Joshua Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 Ahoj lidi, zjistil jsem ze mam od nejakeho heveru nebo ceho zespodu na aute poskozenou tu nastrikanou antikorozni hmotu. Nevite co to je zac a cim by se to dalo opravit? Nerad bych aby mi to tam v zime zaclo hnit.... Zdravi Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 je to plastizol ale nevím jestli se dá sehnat,spíš v prodejně s autolaky,tam ti i poradí,kdysi jsem to na favoritu dělal,sehnal jsem to od karosáře,plech odrbeš kartáčem,natřeš základovkou a stěrkou natáhneš ten plastizol,přes to nastříkáš vrstvu na ochranu podvozku,stačí tlumex! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joshua Vloženo 29. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Diky, tak ja se to pokusim nekde sehnat. Ale mam obavu ze tam kde je poskozenej pozink to stejne bude spatny... Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 Plastizol jen tak neseženeš a když seženeš, stejně ho nebudeš schopen aplikovat. Řešením jsou různé spreje - např. BODY950, atd. Pro větší plochy to samozřejmě nebudeš sprejovat, ale stříkne se to pistolí na spodky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shimpan Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 Diky, tak ja se to pokusim nekde sehnat.Ale mam obavu ze tam kde je poskozenej pozink to stejne bude spatny... Jirka Pokud je někde poškozená zinková vrstva, nezbývá než použít klasickou technologii. Na Š105 jsem na podvozku rezavá místa pořádně obrousil, natřel fosfátovým odrezovačem, pak několikrát základovkou, pak vrchní barvou a nakonec naplácal gumoasfalt. Při likvidaci kastle po havárce (po cca 5 letech) jsem se naschvál díval, jak ta spravovaná místa vypadají, a výsledek byl rozhodně lepší než originál provedení. Pod plastizolem kastle rezla víc, stačila malá dírka do PVC vrstvy a už to jelo, plech pod plastizolem byl ošetřen elektrolyticky nějakým prostředkem, který korozi odolával jen o trochu lépe než obyčejné železo, tj. prakticky vůbec. Mnou ošetřený plech byl víceméně bez koroze až na pár míst, kde byl spodek odřený od šutrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jelínek Jiří Vloženo 8. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2008 (editace) Ahoj. Já osobně mám dobrý zkušenosti v přípravkem AUTO SEAL. Je to jako plastisol. nechá se sehnat v prodejně s barvama a je to takový pružný tmel. Naneseš ho na ozákladovaný plech rukou, stěrkou. Je dost tuhý. Po zaschnutí zůstává trvale pružný a má vinikající přilnavost. Udělal jsem s ním před 5 lety vnitřní strany blatníků na Š favorit a dodnes drží jako čert. Na Octavii jsem sním opravil přesně to poškození jako ty a posléze nechal přestříkat . Drží tmel i barva a to i přesto že tam dávám hever. Editováno: 8. Srpen 2008, autor: Jelínek Jiří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.