Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte ,již půl roku mám vážné problémy s levým brzdovým kotoučem na Fabii 1,2 , 47 KW.Jel jsem po cestě,kde byl posypán asfalt kamínky,znenadání rana,škublo mi to s volantem i brzdový pedál mi poskočil.Ihned jsem si všiml,že s brzdama není vše v pořádku.Při dobrzďování auto nepravidelně brzdí .Při brzdění se mi třepe volant.Na STK jsem viděl při kontrole brzd,jak mi ručička lítá nahoru a dolů - křivý kotouč.Pravá strana byla v pořádku,a při kontrole účinnosti měla ručička stabilní pozici.Kotouče i destičky jsem vyměnil za nové na obou stranách - Feroda ,a myslel jsem si,že je po problému .Po ujetí 2 tis Km závada opět.Koupil jsem druhou sadu kotoučů a po ujetí dalších 2 tis.Km opět ta samá závada.Jel jsem do servisu Škoda ,kde mi řekly,že mám vadný náboj s ložiskem.Ložisko mi vyměnily ,a daly nový kotouč i destišky.Na 3 tis.KM byl klid a mám to tu zase .Opět na levé straně.Už nevím co dál.Vyměnil jsem vše.Oba kolíky držící třmen,ložisko,kotouče,destičky.Nikdo mi v servisech nedokázal pomoct.Stálo mě to už více jak 10 tis.kč.Můžete mi poradit,v čem mám problém?Ahojte Zdeněk

Upraveno od zdendyp

vem kolo z te strany a zajed k nejakemu hodne dobremu pneuservisu a nech si ho projet na vyvazovacce, divil by ses co dokaze krivy disk udelat s kotoucema (osobni zkusenost , presne takova co pises, ujedes cca 2tkm a je to krive zas) i kdyz je to pak k placi sehnat jedno nove kolo :D

  • Autor
vem kolo z te strany a zajed k nejakemu hodne dobremu pneuservisu a nech si ho projet na vyvazovacce, divil by ses co dokaze krivy disk udelat s kotoucema (osobni zkusenost , presne takova co pises, ujedes cca 2tkm a je to krive zas) i kdyz je to pak k placi sehnat jedno nove kolo :D

Díky za radu,

pořád mi to dělá ,i na zimních kolech i hned po vyvážení,i při vypůjčené sadě všech kol,kde u toho druhého auta nebyl problém.Myslím si,že v kolech to není,ale díky za tip.Zdeněk

No mam velmi podobny problem. Dva krat som menil obidve predne loziska (raz cina, teraz uz FAG original), dva krat kotuce. Stale som to pripisoval tomu ze: mam vybite lozisko, koleso je nestabilne a kotuc sa pri brzdeni skrivi a poskodi. Vymenil som s odstupom asi 1 tyzdna obidve loziska aj brzy. Teraz je asi cca 2500km po vymene, zatial ticho od lozisk a brzdy jemne citit vo volante ked pribrzdujem s natocenymi kolesami....tak ja neviem, ked sa zas skrivia kotuce alebo odidu lozisku tak uz serem aj fabiu...inac mam kombi MR 2001...

O silentblokoch zadnych ani nehovorim, asi 7-8tis co som menil a zas sa koleso pri zatlaceni s prednej strany hybe o 1-2cm...zatlacim do ocovej oktavky (MR1998) a ani sa nehnu...

hm a ako ste po namontovani novych kotucov jazdili? nove kotuce je treba zahrievat pomaly, inak sa skrivia, aj ked pochybujem ze toto je vas pripad :palec2:

Mam otazku,dneska po skonceni jazdy som chytil predne brzdove kotuce,boli horuce.Je to normalny jav?Alu disky studene.

ono ked brzdis tak vznika teplo tak to trosku asi bude normalne.Jedine ze by si nejakym sposobom zastavil bez brzdenia :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.