Anthony Vloženo 10. Květen 2008 Sdílet Vloženo 10. Květen 2008 Mam motor AUM a chtel jsem vymenit svicky, koukal jsem do nejakejch knizek, ale popis, jak se ke svickam dostat byl pro motor AGU a mne prijde, ze u meho to vypada trosku jinak. Je to mozne, ze AGU a AUM se lisi v tech civkach? A jaky je spravny postup, diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mi-rek1,8T Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Odpoj - vycvakni konektory vedoucí zezadu ke každé zapalovací cívce, u krajního válce musíš povolit matici M6 pak se k cívce dostaneš. Cívky vytáhneš ven - jsou tam jen nasunuté , pak povolíš zapalovací svíčky a namontuješ nové( výrobce doporučuje NGK typ PFR 6Q , nebo BOSCH F 7 LTCR ) Utahovací moment svíček je 30 Nm ! ( o svíčkách vhodných pro motor 1,8T je tady někde ještě diskuze, tak si to zkus případně vyhledat ) M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 11. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Odpoj - vycvakni konektory vedoucí zezadu ke každé zapalovací cívce, u krajního válce musíš povolit matici M6 pak se k cívce dostaneš. Cívky vytáhneš ven - jsou tam jen nasunuté , pak povolíš zapalovací svíčky a namontuješ nové( výrobce doporučuje NGK typ PFR 6Q , nebo BOSCH F 7 LTCR )Utahovací moment svíček je 30 Nm ! ( o svíčkách vhodných pro motor 1,8T je tady někde ještě diskuze, tak si to zkus případně vyhledat ) M. Dekuji, jdu do PFR 6Q. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.