Přejít na obsah

Cisteni interieru svetle elegance

Saatan

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mám také světlý interiér. Po koupi jsem měl na sedačkách i dveřích pár flíčků, rozhodl jsem se je vyčistit, vždyť to přece nebudu kvůli pár flíčkům dávat do nějaký firmy. Tak jsem použil několik různých přípravků (už si přesně nepamatuju, který to byly, ale bylo jich dost) a v podstatě každý to spíš zhoršil a udělal mapu větší, než původní flek. Vanish na koberce byl tak tak použitelný, ale zjistil jsem, že bych musel vyčistit všechno, protože vyčištěná místa byla čistší, než okolí. Při servisní prohlídce jsem se tedy zmínil technikovi, jestli to nemůžou vyčistit ve Škodovce. Vyčistili a já až dodatečně poznal, jak bylo všechno zašlé, i strop byl potom mnohem světlejší. :) To bych ručně neudělal... Ve škodovce to stojí asi 800, já to měl navíc jako bonus k opravám zdarma, tak nebylo co řešit. Ale tu tisícovku bych za to asi dal, zdá se mi, že teď víc odolává nečistotám než předtím. :)

PS: Psovi neodolal. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, souhlas, já bych to taky ručně nečistil - zašmudlá se to ještě víc. Tisíc korun není zase až tolik a na to, že ti vyčistí všechno, si myslím, že je to ideální řešení. Dělají to v každém servisu a stojí to 800 - 1000 Kč. Čistějí to strojně na mokro a vyčistí jak sedačky, tak tapeci, stropnici a veškeré ostatní čalounění. :palec2:

Odkaz ke komentáři

Jj, souhlas, já bych to taky ručně nečistil - zašmudlá se to ještě víc. Tisíc korun není zase až tolik a na to, že ti vyčistí všechno, si myslím, že je to ideální řešení. Dělají to v každém servisu a stojí to 800 - 1000 Kč. Čistějí to strojně na mokro a vyčistí jak sedačky, tak tapeci, stropnici a veškeré ostatní čalounění. :palec2:

:palec2: Přesně tak. Dát to firmě, já to měl za 1.000,- a autí vevnitř jako ze škatulky i s vyvoněním :palec2:

Odkaz ke komentáři

Zapojit se do konverzace