Mirek1980 Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 (editace) Zdravím. Potřeboval bych poradit. Mám OI, r.v. 2000, 1,9 TDi 66 Kw, najeto 168 tkm. Pži jízdě nad 100 Km/hod při tahu mi vibruje volant a jemně celá přední část auta. Když dám nohu z plynu, tak se vibrace výrazně sníží, až to je téměř přehlédnutelné. Měnil jsem kotouče, desky. Už jsem z toho neštastný, prosím, poraďte. Děkuji. Nutono dodat, že mám nové pneu a komplet vyvážené kola. Editováno: 28. Červenec 2008, autor: Mirek1980 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley78 Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Řešilo se to tu mnohokrát. Pokud máš nový kola, vyvážený, nové kotouče a desky a problém trvá, tak ti patrně hází náboj kola - tedy chyba může být špatné ložisko kola, vymačkané silentbloky, špatné kulové čepy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuzmic Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Dobrý deň, tak mne sa toto stalo minulý týždeň, ľavé predné koleso mi začalo najprv hučať a potom trhať volantom. Bolo to ložisko a ten závesný klb (alebo tak nejak sa to vola), našťastie disk sa nepoškodil, oprava u známeho v servise cca. 3500 Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul_tdi Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 mi taky při tahu volant vibroval,při brždění ješte víc....vyměníl sem kotouče+desky a je klid,a problem byl v zadních kotoučích,z vnitřní strany na pul vubec nebrzdili,a byly tam 2-4mm kusy kotouče pryč...zkus se podivat....už tady vidim co ma zadek společne s vibracema atd...ale je to tak!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek1980 Vloženo 1. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 Řešilo se to tu mnohokrát. Pokud máš nový kola, vyvážený, nové kotouče a desky a problém trvá, tak ti patrně hází náboj kola - tedy chyba může být špatné ložisko kola, vymačkané silentbloky, špatné kulové čepy... Tak teď právě v servisu mění čepy řízení a spodní čepy. Jestli nto bude dělat stále, hned mění i náboje, tak jsem silně zvědavý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley78 Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 (editace) Tak pak dej vědět, jak jsi dopadnul. Mě předek taky házel, vyměnil jsem desky a kotouče a zatím OK. Náboj ti můžou změřit, jestli hází, nebo ne. Abys ho neměnil zbytečně. Editováno: 2. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek1980 Vloženo 3. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 (editace) Takže když to shrnu, tak ani čepama to není, měnili spodní i čepy řízení a dělá to pořád, takže jdu do nábojů. A navíc mi sdělili, že mám K.O. spojku a že si mám na ni připravit 7.500,- Kč Editováno: 5. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 (editace) mi se auto roztřepalo při akceleraci mezi 60 - 80 km/h - po výměně vnitřních kloubů ani ťuk - ještě než půjdeš do těch nábojů, tak to zvaž - to téma vnitřních kloubů vs. vibrace tady taky je a než půjdeš do té spojky tak si to taky raději někde jinde ověř, ať máš jistotu, že tě servis nelakuje Editováno: 4. Srpen 2008, autor: Ignác Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Pokud ty opravy neplatí firma, tak bych zkusil nějaký neautorizovaný servis, nebo alespoň si sehnal jednotlivé díly. Protože to jinak bude raketa ty klouby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Zdravím. Potřeboval bych poradit. Mám OI, r.v. 2000, 1,9 TDi 66 Kw, najeto 168 tkm. Pži jízdě nad 100 Km/hod při tahu mi vibruje volant a jemně celá přední část auta. Když dám nohu z plynu, tak se vibrace výrazně sníží, až to je téměř přehlédnutelné. Měnil jsem kotouče, desky. Už jsem z toho neštastný, prosím, poraďte. Děkuji.Nutono dodat, že mám nové pneu a komplet vyvážené kola. Čus, měk jsem stejný problém na O1 66kw, vyřešil jsem to výměnou vnitřích kloubů (stejně jako Ignac), tenkrat jsme to řešili společně, taky jsme si nebyli jisti ale nyní OK, předtím jsem také měnil kotouče i desky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SiiD Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Ahoj, mám stejný problém, hlavně pri brzdeni mi to hazi do volantu a brzdy. Asi pred mesim jsem menil predni koutouce, desticky a kulove cepy rizeni. A problem se nevyresil. Muze byt problem v zadnich kotoucech? Servisman mi rikal ze zadni kotouce na to vliv nemaji ale kdo vi. Myslite, ze by pomohlo vymenit loziska? Vubec nevim co mam delat. díky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tdííí Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 (editace) Zdravím. Potřeboval bych poradit. Mám OI, r.v. 2000, 1,9 TDi 66 Kw, najeto 168 tkm. Pži jízdě nad 100 Km/hod při tahu mi vibruje volant a jemně celá přední část auta. Když dám nohu z plynu, tak se vibrace výrazně sníží, až to je téměř přehlédnutelné. Měnil jsem kotouče, desky. Už jsem z toho neštastný, prosím, poraďte. Děkuji.Nutono dodat, že mám nové pneu a komplet vyvážené kola. no tak pokud mas uplne nove pneu tak musis znova jit vyvazit kola,vlastni zkusenost,kupoval jsem uplne nove pneu 225/45/17 a po nasazeni a vyvazeni to vibrovalo jak prase,po ujeti 2 tis kilometru jsem to jel znova vyvazit a volant se ani nehne. Editováno: 15. Září 2008, autor: Tdííí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasro Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Přesně stejný problém jsem řešil. Vyměnili mi pravý vnitřní kloub na přední poloose a podstatně se to zlepšilo. Bohužel mě čeká i ten levý (. Cena opravy něco přes 2000 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 mi se auto roztřepalo při akceleraci mezi 60 - 80 km/h - po výměně vnitřních kloubů ani ťuk - ještě než půjdeš do těch nábojů, tak to zvaž - to téma vnitřních kloubů vs. vibrace tady taky je a než půjdeš do té spojky tak si to taky raději někde jinde ověř, ať máš jistotu, že tě servis nelakuje A jak jsi na to dosel,ze je to tema kloubama ? Jde to nejak zdiagnostikovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 cauec,tak me to taky vibrovalo,dal jsem to do servisu.menil jsem spojku a jeste me daval manzetu a rikal servisak ze spojkou to neni ale daval jsem lepsi,ale rikal ze to bude tim ze manzeta byla potrhana a na lozisku zadnej tuk.ale vibrovaloi to kdyz jsem to dal do zateze a mirne stocil kola.a mam ted po problemu.jeste ze jsem nemenil ty vselijaky veci co se tu resily.ale nechybelo tomu tolik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.