bigboban Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 V předchozím autě Octavia I jsem měl HF parrot CK 3100 zapojené přes iso "průchodky" k rádiu a vše fungovalo OK. Nyní jsem do Octavia II začal zapojovat klasické rádio a znovu toto HF. Narazil jsem na dva problémy: 1) Zdá se že O-II se chová jinak než O-I. V O-I šlo do drátu "zapalování" napětí po zapnutí klíčku a dokud se klíček nevyndal tak tam napětí bylo. Tedy i bez nahozeného zapalování nebo dokonce motoru šlo hrát rádio a používat HF. V O-II jsem zapojil originál propojovací sadu pro rádio (stálo mě to 1600) a přesně dle návodu jsem zapojil napájení na prázdnou pozici pro pojistku č. 5. Jenže tam jen napájení POUZE při zapnutém zapalování, když vypnu zapalování nejde proud do rádia ani do HF. Dle motnážního návodu jsem našel jakou si svorku 86s kde se plus vypíná až po vytažení klíčku. Bohužel se zdá že toto "plus" jde jen do řídící jednotky a není nikde "vytažené". Jak tedy zapojit rádio a HF aby fungovalo i bez zapalování?? 2) Druhý problém je pro mě horší a navíc dost záhadný. HF parrot má jedno plus napájené stále (pro paměti) a druhé zapojené na zapalování. To zapalovací plus když vypne tak HF napíše "nashledanou" a vypne se. Jenže! Moje "zapalovací" plus vytažené dle origoš návodu od škody z pojistky 5 (viz problém 1) má po vypnutí zapalování ne 0V ale nějakých 0,5-0,7V. HF bohužel toto nepozná jako NULU a tedy se nikdy nevypne. Máte někdo podobný problém? Proč napětí nespadne na nulu? Může v tom mít prsty nějaký alarm co mám? Jde tento problém nějak obejít? Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 1) OII má S kontakt obsažený jen v datové sběrnici CAN, potřeboval by si jedině převodník. 2) zkus na to hodit relátko, co to bude rozpínat, myslím, že těch 0.7V je ověřovací napětí, ale spíš ho tam pouští nějaká jednotka, ale stejnak by se měla HF vypnout korektně, je to moc málo V... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 1) OII má S kontakt obsažený jen v datové sběrnici CAN, potřeboval by si jedině převodník.2) zkus na to hodit relátko, co to bude rozpínat, myslím, že těch 0.7V je ověřovací napětí, ale spíš ho tam pouští nějaká jednotka, ale stejnak by se měla HF vypnout korektně, je to moc málo V... 1) A to i originální rádio hraje v OII jen při zapnutém zapalování?? Nebo je to jen pomsta pro majitele "standardních" ISO rádií? 2) Relátko asi vypadá opravdu jako nejspolehlivější a nejjednodušší řešení. Opravdu se to HF nechová zrovna nejlíp. Po pádu z 12V na těch 0,7 furt "jede" a jak těch 0,7V fyzicky odpojím tak detekuje vypnutí zapalování, rozloučí se a vypne se.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 relé je nesmysl - zbytečnost zapojoval jsem několik HF do OII (bez jakýkoliv převodníků za 1600) a vše mi normálně fungovalo v pojistkové skřínce je spínané napětí stačí změřit a zapojit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 relé je nesmysl - zbytečnostzapojoval jsem několik HF do OII (bez jakýkoliv převodníků za 1600) a vše mi normálně fungovalo v pojistkové skřínce je spínané napětí stačí změřit a zapojit No s prominutím argument "několik HF v několika autech fungovalo" můj problém rozhodně nevyřeší. Jasně jsem popsal v čem je problém, proč je na obvodu po vypnutí zapalování 0,7V netuším a řešit to nemíním, to bych musel rozebrat půl auta. Tedy že to nefunguje je jasné a že to po zapojení relé fungovat bude je víceméně jisté. Jak jednodušeji bych to asi mohl vyřešit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Existuje ještě originál BT HF od Škody. Nic nikde netrčí, nic se nemusí vrtat apod. Funguje tak jak má. Cenově je to okolo 5 tis. (je to víc než relé, to je jasné) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Existuje ještě originál BT HF od Škody.Nic nikde netrčí, nic se nemusí vrtat apod. Funguje tak jak má. Cenově je to okolo 5 tis. (je to víc než relé, to je jasné) 1) Parrot mě stál 3000 už asi před 2 rokama 2) Dneska když mám Parrot asi nebudu kupovat nic jinýho že 3) Pochybuju že HF od škody umí víc jak HF od Parrota. Usuzuju např. z funkčnosti originál škoda couvacího radaru (a jeho ceny) a toho co mám za 6 stovek z číny. Jo často je možná originální díl od škody lepší (dražší asi vždycky). Ale pokud jde o technické vychytávky jako jsou rádia, HF, couvací pomůcky, navigace (nejen) Škoda je zaseklá někde 5-10 let pozadu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cippis Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Zdravím, dávám do OII Parrota 3100 z jiné OII s Audiencí, kde to fungovalo ( připojeno přes origo MUTE propojovací kabel). V té druhé po zapojení Parrot funguje, ale neztlumuje rádio v Nexusu. Může mi někdo poradit, jestli je tam nějaká odlišnost, případně, prosím o radu kde mlže být chyba. a jak ji napravit. Nejsem žádný velký přeborník na drátování, ale návod jak pro blbce by pomohl . diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 No s prominutím argument "několik HF v několika autech fungovalo" můj problém rozhodně nevyřeší. Jasně jsem popsal v čem je problém, proč je na obvodu po vypnutí zapalování 0,7V netuším a řešit to nemíním, to bych musel rozebrat půl auta.Tedy že to nefunguje je jasné a že to po zapojení relé fungovat bude je víceméně jisté. Jak jednodušeji bych to asi mohl vyřešit? mě zas neoslovil argument že to nejde podle mě neumíš najít spínané napětí nevím jak chceš zapojit relé když neumíš najít ani spínaných 12V a když použiješ hledání na tomto fóru tak zjistíš že jenom tobě špatně vyrobily auto a všem ostatním to jde nevím co máš oproti origo HF BT - zobrazuje na maxidotu, můžeš příjmat přes páčku palubního PC umí toto tvoje HF, která není zaseklá 10 let zpátky ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 mě zas neoslovil argument že to nejdepodle mě neumíš najít spínané napětí nevím jak chceš zapojit relé když neumíš najít ani spínaných 12V a když použiješ hledání na tomto fóru tak zjistíš že jenom tobě špatně vyrobily auto a všem ostatním to jde nevím co máš oproti origo HF BT - zobrazuje na maxidotu, můžeš příjmat přes páčku palubního PC umí toto tvoje HF, která není zaseklá 10 let zpátky ??? No zjevně si vůbec nepochopil původní dotaz ani v čem je problém. Zajímavý že rolbař zjevně pochopil. Jen k tomu HF - maxidot nemám tak nevím kde mi to něco zobrazovalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 já vidím jen jeden problém - neumíš najít spínaných 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 já vidím jen jeden problém - neumíš najít spínaných 12V No kdyby si četl původní dotaz tak by si asi poznal že jsem je samozřejmě našel. Pro upřesnění pro ty co znají zapojení - u mého modelu 2005 je to horní řada pojistek v pojistkové skříňce u řidiče. Co je tak těžkého pochopit na tom, že po odpojení zapalování tam mám 0,7V? Prostě tam jsou a proč to čert ví. I mě stejně jako rolbaře napadlo, že v tom má možná prsty alarm nebo kdoví co dalšího. Hledat to nemíním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 1) A to i originální rádio hraje v OII jen při zapnutém zapalování?? Nebo je to jen pomsta pro majitele "standardních" ISO rádií? Origo rádio je napojené an CAN BUS, takže hraje až do vytažení klíčku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 Já bych to ještě upřesnil, že po vytažení klíčku se musí znovu zapnout, když chceme aby hrálo. Aby si někdo nemyslel, že bez klíčku nehraje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 1) Parrot mě stál 3000 už asi před 2 rokama2) Dneska když mám Parrot asi nebudu kupovat nic jinýho že 3) Pochybuju že HF od škody umí víc jak HF od Parrota. Usuzuju např. z funkčnosti originál škoda couvacího radaru (a jeho ceny) a toho co mám za 6 stovek z číny. Jo často je možná originální díl od škody lepší (dražší asi vždycky). Ale pokud jde o technické vychytávky jako jsou rádia, HF, couvací pomůcky, navigace (nejen) Škoda je zaseklá někde 5-10 let pozadu.. ad 3. to by se mohli dva hádat které HF toho umí víc, ale přesvědčovat tě nebudu Nevím kde se zasekla Čína, ale umí si brát ten tvůj couvací radar info z CAN-BUS sběrnice? Umí zobrazení na rádiu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 (editace) Chtěl bych si teď parrota 3100 koupit, ale potřebuju poradit, jestli bude spolupracovat s columbusem (kterého mám v plánu brzo koupit) a taky s MF FL volantem v OII? Díky za radu Editováno: 5. Květen 2010, autor: RichardD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
morgana Vloženo 28. Květen 2010 Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 V předchozím autě Octavia I jsem měl HF parrot CK 3100 zapojené přes iso "průchodky" k rádiu a vše fungovalo OK. Nyní jsem do Octavia II začal zapojovat klasické rádio a znovu toto HF. Narazil jsem na dva problémy: 1) Zdá se že O-II se chová jinak než O-I. V O-I šlo do drátu "zapalování" napětí po zapnutí klíčku a dokud se klíček nevyndal tak tam napětí bylo. Tedy i bez nahozeného zapalování nebo dokonce motoru šlo hrát rádio a používat HF. V O-II jsem zapojil originál propojovací sadu pro rádio (stálo mě to 1600) a přesně dle návodu jsem zapojil napájení na prázdnou pozici pro pojistku č. 5. Jenže tam jen napájení POUZE při zapnutém zapalování, když vypnu zapalování nejde proud do rádia ani do HF. Dle motnážního návodu jsem našel jakou si svorku 86s kde se plus vypíná až po vytažení klíčku. Bohužel se zdá že toto "plus" jde jen do řídící jednotky a není nikde "vytažené". Jak tedy zapojit rádio a HF aby fungovalo i bez zapalování?? 2) Druhý problém je pro mě horší a navíc dost záhadný. HF parrot má jedno plus napájené stále (pro paměti) a druhé zapojené na zapalování. To zapalovací plus když vypne tak HF napíše "nashledanou" a vypne se. Jenže! Moje "zapalovací" plus vytažené dle origoš návodu od škody z pojistky 5 (viz problém 1) má po vypnutí zapalování ne 0V ale nějakých 0,5-0,7V. HF bohužel toto nepozná jako NULU a tedy se nikdy nevypne. Máte někdo podobný problém? Proč napětí nespadne na nulu? Může v tom mít prsty nějaký alarm co mám? Jde tento problém nějak obejít? Dík za rady. Ahoj, jak jsem psal vyse, mam Parrot MK6100 v OII. Ad 1) Trvale plus jsem vytahl z napajeni radia - mam taky nejakou "originalni redukci", ale stala asi 300. Signal klicku jsem vytahl z nejake pojistky z pojistkovky vlevo od volantu. Pomoci meraku jsem nasel spinane napeti. Vsechno slape spravne, HF zahlasi Nashledanou!. Nejdrive jsem mel ale obracene obe plus, takze jsem to musel prehodit v pojistkovych pouzdrech (vyhnul jsem se pajeni a prepojovani) Ad 2) Pokud uz takovy problem mas a nemuzes najit lepsi spinane napeti v pojistkovce, zkus vyresit snizeni napeti o tech zminovanych 0,5V. Napr. pomoci diody, ktera snizuje o 0,7V. Mozna za ni bude treba dat nejaky odpor proti zemi, zkusil bych treba 15kOhm (pokud bude treba). Nevim, zda tvuj dobre chapu, ale drzel bych se zapojeni podle navodu Parrotu. Neprijde mi rozumne, aby Parrot bezel i bez klicku! To by baterka asi dlouho nevydrzela a nema to ani zvlastni smysl. Naopak, pri zapnuti klicku se HF aktivuje a hleda telefony. U nas mam sparovany telefon ja i zena, ale muj je preferovany. Cili, kdyz jedu sam nebo jedeme oba, spoji se muj (po klicku). Kdyz jede ona sama, spoji se jeji. Varianta, ze jedeme oba a ona ridi, se prakticky nevyskytuje :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leofendro Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Pomoooc, poraďte mi někdo prosím. Mám Parrot 3100 a všechno fungovalo do té doby ,než jsem z nudy zapnul funkci ( demoverze ) od té doby ji neumím vypnout,myslím,že jsem zkusil úplně všechno... Dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dannyboy Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Zdravím všechny. Přijel jsem domu s Parrot CK3000 evolution. V servisu jsem si toho nevsiml, ale kdyz jsem prijel domu tak jsem vypnul motor, vytahl klic a telefon se odpojil. Co mi ale zarazilo, ze dve diody cervena zelena stale svitily. Je to v OII facelift pripjene s ISO redukci, jak ma byt. Predpokladam, ze se musi vypnout ty svetylka i kdyz nesviti nijak moc. Po zapnuti klicku se mobil opet pripoji. Jak to mate? Je to spatne zapojene? Na jednu stranu je HF vypnute, ale svetylka ... Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 (editace) Zdravím všechny co mají Parrot CK 3100.Chci ho namontovat do O II.Zakoupil jsem i redukci na origo rádio.Stačí vše jen propojit konektory,nebo jsou i potřeba připojit některé kablíky co jsou bez konektoru.Nemyslím červený a oranžový.Kdo to zapojoval tak prosím o nějaké zkušenosti.Hlavně nevím kam umístit ovladač.Na ty držáky co jsou u něho se mě to moc nehodí.Pokud máte i foto bylo by to super.Předem moc dík.Pavel Editováno: 23. Říjen 2012, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 Tak jsem zapojoval Parrot CK3100 a objevil jsem problém.Je vše připojené na origo rádio s redukcí.Jenže stačí připojit jen červený kabel a funguje.I když připojim oranžový na vypínací plus tak stále je funkční.I když oranžový odpojím stále je funkční.Nepomůže ani tyto dva vodiče přehodit.Už jen při připojení jednoho vodiče je aktivní.Funguje pouze když vyndám pojistku na oranžovém vodiči,i když nikde není připojený.Jenže ve svorkovnici je parelně připojen ječtě jeden vodič který jde do svorkovnice u rádia a tam se vrací +.Musel jsem to řešit relátkem a vše funguje jak má.Je to ale záhada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mtv Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Trošku to tu oživim, snad se někdo ozve. Pochopil jsem dobře, že to "spínaný napětí" pro mě elektro analfabeta "plus, který se vypne, když vytáhnu klíček" najdu na pojstkový skříňce? A nebude to jenom proud, kterej se vypne po "chcípnutí motoru"? Dík za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bryan585 Vloženo 8. leden 2018 Sdílet Vloženo 8. leden 2018 Chalani, tiež by som potreboval radu. Zaobstaral som si HF sadu Parrot CK 3000 black edition a k tomu redukciu na zapojenie na original rádio. Chcem to namontovať do O II facelift a rádio Swing. len ma trápi to že na redukcii mám tri voľné káble, ružový kde na konci je pin a červený s oranžovým. Kde mám zapojiť tieto tri káble. Ďakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filas1 Vloženo 9. leden 2018 Sdílet Vloženo 9. leden 2018 Růžový ani oranžový nezapojuj vůbec, pouze červený zapojit na spínané napětí po zapnutí klíčku. Třeba u pojistek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bryan585 Vloženo 9. leden 2018 Sdílet Vloženo 9. leden 2018 A ten oranžová a ružový sú načo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.