Doli Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 ...neni to Kw ale bohuzel jen 186HP Oprava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 ...neni to Kw ale bohuzel jen 186HP No bejt to KW to by nebylo zlééé,ale moc pěknej krouťák JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 (editace) No bejt to KW to by nebylo zlééé,ale moc pěknej krouťák JasteR Na 90HP zaklad s myslim, ze to neni zle, kdyz tlacim jen seriovych 1,5b a nemam jeste IC ... MOJE FOTKY POSTUPNE DOHRAJU NA STR. 3 ZDE ...ve 23:35 dohrana posledni fotka ..videa snad zitra.. Editováno: 12. Duben 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svond Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 hmm....pěknej výkon!...to musí jet fakt supr!...koukal jsem ti na autí a máš to moc hezký! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 hmm....pěknej výkon!...to musí jet fakt supr!...koukal jsem ti na autí a máš to moc hezký! Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 Fotecky dobry..Jeste nekdo neco prihodte. No pane JasteR,dobrou porci těch "ňůtnmetrů" tam mas... Ono celkove slusnej vykon.. ..jo a uprav si podpis jo.. lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Fotecky dobry..Jeste nekdo neco prihodte. No pane JasteR,dobrou porci těch "ňůtnmetrů" tam mas... Ono celkove slusnej vykon.. ..jo a uprav si podpis jo.. lol Rozkaz pane ..sem nak zapomel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 JasteR - mereni vykonu 436,5Nm 186PS Kdo za nim sbírá ty brikety co mu z toho lítají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 (editace) Kdo za nim sbírá ty brikety co mu z toho lítají No kdyz vytacis motor za 5tis bez zaberu tak litak brikety z kahdeho Dieslu i v serii ale to urcite vis ... hodle je jeste hodne malo ... ..jinak s Bibikem sem kratce pokecal le tebe sem nak nevidel.. Editováno: 13. Duben 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 No kdyz vytacis motor za 5tis bez zaberu tak litak brikety z kahdeho Dieslu i v serii ale to urcite vis ... hodle je jeste hodne malo ... Tak ze z kazdeho dieslu to bych nerek. Ty co maji DPF to nedělají ... ale ne dobry je fakt, že jsou i horší. Ale ten krouťák nemá zrovna idelaní křivku .... to musí bejt docela šleha do uložení a co převodovka nato???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Tak ze z kazdeho dieslu to bych nerek. Ty co maji DPF to nedělají ... ale ne dobry je fakt, že jsou i horší. Ale ten krouťák nemá zrovna idelaní křivku .... to musí bejt docela šleha do uložení a co převodovka nato???? Ja bych rekl, ze ten prubeh neni vubec spatnej ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 (editace) Tak ze z kazdeho dieslu to bych nerek. Ty co maji DPF to nedělají ... ale ne dobry je fakt, že jsou i horší. Ale ten krouťák nemá zrovna idelaní křivku .... to musí bejt docela šleha do uložení a co převodovka nato???? S DPF dej pokoj akorat se pak sere je to jen spunt, kterej kazdej rozumnej vykucha ; ...prubeh kroutaku je zcela standardni na rotacku a krivky vykonu jsou dost dobry, nikde zadny propad, to jsem ani necekal holt standardne exelentni Reeshova prace ..nehlede nato, ze auto tahne az lehce za 4500ot coz v serii je uz davno mrtvej i 2,0TDi 140PS. Jinak spojka je samodrejme jina- jednohmota, prevodovka je z F 1,9TDi ....poloosy to poberou...ale lepsi je samodrejme vymena z 6gang ten ma poloosy o hodne lepsi... ..je videt, ze toho o TDi asi moc nevis, tady mas pro poravnani graf: ........... moje auto v serii a s predeslou upravou a 2hy graf je aktualni. Editováno: 13. Duben 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 (editace) S DPF dej pokoj akorat se pak sere je to jen spunt, kterej kazdej rozumnej vykucha ; ...prubeh kroutaku je zcela standardni na rotacku a krivky vykonu jsou dost dobry, nikde zadny propad, to jsem ani necekal holt standardne exelentni Reeshova prace ..nehlede nato, ze auto tahne az lehce za 4500ot coz v serii je uz davno mrtvej i 2,0TDi 140PS.Jinak spojka je samodrejme jina- jednohmota, prevodovka je z F 1,9TDi ....poloosy to poberou...ale lepsi je samodrejme vymena z 6gang ten ma poloosy o hodne lepsi... ..je videt, ze toho o TDi asi moc nevis, tady mas pro poravnani graf: ........... moje auto v serii a s predeslou upravou a 2hy graf je aktualni. No ti co vědí co dělám by si neřekli, že tomu nerozumím .... DPF je dobrá věc jen je to strašně závislé jak s tím jezdíš .... není to na sportovní jízdu pak to máš pořád ucpaný. Legislativně to bude zachvilku na Dielsech nutnost. EU5 motory budou mít všechny DPF. A bez něj nebudeš moct brzo do některých měst. Od koho máš data do MSG??? Viděl jsem už pár motorů co to šeredně odnesly. Taky jedno svítící turbo na TDi ... ale je fakt, že zase některý mají ty průběhy udělaný pěkně. Podle mě ideální tvar křivky krouťáku je plochý. Já to takhle třeba na 1,8TFSi mám Editováno: 13. Duben 2008, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 (editace) S DPF dej pokoj akorat se pak sere je to jen spunt, kterej kazdej rozumnej vykucha ; ...prubeh kroutaku je zcela standardni na rotacku a krivky vykonu jsou dost dobry, nikde zadny propad, to jsem ani necekal holt standardne exelentni Reeshova prace ..nehlede nato, ze auto tahne az lehce za 4500ot coz v serii je uz davno mrtvej i 2,0TDi 140PS.Jinak spojka je samodrejme jina- jednohmota, prevodovka je z F 1,9TDi ....poloosy to poberou...ale lepsi je samodrejme vymena z 6gang ten ma poloosy o hodne lepsi... ..je videt, ze toho o TDi asi moc nevis, tady mas pro poravnani graf: ........... moje auto v serii a s predeslou upravou a 2hy graf je aktualni. Ale je fakt, že mě živí benzín ne diesel Editováno: 13. Duben 2008, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 (editace) No ti co vědí co dělám by si neřekli, že tomu nerozumím .... DPF je dobrá věc jen je to strašně závislé jak s tím jezdíš .... není to na sportovní jízdu pak to máš pořád ucpaný. Legislativně to bude zachvilku na Dielsech nutnost. EU5 motory budou mít všechny DPF. A bez něj nebudeš moct brzo do některých měst.Od koho máš data do MSG??? Viděl jsem už pár motorů co to šeredně odnesly. Taky jedno svítící turbo na TDi ... ale je fakt, že zase některý mají ty průběhy udělaný pěkně. Podle mě ideální tvar křivky krouťáku je plochý. Já to takhle třeba na 1,8TFSi mám O motor se nebojim, auto mam na bezny jezdeni ne sprinty, taky jsem videl par propalenych pisutu, ale vetsina se seriovyma, zanesenyma, odkapavajicima tryskama...nebo z duvodu "garazoveho" chiptuningu..., .. f. DieselPower verim, Reeshu uz znam dlouho , o turbo strach nemam, ted stlacim jen seriovych 1,5b a dodrzuju samodrejme dochlazovani, nevytaceni studenyho motoru apd...olej menim po 10tkm a zadny sracky typu "LongLife" ...jedinny co me vadi, ze minule leto sme namerili 115s do motoru, coz je hodne i kdyz bylo 30s... ale IC uz je v priprave.., nevim jakej bys chtel lepsi tvar krivky kroutaku, neni to rozezrany benzin... Co se tyce EU5 to me prijde dost usmevny... ( neni to problem jen Dieslu chci videt jak to bude delat treba Porsche apd., ktery maj vetsi emise jak muj TDi ) , ... 15let starej Favorit nebo 10let stara Filcka, kterej tu jezdi asi nejvic ma i s katalizatorem min 100x vetsi emise jak moje seriova 1,9TDi s EU3 ....tahle honba s nesmyslenejma EU5 apd. akorat tlaci automobilky do silenych nakladu a pritom nejvetsi znecistovatel USA, China apd. na to Fuckoff !! ...a CR tohle taky nespasi ...dokud se nebude platit ekologicka dan, na ty stary karosy, avie, trabanty apd... Skoda, ze jsme se nepotkali vcera mohli sme pokecat... Ale tohle uz je OT, o tom si muzem pokecat pres SZ . Editováno: 13. Duben 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 (editace) O motor se nebojim, auto mam na bezny jezdeni ne sprinty, taky jsem videl par propalenych pisutu, ale vetsina se seriovyma, zanesenyma, odkapavajicima tryskama...nebo z duvodu "garazoveho" chiptuningu...o turbo strach nemam, ted stlacim jen seriovych 1,5b a dodrzuju samodrejme dochlazovani, nevytaceni studenyho motoru apd...olej menim po 10tkm a zadny sracky typu "LongLife" ...jedinny co me vadi, ze minule leto sme namerili 115s do tomotu coz je hodne i kdyz bylo 30s... ale IC uz je v priprave.., nevim jakej bys chtel lepsi tvar krivky kroutaku, neni to rozezrany benzin...Co se tyce EU5 to me prijde dost usmevny... ( neni to problem je Dieslu chci videt jak to bude delat treba Porsche apd ktery maj vetsi emise jak muj TDi ) , ... 15let starej Favorit nebo 10let stara Filcka, kterej tu jezdi asi nejvic ma i s katalizatorem min 100x vetsi emise jak moje seriova 1,9TDi s EU3 ....tahle honba s nesmyslenejma EU5 apd. akorat tlaci automobilky do silenych nakladu a pritom nejvetsi znecistovatel USA, China apd. na to Fuckoff !! ...a CR tohle taky nespasi ...dokud se nebude platit ekologicka dan, na ty stary karosy, avie, trabanty apd... Skoda, ze jsme se nepotkali vcera mohli sme pokecat... Ale tohle uz je OT, o tom si muzem pokecat pres SZ . Jo s tema emisema s tebou souhlasim ale legislativa to naridi tak smula ... někdy pokecame ale radši osobně Editováno: 13. Duben 2008, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Jo s tema emisema s tebou souhlasim ale legislativa to naridi tak smula Tot otazka kam to az povede ..aby to nebylo jako s pridavanim REPO do paliv ...kde se uz ted ukazuje, ze nekvatlini biomasa ma vice CO2 nez kdyby tam nebyla...nehlede, ze zemedelici zavoravaj neprespaktivni psenici apd. a pestuji repku, pak nema byt chleba drahej .... a toho se boji i EU ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 (editace) Jinak na videu se pracuje, prihodim ho pak k fotkam na stranu 3 Editováno: 13. Duben 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
provocation Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Nejaky fotos od nas najdete TADY: http://www.seat-klub.cz/Content.aspx?id=337 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olin Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Článek a fotky na http://fabiaclub.skodahome.cz/520-vi-tuning-extreme-show Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Pěkný fotky kluci. Olin koukám udělal Bobíkovi galerii .... myslím, že si mohl klidně stoupnout k Vám dovnitř mezi voňavky Jen poznámka ... některé lidi co tam dělali nechápu, ale to je asi na soudnosti jednotlivých účastníků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vany Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Pěkný fotky kluci. Olin koukám udělal Bobíkovi galerii .... myslím, že si mohl klidně stoupnout k Vám dovnitř mezi voňavky Jen poznámka ... některé lidi co tam dělali nechápu, ale to je asi na soudnosti jednotlivých účastníků Proto jsem to nechal stat na Parkovisti :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vany Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejvi99 Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 (editace) Akce super viděl jsem tam pár členíků a musím pochválit Olina za super Fabku našel jsem trrochu inspirace moc pěkná Hodím sem foto našich autí Ikdyž To jsou skoro jen serie RS Německý značky to jsme my Dejvi99 (černá) a Mršta (červená) ....... Foceno mobilem (zapoměl jsem baterku do fotáku doma na lince ) Editováno: 14. Duben 2008, autor: Dejvi99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 (editace) Tak jsem zpachtil videjko z meho mereni z Pribramske ExtremeTuningShow tady : ..na videu z celeho srazu se pracuje.. Editováno: 15. Duben 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.