Přejít na obsah

Blika kontrolka imobilizeru


nogi

Doporučené příspěvky

Ahoj, ještě jeden dotaz :D . Mám na svoji oktě 1,8 20 V 97 imobilizér META a při startu se mi sem tam stává, že jak otočím klíček do polohy 3 tak na palubovce žlutá ikona imobilizéru problíkává (a nesvítí kontinuálně) a potom auto nejde nastartovat. Co stím?? Neměm někdo podobný problém??? Budu rád za každou good radu. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

starý problem starších modelů ...........vyměnit čtecí cívku ima a překontrolovat vedení do přístrojovky .......

problem je že čtecí cívka je zalisovaná na spínačce takže výměna celé sady zámkové.....rovnou bych doporučil přestavbu na 3generaci ........ :D

nové budíky třeba s maxidotem ,vystřelovací klíče atd.....

Editováno: , autor: MartinRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

starý problem starších modelů ...........vyměnit čtecí cívku ima a překontrolovat vedení do přístrojovky .......

problem je že čtecí cívka je zalisovaná na spínačce takže výměna celé sady zámkové.....rovnou bych doporučil přestavbu na 3generaci ........ :D

nové budíky třeba s maxidotem ,vystřelovací klíče atd.....

no a cenově by mě to vyšlo asi na kolik?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no bylo by to sice krásný s maxidotem ALE:

maxidot + klíče cca 5 tis. + práce (přispůsobení immo 2 na 3g.)

a taky u 97 benzín ti na 90% nebude maxidot ukazovat spotřebu což bych řekl že je hodně velký mínus

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Dobrý den, mám 4. den ojetou Octavii 1,6 74kW a jsem z ní dost zdeptaný. Někdy se nedaří nastartovat, pak během jízdy sám vypíná motor (při zastavení), taky už blikala kontrolka oleje, airbagu a baterie, někdy auto jakoby zpomalí a skoro nejede a pak se zase rozjede. Imobilizér někdy pípá a jindy ne, taky už nešly při startu zapnout automaticky nastavená světla pro denní svícení. Při zkušební jízdě (za účasti známého automechanika) ani při 200 km přesunu domů po koupi nebyl jediný problém. Mám pocit, že třeba něco nevím nebo nedělám správně, že u prověřeného auta nemůže být tolik závad najednou.. Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, tak mam uz dalsi nemoc na me octavence... Za poslednich 14dni se mi stalo 3x ze sem strcil klicek do zapalovani, zapnul a zacala na me blikat kontrolka imobilizeru - klicek v aute - nekdy stacil vytahnout klicek a znova vlozit a bylo to ok, dneska uz ne, zabralo az kdyz sem klicek otocil o 180 stupnu a vlozil znova. Docela nerad bych nekde daleko resil blikajici kontrolku...stalo se mi to uz jednou driv, ale vzhledem k tomu ze jen jednou tak sem tomu nevenoval pozornost ze sem ho tam asi spatne strcil nebo neco jineho...ted uz to nevypada na nahodu

Ma nekdo podobnou zkusenost? Kamarad mi rikal ze zkusi znova pripajet nejake dratky od imo na spinaci skrince, uvidime jestli to pomuze...doufam .)

diky za postrehy!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak mam uz dalsi nemoc na me octavence... Za poslednich 14dni se mi stalo 3x ze sem strcil klicek do zapalovani, zapnul a zacala na me blikat kontrolka imobilizeru - klicek v aute - nekdy stacil vytahnout klicek a znova vlozit a bylo to ok, dneska uz ne, zabralo az kdyz sem klicek otocil o 180 stupnu a vlozil znova. Docela nerad bych nekde daleko resil blikajici kontrolku...stalo se mi to uz jednou driv, ale vzhledem k tomu ze jen jednou tak sem tomu nevenoval pozornost ze sem ho tam asi spatne strcil nebo neco jineho...ted uz to nevypada na nahodu

Ma nekdo podobnou zkusenost? Kamarad mi rikal ze zkusi znova pripajet nejake dratky od imo na spinaci skrince, uvidime jestli to pomuze...doufam .)

diky za postrehy!

na starších ročníkách odchází vedení k cívce na spínačce nebo samotná cívka, jaký MR máš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebylo by nějaký FOTO,kde a jak to propajet a co přesně-taky mi to občas zablne....

Sakra to me nenapadlo ho poprosit, priste budu u jine zavady chytrejsi, ale jak sem pochopil je to nejcastejsi nemoc imo na octach, v servisech to budou vedet a tady mozna nekdo poradi, nafoti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak častá nemoc před faceliftů......už jsem to parkrát opravoval....raději jsem prohodil celé vedení za nové.....a byl klid...:-)

pokud na starém modelu uděláme přestavbu na 3.generaci a dáme nové budíky neni potřeba dělat nové vedení přenos je bez problému....!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...