Přejít na obsah

elektronika rizeni turba


alvr

Doporučené příspěvky

Zdravim odborniky na toto tema. Uz nejaky den se zabyvam s problemem tlakovani turba, ktere sice reguluje a tlakuje a auto skoro normalne jezdi, ale pri urcitych otackach cca 2500 dojde chvilkove k ubytku tlaku a zase se to rozjede a tlakuje znovu dale, takze v tahu to pri tech otackach udela takovou prodlevu. Nejdriv jsem myslel, ze to je neco mechanickeho, nejaky pridreny regulator, ale po nekolikat mereni VAGem jsem si vsiml, ze pri tom ubytku tlaku dojde i k zuzeni sirkove modulace signalu pro regulacni ventil turba ale nechapu proc to RJ chvilkove udela a pak se zase vrati do zpravneho rezimu.K zadnemu nadlimitnimu tlakovani tam nedochazi, normalne to do te doby jede podle zadanych hodnot. Podle ceho konkretne to RJ vyhodnocuje aby spravne regulovala ty impulzy? Jake na ni pusobi vnejsi cidlo (otacky, tlak, nebo co jeste?), nebo to muze byt problem v samotne RJ? Slysel jsem o nejakem restartu, o co jde? Otravuju s tim tady, protoze uz jsem byl i v nekolika jinych servisech, ale kazdy to jakoze zkusi napichnout na VAG, prijdou sice na to, ze tlak neni v poradku (nekteri ani to ne), ale nikdo nedokazal rict proc a stejne si kazdy vezme nekolik stovek a ja tak jen bez vysledku vyhazuju prachy:-( Uf, uz me to stve!

Diky za kazdou radu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

regulace turba závisí na

signálu od čidla tlaku a teploty nasávaného vzduchu

signál množství nasávaného vzduchu

(signál otáček, zdvihu jehli, teploty paliva, polohy plynu),

OK. Kdyz uvazuji logicky a koukam na logovyny graf nekolika hodnot, tak

-pri mereni vahy vzduchu se jevila OK (vyloucil bych ji)

-cidlo tlaku se jevi byt podle mereni taky dobre a navic je tam zrejma reakce te zmeny tlaku na vstupu impulzu ktere ridi tlak (takze toto bych taky vyloucil). Mnozstvi nasavaneho vzduchu u toho poklesu tlaku samozrejme taky spadne a teoreticky by se mohlo jevit pro nekoho spatne, ale dle me to je normalni reakce vlivem zmeny tlaku

-zasislost na teplote nasavaneho vzduchu jsem nezjistoval (jeste promerim)

-v signalu otacek neni znat zadny zadrhel (taky bych to vyloucil)

-poloha plynu je OK (vyloucil bych to)

-zavislost na zdvihu jehly a teploty paliva jsem nemeril ale jeste prozkoumam

z logickeho rozebrani problemu, na co by jsi to nejvic tipoval? Myslis, ze to muze byt i nejakou sw vadou RJ jednotky, nebo to spis bude nejakym vnejsim podnetem? Jinak, jeste jsem si vsiml, ze pri nizsich rychlostnich stupnich (1, 2) jsem tyhle poklesy nezaznamenal. Hlavne na 3, 4. 5 jsem takhle netestoval.Snad jsem ten problem pochopitelne popsal:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co se stane, kdyz zkusim na tvrdo zavrit elektromagneticky ventil omezeni plniciho tlaku, tak aby to tlakovalo bez omezeni a udelat zkusebni jizdu? Bude tam o hodne vyssi tlak nez normalne s regulaci pri zatezi? Je tam v tlakovani pripadne nejaky pojistny pretlakovy ventil abych neco neodepsal? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...