Harley1006 Vloženo 7. Květen 2008 Vloženo 7. Květen 2008 A kde ti řekli takovou cenu? V maxi-l?Třeba tam má Karlos3 známého a mohl by ji sehnat levněji... Ano v MAXI-I docela mne to zarazilo, 15tis bych dal, 30tis uz se mi zda dost. Pokud bude někdo vědět kontakt na nějakou levnější tak napište. Možná nás bude víc a bude sleva. Citovat
rolbař Vloženo 7. Květen 2008 Vloženo 7. Květen 2008 to Karlos3: a bylo to v pondělí kolem 12h, ten setrvák že?? Citovat
karlos3 Vloženo 7. Květen 2008 Vloženo 7. Květen 2008 to Karlos3: a bylo to v pondělí kolem 12h, ten setrvák že?? Ne ne,to bylo už cca 2-3týdny zpátky.....proč? Citovat
rolbař Vloženo 7. Květen 2008 Vloženo 7. Květen 2008 Ne ne,to bylo už cca 2-3týdny zpátky.....proč? že ho tam v pondělí taky někdo sháněl Citovat
nasty Vloženo 16. Květen 2008 Vloženo 16. Květen 2008 mna by zaujimalo, ako sa lisia prevody DSG a manualu. inak DSG toci na 6ke 3000 otacok pri 140 (podla tachometru). je aj 6M taky kratky na poslednom kvalte?kolko toci pri 140 5M na poslednom piatom stupni? Tak tohle bych taky moc rád věděl, jakožto novopečený majitel DSG. Citovat
rolbař Vloženo 16. Květen 2008 Vloženo 16. Květen 2008 tak 6ka na 4x4 1,9TDI při 200km/h točí 4t otáček Citovat
mk01 Vloženo 18. Květen 2008 Vloženo 18. Květen 2008 tak 6ka na 4x4 1,9TDI při 200km/h točí 4t otáček to je zaujimave, to vyzera byt tazsi prevod ako 6DSG (alebo je tazsi staly prevod). Citovat
JasteR Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 Ja mam OII 1,9 77KW a 6-Tka sa dorobit neda. Dorobit sa da len do prevodovky ktora ma z boku veko v ktorom je 5-tkove kolečko a ta šestka sa montuje nad to ,a to veko sa tiež meni. Musel by si mat namontovanu prevodovku ako maju OI,na tej to veko je, ja mam r:05 a už tam je ina prevodovka. Kupovat staru prevodovku, to urobiš z noveho stare a hlavne nespolahlive auto. Pozri si prevodovku pri Lavom kole, ak tam maš to veko tak sa ta šestka dorobit da,ak nema maš smolu. Lepsi prdnout rovnou jinou prevodovku, ja mam v OI 5gang z Fabie1,9TDiPD a na octavackejch kolech ma stejne hodonoty jako se 6gang ..jen sou ty kvalty posunute a 5tka je jako 6tka , vyzkouseno vzhledem z 6gang z 96Kw TDi ... Citovat
lubann Vloženo 14. Prosinec 2008 Autor Vloženo 14. Prosinec 2008 Cus tak uz nekdo menil tu prevodovku z gofa 6kvlat do cty II?? Citovat
zdenco Vloženo 4. Duben 2009 Vloženo 4. Duben 2009 Ahoj, nema niekto skusenost ci by sa dala pouzit z 2.0tdi,co by sa vsetko muselo menit?? Citovat
leos130 Vloženo 6. Červenec 2009 Vloženo 6. Červenec 2009 (editace) a Editováno: 18. Prosinec 2013, autor: leos130 Citovat
Sumeragi Subaru Vloženo 1. Říjen 2009 Vloženo 1. Říjen 2009 (editace) zdravím, chtěl bych se zeptat, zda je možné(no ono to možné určitě je,ale spíš mě zajímají ty věci okolo) pichnout do OII 1,6MPI 6Q převodovku(počítám, že asi z benzínového dvoulitru) Jaké součástky jsou tam ještě potřeba(kromě samotné převodovky) a kde se pohybuje jejich cena(montáž nepočítám) pokud má někdo představu.. jo a jaké převodovky by tam pasovaly(myslím třeba z VW nebo jiných koncernových aut VW) proč se ptám.. nechci s tím nikde závodit,jde jen o udržení rychlosti po dálnici aby to tolik nežralo benzín, přecejen 8l/100km je dost a když člověk jezdí po dálnici, je to znát díky za odpověď Editováno: 1. Říjen 2009, autor: Sumeragi Subaru Citovat
plech Vloženo 14. leden 2010 Vloženo 14. leden 2010 tak 6ka na 4x4 1,9TDI při 200km/h točí 4t otáček Uvažuji o koupi O2 4x4 1,9 tdi , prosím kolik jede na 3t ot. na 6 g, díky Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 14. leden 2010 Vloženo 14. leden 2010 Když vydržíž 2 hodiny tak Ti to napíšu úplně přesně Musím s ní odjet z práce Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 14. leden 2010 Vloženo 14. leden 2010 Takže na 6-tku při 3000 ot/min dle tacho: 155 km/h. Citovat
plech Vloženo 15. leden 2010 Vloženo 15. leden 2010 Takže na 6-tku při 3000 ot/min dle tacho: 155 km/h. Děkuji mnohokrát Citovat
kjubas Vloženo 21. Červen 2010 Vloženo 21. Červen 2010 Tak to je krásný. A kolik je to u 1,9tdi s 5ti kvaltem na ty 3 tis. ot.? Zajímalo by mě, jestli je 6ka ve 4 kolce stejná jak 5ka v normální a nebo je ta 6ka delší. Citovat
paldous Vloženo 21. Červen 2010 Vloženo 21. Červen 2010 Tak to je krásný. A kolik je to u 1,9tdi s 5ti kvaltem na ty 3 tis. ot.? Zajímalo by mě, jestli je 6ka ve 4 kolce stejná jak 5ka v normální a nebo je ta 6ka delší. ja jezdim bezne na tempomat 3000ot a pokud se nepletu tak to pri 5M jede taky tech 150 dle tacho, ale se mi to zda divny ze by 6M jela stejne jako 5M, asi je tam jinej stalej prevod kvuli tomu pohonu 4x4 a ve vysledku to dava stejne rychlosti na nejvyssi stupen, jinak papirove ma 4x4 6M mensi maximalku nez 4x2 5M, cili je to jinak sprevodovano, kdyby se praskla 6M z 4x4 do 5M s puvodnim stalym prevodem tak by to jelo hezky rychle Citovat
Milhausek Vloženo 21. Červen 2010 Vloženo 21. Červen 2010 ted jsem řešil převodovku, chtěl jsem 6-kvalt z golfV... ale ve finále je to uplně stejné, je tam skoro stejný převod... Citovat
paldous Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 no to jsem psal o radek vys, taky jsem si toho vsiml ze ten 6M jede tolik co 5M, cili jen tam poposouvali dolu ty prevody a nekde medzi ne souply jeden a ve vysledku vlastne 6ka nahrazuje 5ku uspora v palivu tedy nebude kdyz to toci stejny otacku pri stejne rychlosti, jen se musi rychlejc kvrdlat se saltpakou.... Citovat
vypravec Vloženo 20. Říjen 2010 Vloženo 20. Říjen 2010 Jak to tady čtu, takchválím svou volbu, kdy jsem si vzal 1,9 TDi PD se 4x4, čímž tam mám u tohoto motoru 6.ti kvalt a ještě jsem vysmátej v zimě Citovat
XTomos Vloženo 12. Duben 2011 Vloženo 12. Duben 2011 (editace) Jak to tady čtu, takchválím svou volbu, kdy jsem si vzal 1,9 TDi PD se 4x4, čímž tam mám u tohoto motoru 6.ti kvalt a ještě jsem vysmátej v zimě Já bych se tak nechválil, jestli vysloveně nepotřebuješ 4x4 jako třeba já (na hory jezdím 2 ročně, mimo silnice chodím pěšky nebo na kole a jinak spoléhám na ESP), tak je lepší ušetřit pár tisíc za čtyřkolku, netahat sebou zbytečně nějakých 100 kg navíc, nemít zbytečně vyšší světlou výšku a točit na 6q stejně jako na 5q, tak můžeš investovat do šestikvaltu od Eurotuningu. Ja na OII 77 točím při 140 cca 2400, pětka oproti původní je lehce zkrácená tj, při 100 cca 2100 (dříve asi 2000). Editováno: 12. Duben 2011, autor: XTomos Citovat
miskoos Vloženo 12. Duben 2011 Vloženo 12. Duben 2011 Nemohol by si sa rozpisat viac o tej prerabke??. Ja som rozmyslal nad vymenou cisto 5 stupna. Ako je to so spotrebou , kolko najazdene atd. Dakujem Citovat
XTomos Vloženo 13. Duben 2011 Vloženo 13. Duben 2011 Jen o spotřebě to není i když ta asi taky trochu klesla. Kombinovaná hádám o 0,1 – 0,3 l/100, jak moc jedeš dálnice pak i víc. Dřív jsem jezdil měřeno do dvou plných nádržích za 5,3 – 5,8, teď 4,9 - 5,5, na spotřebu má ale vliv moc faktorů (gumy, teplota, náklad řidič, topení, klima atd.) Najeto na úpravu mám 18 tis. (celkem 80 tis.) a zatím pohoda, jen v zimě byl problém s olejem co mi tam při úpravě dolili, zatuhávala převodovka, přístup k této reklamaci byl trochu chladný, ale domluvili jízdu s panem Sixtou a pak vyměnili olej za originál škoda do šestikvaltu v manuálu a byl klid, olej jsem si platil sám 500kč/l Jinak na tvůj dotaz já bych pětku rozhodně neprodlužoval, naopak součástí úpravy je zkrácení pětky na 2100 otáček při 100km/h (předtím cca 2000), což se fakt super, sice malá změna, ale je celkem poznat. Šestka taky skvělá, při rychlostech od 110 – 140 jsi nad 2000 otáčkami, tedy maximum točivého momentu, motor ještě moc netočíš, ale jsi za oblastí dunivého zvuku. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.