Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

urcite, protoze kdyz rozsvitim dalkovy, tak svitej moc nahoru - osvecujou koruny stromu a pokud svetla koleckem stahnu uplne dolu (tlumeny pak svitej jen na par metru pred auto) tak potom paradoxne dalky svitej mnohem lip - intenzivneji osvetlujou silnici a vidim dal.

Mě svítí levé dálkové ok, pravé dálkové zase moc dolů, koukám si člověk nevybere.....

Proč by se měly svazky sbíhat? Dál by se křížily a k ničemu by to nebylo..... JEstli náhodou ty O2 neměly špatně světla, co má otec O2 tak mu jsou hezky rovnoběžně....

Seřízení do strany:

Jsou tam dva šrouby. Vnějším se seřizuje jen sklon (je tam jen díra pro imbus), vnitřním se seřizuje sklon a úhel do boku (díra pro imbus a drážka). Když s ním otáčíš, sice se světlo hýbe nahoru a dolů, ale zároveň do boku. Pak se musí výška zkorigovat tím vnějším, funguje to dobře. Když se pozorně díváš na parabolu, je vidět jak se natáčí do boku....

  • Autor

Videl sem to tak u Superba i u O2. Kdyz se kouknu na silnici tak se obrazec svetla prekryva a neni poznat kde sviti leve a kde prave svetlo. Stejne je to, kdyz zajedu ke zdi na nakych tech 15-20m - je tam jenom jeden obrazec - jako by svitilo jedno svetlo. Pokud zajedu bliz tak se od sebe oddeluje levy a pravy svetlo. To uz je jenom takovy esteticky detail ;-) spis me stvou ty dalky, jak to tady tak ctu tak s tim ma problem hodne lidi. Preci jenom prestavba na xenony nebyla levna a skoro se mi zda, ze dalky mi u normalnich svitily stejne ne-li lip. :-(

To já si stěžovat nemůžu. Ono se to spíš zdá, protože potkávací svítí oproti výbojkám míň....

Já měl halogeny (čiré) pak xenony, pak zpět halogeny a teď zase xenony. Rozdíl při přechodu zpět je sakra znát, člověk si hodně rychle zvykne na lepší věc.... Jezdím hodně v noci po dálnici a silnicích 1.tř a jsem spokojen, hlavně že dálkové svítí s potkávacími, na mokru to je taky o něčem jiném. S mlhovkami je to už docela maso :)

Samozřejmě jsou lepší světla, ale v jakých autech, přeci jen máme už starší vozítka, tak v nich nemůžem chtít nejnovějsí hightech technologie.

No nastaviť to jedine pôjde ak to svetlo rozoberieš (neviem ako je to u OI) a pohráš sa s uchytením projektoru senonu. Na FI to ide v istom rozmedzí štelovať a na OI asi tiež.

Tiež mi pravé dialkové svieti viac hore napriek tomu že hrany xenonu sú v jednej rovine

No nastaviť to jedine pôjde ak to svetlo rozoberieš (neviem ako je to u OI) a pohráš sa s uchytením projektoru senonu. Na FI to ide v istom rozmedzí štelovať a na OI asi tiež.

Tiež mi pravé dialkové svieti viac hore napriek tomu že hrany xenonu sú v jednej rovine

Tak já si nemohu stěžovat a radši se do toha hrabat nebudu páč by mi to nesvítilo vůbec lol

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Tak sem konecne vyresil problem se serizenim dalkovejch. Dalo to docela fusku ale rek bych ze svitej dobre. Sice sem nejel s jinou octou ktera ma serizeny dalky tak jak maj bejt, ale rek bych, ze to ted z dalkovejch zdime maximum :-) Cocka xenonu je na 3 sroubech, z toho jeden (je nahore) je utazenej na fest na plast a dalsi dva co sou dole jsou podlozeny gumovou podlozkou cca 4-5mm silnou. Podle sily utazeni se reguluje sklon. Jenze ja mel obe ty gumicky dost zdeformovany, takze byly placaty a cocka tim padem svitila moc nahoru. Po nekolikanasobnym vyndavani svetel a serizovani sem prisel na spravnou kombinaci. Pod cocku sem vlozil 3podlozky (kdyby mel nekdo zajem muzu zmerit vysku) a matky dotah. Na obe svetla sem dal stejny podlozky a zda se mi, ze leve dalkove sviti trosku niz, coz se mi zda spravne z toho duvodu, ze leva strana silnice je od xenonu osvicena na kratsi vzdalenost a tim ze levy dalkovy sviti niz, neni temer patrny ostry prechod mezi xenonem a dalkou. Driv sem mel mezi xenonama a dalkovejma tmavsi pruh neosvetleny silnice. Do dalkovejch sem dal Osram nightbreaker a nemuzu si stezovat :-)

OK...

Jen jenda poznamka...nejsou tam ty gumove podlozky z duvodu tlumeni otresu na citlivou vybojku ? Prave ze bych asi mel strach tam dat pevne podlozky...

Ale je to jen ma teorie :)

  • Autor

Rek bych, ze pro tlumeni tam neni. Razy maji vertikalni smer a pred tim gumicky svetla neochrani. Navic jeden sroub je prisroubovanej napevno bez podlozky, takze pokud najedes do diry, cocka stejne opisuje stejnou trajektorii jako auto, bez tlumeni ;-)

tak u mě už v pohodě. Na technický jsme to seřídili podle těch 2 šroubů co jsou u každýho světla a svítí to tak, jak má...bezvadně ;)

  • Autor

U tebe to bylo jednoduchy, nemel si spatne serizeny rozdil mezi dalkovejma a tlumenejma...to by pak muselo svetlo ven, jako u me... ;-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.