M4yke Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 Zdravim. Asi před rokem jsem měl problém - auto netáhlo, vůbec. Znamej řekl že to je váha vzduchu, tu jsme vyměnili - auto táhlo super, ale jen na jedničku, dvojku, na trojku při cca 2500ot/min přestalo. Nechali jsme to bejt. Před čtyřma měsícema (v prosinci) už to táhlo jen na jedničku a na dvojku to taky cca ve 2500ot/min přestalo. Byl jsem u jednoho týpka, ten to píchnul na VAG, řek že turbo a váhy jsou v pořádku, že to můžou bejt tři věci - N75, přidřený lopatky turba, nebo nějaká podtlaková nádobka (součást turba). Bohužel nebyl čas na opravu, takže to došlo až sem - auto výrazně netahá vůbec...sice trochu jo - pořád jde poznat ten rozdíl že při cca 2300ot/min přestane úplně. Včera to bylo znova na diagnostice, ale v servisu, kde to nahlásilo - ,,Plnicí tlak není v pořádku", (pak se to zeptalo, jestli se tyčoví podtlakového pouzdra pohybuje sem tam každých 10s - ANO.) Hned potom to vyplivlo - Turbodmychadlo je vadné a musí se vyměnit. Zajímalo by mě, jestli je možné, že se od toho prosince mohlo úplně podělat turbo, a opravdu bude nutná výměna, nebo jestli bych neměl nejdřív radši zkusit vyčistit turbo, vyměnit N75 a to všechno co v některých podobných předcházejících příspěvcích radíte. Díky za jakékoliv postřehy/rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Zdravim.Asi před rokem jsem měl problém - auto netáhlo, vůbec. Znamej řekl že to je váha vzduchu, tu jsme vyměnili - auto táhlo super, ale jen na jedničku, dvojku, na trojku při cca 2500ot/min přestalo. Nechali jsme to bejt. Před čtyřma měsícema (v prosinci) už to táhlo jen na jedničku a na dvojku to taky cca ve 2500ot/min přestalo. Byl jsem u jednoho týpka, ten to píchnul na VAG, řek že turbo a váhy jsou v pořádku, že to můžou bejt tři věci - N75, přidřený lopatky turba, nebo nějaká podtlaková nádobka (součást turba). Bohužel nebyl čas na opravu, takže to došlo až sem - auto výrazně netahá vůbec...sice trochu jo - pořád jde poznat ten rozdíl že při cca 2300ot/min přestane úplně. Včera to bylo znova na diagnostice, ale v servisu, kde to nahlásilo - ,,Plnicí tlak není v pořádku", (pak se to zeptalo, jestli se tyčoví podtlakového pouzdra pohybuje sem tam každých 10s - ANO.) Hned potom to vyplivlo - Turbodmychadlo je vadné a musí se vyměnit. Zajímalo by mě, jestli je možné, že se od toho prosince mohlo úplně podělat turbo, a opravdu bude nutná výměna, nebo jestli bych neměl nejdřív radši zkusit vyčistit turbo, vyměnit N75 a to všechno co v některých podobných předcházejících příspěvcích radíte. Díky za jakékoliv postřehy/rady V poslední době se to tu řeší stále častěji.Nech ho vyčistit popřípadě vyměnit tu plechovku na turbu a bude to O.K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Zdravim.Asi před rokem jsem měl problém - auto netáhlo, vůbec. Znamej řekl že to je váha vzduchu, tu jsme vyměnili - auto táhlo super, ale jen na jedničku, dvojku, na trojku při cca 2500ot/min přestalo. Nechali jsme to bejt. Před čtyřma měsícema (v prosinci) už to táhlo jen na jedničku a na dvojku to taky cca ve 2500ot/min přestalo. Byl jsem u jednoho týpka, ten to píchnul na VAG, řek že turbo a váhy jsou v pořádku, že to můžou bejt tři věci - N75, přidřený lopatky turba, nebo nějaká podtlaková nádobka (součást turba). Bohužel nebyl čas na opravu, takže to došlo až sem - auto výrazně netahá vůbec...sice trochu jo - pořád jde poznat ten rozdíl že při cca 2300ot/min přestane úplně. Včera to bylo znova na diagnostice, ale v servisu, kde to nahlásilo - ,,Plnicí tlak není v pořádku", (pak se to zeptalo, jestli se tyčoví podtlakového pouzdra pohybuje sem tam každých 10s - ANO.) Hned potom to vyplivlo - Turbodmychadlo je vadné a musí se vyměnit. Zajímalo by mě, jestli je možné, že se od toho prosince mohlo úplně podělat turbo, a opravdu bude nutná výměna, nebo jestli bych neměl nejdřív radši zkusit vyčistit turbo, vyměnit N75 a to všechno co v některých podobných předcházejících příspěvcích radíte. Díky za jakékoliv postřehy/rady pokud ti to padalo do nouzovýho režimu a stále si na to jezdil,mohlo se cosi po zkus si nechat změřit hodnoty za jízdy,budeš moudřejší,někde je tu i graf správně fungující váhy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.