Megas Vloženo 28. Červen 2008 Sdílet Vloženo 28. Červen 2008 Nedal jsem na rady a koupil si "úžasný" motor 2.0 TDI v OII, r.v. 2005, najeto 70.000km. Nenajel jsem však ani 3.000km a začlo to. Mám podivnou závadu, ujedu cca 30km a najednou to jede na 2, někdy na 3 válce. Diagnostika ukazuje, že jsou vadné vstřiky. V servisu mám auto již 3 měsíce a nejsou schopni to opravit. Už se měmily všechny vstřiky, řídící jednotku a vysokotlaké čerpadlo a stále nic. Už si nevím rady, asi začnu prudit přímo výrobce, ale nevím koho tam mám seřvat. Prosím poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 28. Červen 2008 Sdílet Vloženo 28. Červen 2008 (editace) Řevem nic nespravíš Jsi si jistý že měla najeto jen 70 000 km??? No aby můj příspěvek byl přínosný- co takhle prasklá hlava? Mám pocit, že jsem o tom něco zaslechl. Za studena je prasklina zatažená, jak se motor ohřeje prasklina se roztáhne, ztratí kompresi a je vymalováno... Jestli byly trysky vyměněny a dělá to stále, v tryskách jsou elektromagnetické ventily takže řídící jednotka, ale i ta byla vyměněná čili zbývá už snad jen ta ztráta komprese. Editováno: 28. Červen 2008, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Megas Vloženo 29. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2008 S kilometrama si jistý jsem. S tou hlavou to asi není úplná blbost. Jen mi je divné, že když na motor přijde slabá chvilka a začne haprovat, auto chcípnu, nastartuju úúplně normálně a můžu jet někdy dál. Netrvá však dlouho, někdy i pár set metrů a začne to na novo. Já bych sázel, že je něco v elektronice, něco jako studenej spoj, špatná kostra či něco jiného. Nicméně díky, řeknu jim ať se na to kouknou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 29. Červen 2008 Sdílet Vloženo 29. Červen 2008 Poptal jsem se a opravdu na 2,0TDi se prasklé hlavy vyskytují a ne zrovna zřídka. Teď si nejsem jistý, jestli dokonce výrobce neuznává tento problém jako výrobní vadu a výměna není zdarma i po záruce-to nechci kecat. Každopádně na servis bacha- asi tuší odkud vítr vane a určitě budou tvrdit že tímto to nebude-komu by se chtělo rozdělávat motor a měnit celou hlavu... Zkus napsat ve vší slušnosti do Ml. Boleslavi a popiš jim problém - uvidíš co odpoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Megas Vloženo 10. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2008 Tak závada na světě. Nakonec to bylo zanesenou palivovou soustavou a ucpávaly se vstřiky. Vše se vyčistilo a jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
automoto Vloženo 10. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2008 Nedal jsem na rady a koupil si "úžasný" motor 2.0 TDI v OII, r.v. 2005, najeto 70.000km. Nenajel jsem však ani 3.000km a začlo to. Mám podivnou závadu, ujedu cca 30km a najednou to jede na 2, někdy na 3 válce. Diagnostika ukazuje, že jsou vadné vstřiky. V servisu mám auto již 3 měsíce a nejsou schopni to opravit. Už se měmily všechny vstřiky, řídící jednotku a vysokotlaké čerpadlo a stále nic. Už si nevím rady, asi začnu prudit přímo výrobce, ale nevím koho tam mám seřvat. Prosím poraďte.no pekne tak to uz si tam nechal skutocne cele dedictvo.to vazne nieje uz servis kde najskor diagnostikuju az potom menia?mozu to byt kable vo zväzku ktore sa opieraju a su niekde trochu predrate a potom to skratuje na kostru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 10. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2008 Tak závada na světě. Nakonec to bylo zanesenou palivovou soustavou a ucpávaly se vstřiky. Vše se vyčistilo a jezdí. no to jsou veci... asi někdy občas vymněnit naftový filtr není od věci.. vzlášt když někdo tankuje po kanistrech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.