Přejít na obsah

Tuning Extreme Show VI Příbram


Doporučené příspěvky

No bejt to KW ;) to by nebylo zlééé,ale moc pěknej krouťák JasteR :palec2:

Na 90HP zaklad s myslim, ze to neni zle, kdyz tlacim jen seriovych 1,5b a nemam jeste IC ...

MOJE FOTKY POSTUPNE DOHRAJU NA STR. 3 ZDE

...ve 23:35 dohrana posledni fotka ..videa snad zitra..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo za nim sbírá ty brikety co mu z toho lítají :D

No kdyz vytacis motor za 5tis bez zaberu tak litak brikety z kahdeho Dieslu i v serii ale to urcite vis ... hodle je jeste hodne malo ... ;)

..jinak s Bibikem sem kratce pokecal le tebe sem nak nevidel..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdyz vytacis motor za 5tis bez zaberu tak litak brikety z kahdeho Dieslu i v serii ale to urcite vis ... hodle je jeste hodne malo ...

Tak ze z kazdeho dieslu to bych nerek. Ty co maji DPF to nedělají :D ... ale ne dobry je fakt, že jsou i horší. Ale ten krouťák nemá zrovna idelaní křivku .... to musí bejt docela šleha do uložení a co převodovka nato????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ze z kazdeho dieslu to bych nerek. Ty co maji DPF to nedělají :D ... ale ne dobry je fakt, že jsou i horší. Ale ten krouťák nemá zrovna idelaní křivku .... to musí bejt docela šleha do uložení a co převodovka nato????

Ja bych rekl, ze ten prubeh neni vubec spatnej !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ze z kazdeho dieslu to bych nerek. Ty co maji DPF to nedělají :D ... ale ne dobry je fakt, že jsou i horší. Ale ten krouťák nemá zrovna idelaní křivku .... to musí bejt docela šleha do uložení a co převodovka nato????

S DPF dej pokoj akorat se pak sere je to jen spunt, kterej kazdej rozumnej vykucha lol ; ...prubeh kroutaku je zcela standardni na rotacku a krivky vykonu jsou dost dobry, nikde zadny propad, to jsem ani necekal holt standardne exelentni Reeshova prace :palec2: ..nehlede nato, ze auto tahne az lehce za 4500ot coz v serii je uz davno mrtvej i 2,0TDi 140PS.

Jinak spojka je samodrejme jina- jednohmota, prevodovka je z F 1,9TDi ....poloosy to poberou...ale lepsi je samodrejme vymena z 6gang ten ma poloosy o hodne lepsi...

..je videt, ze toho o TDi asi moc nevis, tady mas pro poravnani graf:

........... moje auto v serii a s predeslou upravou a 2hy graf je aktualni.

post-1286-1208079729_thumb.jpg

post-1286-1208079753_thumb.jpg

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S DPF dej pokoj akorat se pak sere je to jen spunt, kterej kazdej rozumnej vykucha lol ; ...prubeh kroutaku je zcela standardni na rotacku a krivky vykonu jsou dost dobry, nikde zadny propad, to jsem ani necekal holt standardne exelentni Reeshova prace :palec2: ..nehlede nato, ze auto tahne az lehce za 4500ot coz v serii je uz davno mrtvej i 2,0TDi 140PS.

Jinak spojka je samodrejme jina- jednohmota, prevodovka je z F 1,9TDi ....poloosy to poberou...ale lepsi je samodrejme vymena z 6gang ten ma poloosy o hodne lepsi...

..je videt, ze toho o TDi asi moc nevis, tady mas pro poravnani graf:

........... moje auto v serii a s predeslou upravou a 2hy graf je aktualni.

No ti co vědí co dělám by si neřekli, že tomu nerozumím :D .... DPF je dobrá věc jen je to strašně závislé jak s tím jezdíš .... není to na sportovní jízdu pak to máš pořád ucpaný. Legislativně to bude zachvilku na Dielsech nutnost. EU5 motory budou mít všechny DPF. A bez něj nebudeš moct brzo do některých měst.

Od koho máš data do MSG??? Viděl jsem už pár motorů co to šeredně odnesly. Taky jedno svítící turbo na TDi ... ale je fakt, že zase některý mají ty průběhy udělaný pěkně.

Podle mě ideální tvar křivky krouťáku je plochý. Já to takhle třeba na 1,8TFSi mám ;)

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S DPF dej pokoj akorat se pak sere je to jen spunt, kterej kazdej rozumnej vykucha lol ; ...prubeh kroutaku je zcela standardni na rotacku a krivky vykonu jsou dost dobry, nikde zadny propad, to jsem ani necekal holt standardne exelentni Reeshova prace :palec2: ..nehlede nato, ze auto tahne az lehce za 4500ot coz v serii je uz davno mrtvej i 2,0TDi 140PS.

Jinak spojka je samodrejme jina- jednohmota, prevodovka je z F 1,9TDi ....poloosy to poberou...ale lepsi je samodrejme vymena z 6gang ten ma poloosy o hodne lepsi...

..je videt, ze toho o TDi asi moc nevis, tady mas pro poravnani graf:

........... moje auto v serii a s predeslou upravou a 2hy graf je aktualni.

Ale je fakt, že mě živí benzín ne diesel ;)

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ti co vědí co dělám by si neřekli, že tomu nerozumím :D .... DPF je dobrá věc jen je to strašně závislé jak s tím jezdíš .... není to na sportovní jízdu pak to máš pořád ucpaný. Legislativně to bude zachvilku na Dielsech nutnost. EU5 motory budou mít všechny DPF. A bez něj nebudeš moct brzo do některých měst.

Od koho máš data do MSG??? Viděl jsem už pár motorů co to šeredně odnesly. Taky jedno svítící turbo na TDi ... ale je fakt, že zase některý mají ty průběhy udělaný pěkně.

Podle mě ideální tvar křivky krouťáku je plochý. Já to takhle třeba na 1,8TFSi mám ;)

O motor se nebojim, auto mam na bezny jezdeni ne sprinty, taky jsem videl par propalenych pisutu, ale vetsina se seriovyma, zanesenyma, odkapavajicima tryskama...nebo z duvodu "garazoveho" chiptuningu..., .. f. DieselPower verim, Reeshu uz znam dlouho , o turbo strach nemam, ted stlacim jen seriovych 1,5b a dodrzuju samodrejme dochlazovani, nevytaceni studenyho motoru apd...olej menim po 10tkm a zadny sracky typu "LongLife" ...jedinny co me vadi, ze minule leto sme namerili 115s do motoru, coz je hodne i kdyz bylo 30s... ale IC uz je v priprave.., nevim jakej bys chtel lepsi tvar krivky kroutaku, neni to rozezrany benzin...

Co se tyce EU5 to me prijde dost usmevny... ( neni to problem jen Dieslu chci videt jak to bude delat treba Porsche apd., ktery maj vetsi emise jak muj TDi ) , ... 15let starej Favorit nebo 10let stara Filcka, kterej tu jezdi asi nejvic ma i s katalizatorem min 100x vetsi emise jak moje seriova 1,9TDi s EU3 ....tahle honba s nesmyslenejma EU5 apd. akorat tlaci automobilky do silenych nakladu a pritom nejvetsi znecistovatel USA, China apd. na to Fuckoff !! ...a CR tohle taky nespasi ...dokud se nebude platit ekologicka dan, na ty stary karosy, avie, trabanty apd...

Skoda, ze jsme se nepotkali vcera mohli sme pokecat...

Ale tohle uz je OT, o tom si muzem pokecat pres SZ .

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O motor se nebojim, auto mam na bezny jezdeni ne sprinty, taky jsem videl par propalenych pisutu, ale vetsina se seriovyma, zanesenyma, odkapavajicima tryskama...nebo z duvodu "garazoveho" chiptuningu...o turbo strach nemam, ted stlacim jen seriovych 1,5b a dodrzuju samodrejme dochlazovani, nevytaceni studenyho motoru apd...olej menim po 10tkm a zadny sracky typu "LongLife" ...jedinny co me vadi, ze minule leto sme namerili 115s do tomotu coz je hodne i kdyz bylo 30s... ale IC uz je v priprave.., nevim jakej bys chtel lepsi tvar krivky kroutaku, neni to rozezrany benzin...

Co se tyce EU5 to me prijde dost usmevny... ( neni to problem je Dieslu chci videt jak to bude delat treba Porsche apd ktery maj vetsi emise jak muj TDi ) , ... 15let starej Favorit nebo 10let stara Filcka, kterej tu jezdi asi nejvic ma i s katalizatorem min 100x vetsi emise jak moje seriova 1,9TDi s EU3 ....tahle honba s nesmyslenejma EU5 apd. akorat tlaci automobilky do silenych nakladu a pritom nejvetsi znecistovatel USA, China apd. na to Fuckoff !! ...a CR tohle taky nespasi ...dokud se nebude platit ekologicka dan, na ty stary karosy, avie, trabanty apd...

Skoda, ze jsme se nepotkali vcera mohli sme pokecat...

Ale tohle uz je OT, o tom si muzem pokecat pres SZ .

Jo s tema emisema s tebou souhlasim ale legislativa to naridi tak smula ;) ... někdy pokecame ale radši osobně

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo s tema emisema s tebou souhlasim ale legislativa to naridi tak smula ;)

Tot otazka kam to az povede ..aby to nebylo jako s pridavanim REPO do paliv ...kde se uz ted ukazuje, ze nekvatlini biomasa ma vice CO2 nez kdyby tam nebyla...nehlede, ze zemedelici zavoravaj neprespaktivni psenici apd. a pestuji repku, pak nema byt chleba drahej .... a toho se boji i EU ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkný fotky kluci. Olin koukám udělal Bobíkovi galerii ;) .... myslím, že si mohl klidně stoupnout k Vám dovnitř mezi voňavky ;)

Jen poznámka ... některé lidi co tam dělali nechápu, ale to je asi na soudnosti jednotlivých účastníků

Proto jsem to nechal stat na Parkovisti :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akce super viděl jsem tam pár členíků a musím pochválit Olina za super Fabku našel jsem trrochu inspirace moc pěkná :) Hodím sem foto našich autí ;) Ikdyž To jsou skoro jen serie RS :)

Německý značky to jsme my Dejvi99 (černá) a Mršta (červená) ....... Foceno mobilem (zapoměl jsem baterku do fotáku doma na lince :()

post-15140-1208155832_thumb.jpg

post-15140-1208155852_thumb.jpg

post-15140-1208156008_thumb.jpg

post-15140-1208156020_thumb.jpg

post-15140-1208156031_thumb.jpg

post-15140-1208156054_thumb.jpg

post-15140-1208156061_thumb.jpg

post-15140-1208156069_thumb.jpg

post-15140-1208156088_thumb.jpg

Editováno: , autor: Dejvi99
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...