Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mam motor AUM a chtel jsem vymenit svicky, koukal jsem do nejakejch knizek, ale popis, jak se ke svickam dostat byl pro motor AGU a mne prijde, ze u meho to vypada trosku jinak. Je to mozne, ze AGU a AUM se lisi v tech civkach? A jaky je spravny postup, diky.

post-2600-1210459330_thumb.jpg

post-2600-1210459336_thumb.jpg

Vloženo

Odpoj - vycvakni konektory vedoucí zezadu ke každé zapalovací cívce, u krajního válce musíš povolit matici M6 pak se k cívce dostaneš. Cívky vytáhneš ven - jsou tam jen nasunuté , pak povolíš zapalovací svíčky a namontuješ nové( výrobce doporučuje NGK typ PFR 6Q , nebo BOSCH F 7 LTCR )

Utahovací moment svíček je 30 Nm !

( o svíčkách vhodných pro motor 1,8T je tady někde ještě diskuze, tak si to zkus případně vyhledat )

M.

Vloženo
Odpoj - vycvakni konektory vedoucí zezadu ke každé zapalovací cívce, u krajního válce musíš povolit matici M6 pak se k cívce dostaneš. Cívky vytáhneš ven - jsou tam jen nasunuté , pak povolíš zapalovací svíčky a namontuješ nové( výrobce doporučuje NGK typ PFR 6Q , nebo BOSCH F 7 LTCR )

Utahovací moment svíček je 30 Nm !

( o svíčkách vhodných pro motor 1,8T je tady někde ještě diskuze, tak si to zkus případně vyhledat )

M.

Dekuji, jdu do PFR 6Q.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...