Přejít na obsah

6KVALT


lubann

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
mna by zaujimalo, ako sa lisia prevody DSG a manualu. inak DSG toci na 6ke 3000 otacok pri 140 (podla tachometru). je aj 6M taky kratky na poslednom kvalte?

kolko toci pri 140 5M na poslednom piatom stupni?

Tak tohle bych taky moc rád věděl, jakožto novopečený majitel DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Ja mam OII 1,9 77KW a 6-Tka sa dorobit neda. Dorobit sa da len do prevodovky ktora ma z boku veko v ktorom je 5-tkove kolečko a ta šestka sa montuje nad to ,a to veko sa tiež meni. Musel by si mat namontovanu prevodovku ako maju OI,na tej to veko je, ja mam r:05 a už tam je ina prevodovka. Kupovat staru prevodovku, to urobiš z noveho stare a hlavne nespolahlive auto. Pozri si prevodovku pri Lavom kole, ak tam maš to veko tak sa ta šestka dorobit da,ak nema maš smolu.

Lepsi prdnout rovnou jinou prevodovku, ja mam v OI 5gang z Fabie1,9TDiPD a na octavackejch kolech ma stejne hodonoty jako se 6gang ..jen sou ty kvalty posunute a 5tka je jako 6tka , vyzkouseno vzhledem z 6gang z 96Kw TDi ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

zdravím,

chtěl bych se zeptat, zda je možné(no ono to možné určitě je,ale spíš mě zajímají ty věci okolo) pichnout do OII 1,6MPI 6Q převodovku(počítám, že asi z benzínového dvoulitru)

Jaké součástky jsou tam ještě potřeba(kromě samotné převodovky) a kde se pohybuje jejich cena(montáž nepočítám) pokud má někdo představu..

jo a jaké převodovky by tam pasovaly(myslím třeba z VW nebo jiných koncernových aut VW)

proč se ptám.. nechci s tím nikde závodit,jde jen o udržení rychlosti po dálnici aby to tolik nežralo benzín, přecejen 8l/100km je dost a když člověk jezdí po dálnici, je to znát

díky za odpověď :palec2:

Editováno: , autor: Sumeragi Subaru
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

Tak to je krásný. A kolik je to u 1,9tdi s 5ti kvaltem na ty 3 tis. ot.? Zajímalo by mě, jestli je 6ka ve 4 kolce stejná jak 5ka v normální a nebo je ta 6ka delší.

ja jezdim bezne na tempomat 3000ot a pokud se nepletu tak to pri 5M jede taky tech 150 dle tacho, ale se mi to zda divny ze by 6M jela stejne jako 5M, asi je tam jinej stalej prevod kvuli tomu pohonu 4x4 a ve vysledku to dava stejne rychlosti na nejvyssi stupen, jinak papirove ma 4x4 6M mensi maximalku nez 4x2 5M, cili je to jinak sprevodovano, kdyby se praskla 6M z 4x4 do 5M s puvodnim stalym prevodem tak by to jelo hezky rychle :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to jsem psal o radek vys, taky jsem si toho vsiml ze ten 6M jede tolik co 5M, cili jen tam poposouvali dolu ty prevody a nekde medzi ne souply jeden a ve vysledku vlastne 6ka nahrazuje 5ku :aggressive:

uspora v palivu tedy nebude kdyz to toci stejny otacku pri stejne rychlosti, jen se musi rychlejc kvrdlat se saltpakou....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

Jak to tady čtu, takchválím svou volbu, kdy jsem si vzal 1,9 TDi PD se 4x4, čímž tam mám u tohoto motoru 6.ti kvalt a ještě jsem vysmátej v zimě :palec2::)lol

Já bych se tak nechválil, jestli vysloveně nepotřebuješ 4x4 jako třeba já (na hory jezdím 2 ročně, mimo silnice chodím pěšky nebo na kole a jinak spoléhám na ESP), tak je lepší ušetřit pár tisíc za čtyřkolku, netahat sebou zbytečně nějakých 100 kg navíc, nemít zbytečně vyšší světlou výšku a točit na 6q stejně jako na 5q, tak můžeš investovat do šestikvaltu od Eurotuningu. Ja na OII 77 točím při 140 cca 2400, pětka oproti původní je lehce zkrácená tj, při 100 cca 2100 (dříve asi 2000).

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen o spotřebě to není i když ta asi taky trochu klesla. Kombinovaná hádám o 0,1 – 0,3 l/100, jak moc jedeš dálnice pak i víc. Dřív jsem jezdil měřeno do dvou plných nádržích za 5,3 – 5,8, teď 4,9 - 5,5, na spotřebu má ale vliv moc faktorů (gumy, teplota, náklad řidič, topení, klima atd.) Najeto na úpravu mám 18 tis. (celkem 80 tis.) a zatím pohoda, jen v zimě byl problém s olejem co mi tam při úpravě dolili, zatuhávala převodovka, přístup k této reklamaci byl trochu chladný, ale domluvili jízdu s panem Sixtou a pak vyměnili olej za originál škoda do šestikvaltu v manuálu a byl klid, olej jsem si platil sám 500kč/l :(

Jinak na tvůj dotaz já bych pětku rozhodně neprodlužoval, naopak součástí úpravy je zkrácení pětky na 2100 otáček při 100km/h (předtím cca 2000), což se fakt super, sice malá změna, ale je celkem poznat. Šestka taky skvělá, při rychlostech od 110 – 140 jsi nad 2000 otáčkami, tedy maximum točivého momentu, motor ještě moc netočíš, ale jsi za oblastí dunivého zvuku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...