Publikováno Květen 10, 200817 r Mam motor AUM a chtel jsem vymenit svicky, koukal jsem do nejakejch knizek, ale popis, jak se ke svickam dostat byl pro motor AGU a mne prijde, ze u meho to vypada trosku jinak. Je to mozne, ze AGU a AUM se lisi v tech civkach? A jaky je spravny postup, diky.
Květen 11, 200817 r Odpoj - vycvakni konektory vedoucí zezadu ke každé zapalovací cívce, u krajního válce musíš povolit matici M6 pak se k cívce dostaneš. Cívky vytáhneš ven - jsou tam jen nasunuté , pak povolíš zapalovací svíčky a namontuješ nové( výrobce doporučuje NGK typ PFR 6Q , nebo BOSCH F 7 LTCR ) Utahovací moment svíček je 30 Nm ! ( o svíčkách vhodných pro motor 1,8T je tady někde ještě diskuze, tak si to zkus případně vyhledat ) M.
Květen 11, 200817 r Autor Odpoj - vycvakni konektory vedoucí zezadu ke každé zapalovací cívce, u krajního válce musíš povolit matici M6 pak se k cívce dostaneš. Cívky vytáhneš ven - jsou tam jen nasunuté , pak povolíš zapalovací svíčky a namontuješ nové( výrobce doporučuje NGK typ PFR 6Q , nebo BOSCH F 7 LTCR )Utahovací moment svíček je 30 Nm ! ( o svíčkách vhodných pro motor 1,8T je tady někde ještě diskuze, tak si to zkus případně vyhledat ) M. Dekuji, jdu do PFR 6Q.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.