Přejít na obsah

OII 2.0TDI vynechávají vstřiky


Megas

Doporučené příspěvky

Nedal jsem na rady a koupil si "úžasný" motor 2.0 TDI v OII, r.v. 2005, najeto 70.000km. Nenajel jsem však ani 3.000km a začlo to. Mám podivnou závadu, ujedu cca 30km a najednou to jede na 2, někdy na 3 válce. Diagnostika ukazuje, že jsou vadné vstřiky. V servisu mám auto již 3 měsíce a nejsou schopni to opravit. Už se měmily všechny vstřiky, řídící jednotku a vysokotlaké čerpadlo a stále nic. Už si nevím rady, asi začnu prudit přímo výrobce, ale nevím koho tam mám seřvat. Prosím poraďte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řevem nic nespravíš ;) Jsi si jistý že měla najeto jen 70 000 km???

No aby můj příspěvek byl přínosný- co takhle prasklá hlava? Mám pocit, že jsem o tom něco zaslechl. Za studena je prasklina zatažená, jak se motor ohřeje prasklina se roztáhne, ztratí kompresi a je vymalováno... Jestli byly trysky vyměněny a dělá to stále, v tryskách jsou elektromagnetické ventily takže řídící jednotka, ale i ta byla vyměněná čili zbývá už snad jen ta ztráta komprese.

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S kilometrama si jistý jsem.

S tou hlavou to asi není úplná blbost. Jen mi je divné, že když na motor přijde slabá chvilka a začne haprovat, auto chcípnu, nastartuju úúplně normálně a můžu jet někdy dál. Netrvá však dlouho, někdy i pár set metrů a začne to na novo. Já bych sázel, že je něco v elektronice, něco jako studenej spoj, špatná kostra či něco jiného. Nicméně díky, řeknu jim ať se na to kouknou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poptal jsem se a opravdu na 2,0TDi se prasklé hlavy vyskytují a ne zrovna zřídka. Teď si nejsem jistý, jestli dokonce výrobce neuznává tento problém jako výrobní vadu a výměna není zdarma i po záruce-to nechci kecat. Každopádně na servis bacha- asi tuší odkud vítr vane a určitě budou tvrdit že tímto to nebude-komu by se chtělo rozdělávat motor a měnit celou hlavu...

Zkus napsat ve vší slušnosti ;) do Ml. Boleslavi a popiš jim problém - uvidíš co odpoví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Nedal jsem na rady a koupil si "úžasný" motor 2.0 TDI v OII, r.v. 2005, najeto 70.000km. Nenajel jsem však ani 3.000km a začlo to. Mám podivnou závadu, ujedu cca 30km a najednou to jede na 2, někdy na 3 válce. Diagnostika ukazuje, že jsou vadné vstřiky. V servisu mám auto již 3 měsíce a nejsou schopni to opravit. Už se měmily všechny vstřiky, řídící jednotku a vysokotlaké čerpadlo a stále nic. Už si nevím rady, asi začnu prudit přímo výrobce, ale nevím koho tam mám seřvat. Prosím poraďte.no pekne tak to uz si tam nechal skutocne cele dedictvo.to vazne nieje uz servis kde najskor diagnostikuju az potom menia?mozu to byt kable vo zväzku ktore sa opieraju a su niekde trochu predrate a potom to skratuje na kostru.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...