Přejít na obsah

Vymena RS podvozku za normalny


kingo12

Doporučené příspěvky

Pani mam teoreticku otazku (mozno aj prakticku). Mam Rsku od pondelka som na nej nabehal uz cca 1500km. Jazdi super, len je na mna ten podvozok trosku tvrdy, (bolieva ma chrabat/zada) pri mojom najazde 8 tis. km mesacne. Predtym som mal tiez OII na 16kach diskoch. Na RSke mam 17ky t. j. aj tu je trosku rozdiel. Ale myslim ze hlavny problem je v podvozku.

1. Co vsetko by som musel vymenit aby som z tohto podvozku urobil normalny? taky ako na klasickej OII.

2. Kolko by to trvalo casovo?

3. Kolko by to stalo?

4. Moze zmena podvozku ovplyvnit funkcnost bezpecnostnych systemov ABS, ESP atd.

Myslim ze sa niekto najde kto by mal (v pripade ze sa rozhodnem na vymenu) zaujem o RS podvozok. Teda ak je to vymenitelne.

Dik za info.

Editováno: , autor: kingo12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Luke288: V tomto pripade plati ze uvidis az ked vyskusas. Doteraz som s tym (zadami) problem v ziadnom aute nemal. Tak som ani netusil ze bude problem teraz.

Nemal som moznost predtym vyskusat RSku a pochybujem ze aj keby som mohol ze sa to prejavi, po par kilometroch. Mam s tym problem tak po 2 a viac hodinach v aute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak problem tvrdeho podovozku som z casti eliminoval. Pani v Skodovke nahustili pneumatiky na 3,1 (za studena teple mali 3,5)namiesto predpisovych 2,1 atm. By som ich najradsej nakopal do zadku za takto odflaknutu predpredajnu pripravu.

Editováno: , autor: kingo12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak problem tvrdeho podovozku som z casti eliminoval. Pani v Skodovke nahustili pneumatiky na 3,1 (za studena teple mali 3,5)namiesto predpisovych 2,1 atm. By som ich najradsej nakopal do zadku za takto odflaknutu predpredajnu pripravu.

Co sa tyka fukania pneu, optimum je okolo 2,3 v predu 2,1 vzadu. Dalej zavisi od toho, ked po par tisic km das dole kolesa, pozries sa detailnejsie na dezen a zistis opotrebenie na stranach (podla toho treba pridat alebo ubrat tlaku v kolesach).

Co sa tyka konfortu podvozku, skus pozriet niekde na webe (nie na tomto) vymenu tlmicov. Myslim ze to boli Cony, ktore mali charakteristiku konfort/tvrdost . Dokonca som nasiel firmu tusim v Nitre, ktora ich vozi. Pri tomto ti staci vymenit len tlmice, a pri tej verzii co myslim nemaju "stavaciu elektroniku". Su "prudko inteligentne"....

Pri znizeni tlaku v pneu bude mat auto tendenciu vacsich naklonov a hlavne, znicis pneu (ktore ked si aspon trosku v obraze, su dost drahe)

Co sa tyka zmeny suvisiace s abs, esp resp. eds ... pokial nebudes menit brzdice/kotuce/oblozenia , ostanes len pri vymene tlmicov resp. pruzin tieto zmeny nebudu mat ne vplyv.

Editováno: , autor: wagoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...