Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak jsem dnes ráno vyzvedl auto od mechanika po výměně rozvodů a vodní pumpy. Měnil i chladící kapalinu. Vše jsem prošli a kontrolovali před odjezdem z dílny. Kapaliny bylo dost (mezi min a max). Bylo mi divné, že po ujetí asi 10 km se to nepřeplo na plyn. Zastavil jsem šahal na hadice a byli teplé. Ta k reduktoru byla teplá ne horká. Tak jsem si říkal, že to špatně odvzdušnil, že dojedu 20 km do servisu na plyn ať se na to kouknou. Po dalších asi 5 km se to konečně přeplo tak si říkám konečně se to prohřálo, ale pro jistotu zajedu do servisu ať na to kouknou. Po dalších asi 2 km začala blikat a pípat signalizace chladící kapaliny. Takže to bylo jasné zastavil jsem a kuknul, že v nádobce chladícího okruhu je na dně. Tak jsem dojel na benzínku asi 1 km a dolil asi 0,5 l destilované vody. Po dalších asi 15 km před firmou jsem to zkotroloval a už tam neubylo.

Teď je otázka jestli je to již dobře odvzdušněné a případně jak to správně odvzdušňovat?

Tak jsem dnes ráno vyzvedl auto od mechanika po výměně rozvodů a vodní pumpy. Měnil i chladící kapalinu. Vše jsem prošli a kontrolovali před odjezdem z dílny. Kapaliny bylo dost (mezi min a max). Bylo mi divné, že po ujetí asi 10 km se to nepřeplo na plyn. Zastavil jsem šahal na hadice a byli teplé. Ta k reduktoru byla teplá ne horká. Tak jsem si říkal, že to špatně odvzdušnil, že dojedu 20 km do servisu na plyn ať se na to kouknou. Po dalších asi 5 km se to konečně přeplo tak si říkám konečně se to prohřálo, ale pro jistotu zajedu do servisu ať na to kouknou. Po dalších asi 2 km začala blikat a pípat signalizace chladící kapaliny. Takže to bylo jasné zastavil jsem a kuknul, že v nádobce chladícího okruhu je na dně. Tak jsem dojel na benzínku asi 1 km a dolil asi 0,5 l destilované vody. Po dalších asi 15 km před firmou jsem to zkotroloval a už tam neubylo.

Teď je otázka jestli je to již dobře odvzdušněné a případně jak to správně odvzdušňovat?

presne takto isto sa mi to spravalo, ked mi cerstvo namontovali LPG. :(

niekto odvzdusnuje tak, ze vyberie cidlo teploty a necha to bezat na volnobeh,

ked sa objavi kvapalina, sup cidlo nazad.

treba to mat trocha v ruke, lebo ked zle nasadis to tesnenie na cidle,

zacne ti to tiect, nez dobehnes vypnut motor, pekne to otecie...

Upraveno od colins

  • Autor

Pro jistotu jsem volal do servisu na plyn a tam řekli, že to dělají takto: odvzdušní klasicky jako bez LPG pak to pořádně prohřejou (nechají pro proudit celým okruhem) a dolijou co tam ubylo. Jinak pokud nezamrzá reduktor (splynovač) tak je to OK. Jinak radil jedině povolit hadici s vodou na reduktoru odpustit tam vzduch. Snad to bude již OK.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.