobili veľa kapaliny?? teraz to máš možno zavzdušnené aj na ostatných kolesách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 (editace) Ty vole chlapci s Váma je ale prdel. Samá perla tady Tak já Vám to rezseknu : Správné odvzdušnění brzd se dělá s hadičkou i bez hadičky (s hadičkou je to lepší proto, že neděláš pod sebou bordel, necáká Ti to do ksichtu a je líp vidět vzduch a stará kapalina). Samozřejmě se nesmí uvolnit pedál, než se odvzdušňovák neutáhne, jinak si to vzduch natáhne. Další pravidlo je takové, že se začíná vždy nejdelší trubičkou, tedy u pravého zadního kola. Při celkovém zavzdušnění je samozřejmě nutné odvzdušnění opakovat.Dále pravidelně samozřejmě dolévat do nádobky brzdovku. Pedál stačí sešlápnout dvakrát až třikrát a to pomalu, nesmí se rychle - Nehamstat na to, jako když souštají králíci - účinek nulový a nepomůžeš tomu, akorát dostává na prdel brzdový válec. Konečného odvzdušnění se nejlépe dosáhne s nastartovaným motorem (s funkčním posilovačem) Dobré je si dopředu domluvit povely jako šlapej a drž (když to dělají dva debilové, tak to prostě neodvzdušní ) A kdo si chce hrát, tak si na odvzdušňovák pořídí zpětný ventilek, jen se povolí a šlape. Nebo odsávačku (tu máme na dílně, ale stejně jí moc nepoužíváme, lepší je klasická metoda ve dvou). A kdo je kutil, sežene si staré čerpadýlko do ostřikovačů třeba z Fáčka a zbytek si domyslete.... Editováno: 4. Listopad 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Tak ti dekuju za debila :-D O tom zpetnym ventilu jsem to slysel, vychytavka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Z nádobky ubudlo si 1cm kvapaliny počas montáže. Tak za dva týždne keď budem zase doma to odvzdušním, snáď sa nám to podarí . Dovtedy nebrzdite na ceste moc prudko, nikdy neviete kto ide za vami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.