creck Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 (editace) nevedeli by jste nekdo co to muze byt ? auto mi zaclo z niceho nic zrat dost oleje , a vypisuje vadu 16555 system odmerovani paliva - system prilis chudy co jsem vycet tady na foru mohou to byt krouzky kolem ventilu , ale opravdu by se tamtudy spalilo litr oleje za 1000km ? nebo nevite nekdo co by s tim mohlo byt ? nez to dam do skodovky a zaplatim desetitisice typ auta O1 1.6 75kw AVU Editováno: 4. Srpen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Mas AVU ze jo? s LPG? To je fuk, taky mi neco malo bere.Ale tolik,no nevim.Chudou smes mi to pise standartne jako sporadickou,mozna pri prechodu na LPG po zahrati je mozne na okamzik tahle chybka,neresim to.Udelej si kontrolu vsech akcnich clenu majicich vliv na emise,pokud oK,tak bud ti nekde tece olej=zkontroluj trubky a motor,a nebo zacal papat,ale nestava se to najednou,neupek si to nebo tak?Jinak asi nenim problem pres ventily spalit i vic oleje na 1000km,protoze nad sacim ventilem vznika podtlak,tudiz si pekne nasaje olej ze driku.Jinak normalni spotreba oleje dle navodu je az 0,6l/1000km.Jeste zkontroluj svicky,jestli maj stejnou barvu,valec,ktery zere olej bude vyrazne jiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 4. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 diky za radu, nemam LPG, po drobnejsi prohlidce mechanikem mi rekl ze na 70% je to zavada v tech krouzcich na ventilech , pise to valec c.1 takze asi tam , no pristi stredu se do toho pusti a udela pri jednom rozvody, neupek jsem to , proste najednou z niceho nic to zaclo brat olej jako krava a pod autem i motor je sucho , jen okraje vyfuku jsou nejake moc cerne ne sede jako vzdy, prej kolem 100 000 se to stava , oprava rozvody 3500 a pretesneni hlavy 2000, uvazuji jeste o svickach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Dej pak vedet pls jo,at mam predstavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 17. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 (editace) no takze auto po oprave , bylo praskle bronzove vedeni ventilu na druhem valci, tudiz vymena vsech osmi,zabrouseni ventilu,vymena gufer na ventilech,sedla ventilu,tesneni hlavy,tesneni ventiloveho vika,tesneni skrtici klapy,tesneni saciho a vyfukoveho potrubi,svicky,hned jsem nechal udelat rozvody komplet(kladka,remen,pumpa),vycisteni skrtici klapy,vycisteni EGR a cena 9500kc nedokazu si predstavit co bych zaplatil odbornikum v skoda auto kteri nedokazi udelat hlavu ktera by vydrzela 100 000 , to mi rikal ze pred tydnem byl u nej borec co musel koupit komplet hlavu na fabku ktera mela najeto 40 000km , jeste mi nekdo rekne ze skodovka je supr auto a urvu mu hlavu Editováno: 17. Srpen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagič Vloženo 17. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 to mas z toho jak se porad navazis do naftaku ))))))))))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 17. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 (editace) pokud ti bere víc než je zdrávo, tak to může být způsobeno: a) opotřebením motoru (v tvém případě snad nee ) nevhodném použití oleje (nebo nekvalitní oleje) c) přeplňování oleje nad rysku MAX můj tajný tip je za smajlík s brýlemi je b Editováno: 17. Srpen 2008, autor: HONZA83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 17. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 nic proti ale uz jsem napsal cim to bylo ,trosku mimo misu ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 jen trochu mimo mísu? teď to vypadá že úplně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 18. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 (editace) co jsem vycet na strankach cimbu , tak tam doporucuji menit olej co 10 000 km, ze olej po nejakych 7000 km ztraci aditiva nebo co a neplni uz svou funkci a nasledne dostavaji driky naprdel,tak nevim kdo si z nas dela prdel http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cz...ip=&item=12 Editováno: 18. Srpen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 co jsem vycet na strankach cimbu , tak tam doporucuji menit olej co 10 000 km, ze olej po nejakych 7000 km ztraci aditiva nebo co a neplni uz svou funkci a nasledne dostavaji driky naprdel,tak nevim kdo si z nas dela prdel Maji pravdu,ale kvalitni olej resit nemusis,nejhorsi pro motor je LongLife.Normalni synt. olej ztraci stabilitu viskozity tak uz po 3000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 ano, když si necháš čipnout auto u Jandy, tak ti to přímo zdůrazní, že máš měnit kolem 7000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 no takze auto po oprave , bylo praskle bronzove vedeni ventilu na druhem valci, tudiz vymena vsech osmi,zabrouseni ventilu,vymena gufer na ventilech,sedla ventilu,tesneni hlavy,tesneni ventiloveho vika,tesneni skrtici klapy,tesneni saciho a vyfukoveho potrubi,svicky,hned jsem nechal udelat rozvody komplet(kladka,remen,pumpa),vycisteni skrtici klapy,vycisteni EGR a cena 9500kc nedokazu si predstavit co bych zaplatil odbornikum v skoda auto kteri nedokazi udelat hlavu ktera by vydrzela 100 000 , to mi rikal ze pred tydnem byl u nej borec co musel koupit komplet hlavu na fabku ktera mela najeto 40 000km , jeste mi nekdo rekne ze skodovka je supr auto a urvu mu hlavu jo, jo, a to se vyplatí mít benžonku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 co jsem vycet na strankach cimbu , tak tam doporucuji menit olej co 10 000 km, ze olej po nejakych 7000 km ztraci aditiva nebo co a neplni uz svou funkci a nasledne dostavaji driky naprdel,tak nevim kdo si z nas dela prdel http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cz...ip=&item=12 kámoš si u něj nechával upravit OI z 81kW na cca 97kW. Dával to k němu hned jako funglovku. Dneska má najeto 140tkm, turbo v pi*i, spojka taky. A to se taky vyplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 20. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 Jde, abych presel od pristiho roku pri vymene na jednorocku z dvouletky (LONGLIFE)??? Stane se neco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 jasně že jde, stát by se nic nemělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 kámoš si u něj nechával upravit OI z 81kW na cca 97kW. Dával to k němu hned jako funglovku. Dneska má najeto 140tkm, turbo v pi*i, spojka taky. A to se taky vyplatí. No nevim,jesti je to uplne Jandova chyba...Ono udelat turbo a spojku na 40tkm na fungl novem nechiplem aute taky neni problem.. Hlavne to turbo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 @creck: Myslel jsem,ze jsi starej automechanik...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 21. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 prave ze jsem starej potrebujes opravit stodvacitku nebo ladu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 29. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 (editace) no a jsem tu zas jelikoz jsem po oprave ktera me stala pomalu deset litru ujel tisic kilacu a olej je zase pryc uz jsem z toho zoufaly , kde se sakra jeste muze tratit olej kdyz pisty a hlava je v poradku ? pokud ma nekdo nejaky napad pls radu , olej nikde pod autem neni, viditelne netece,hlava po generalce, pisty drzi tlak , presto se olej ztraci cca litr na 1000km,jeste dodam auto jede uplne normalne Editováno: 29. Srpen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 no a jsem tu zas jelikoz jsem po oprave ktera me stala pomalu deset litru ujel tisic kilacu a olej je zase pryc uz jsem z toho zoufaly , kde se sakra jeste muze tratit olej kdyz pisty a hlava je v poradku ? pokud ma nekdo nejaky napad pls radu , olej nikde pod autem neni, viditelne netece,hlava po generalce, pisty drzi tlak , presto se olej ztraci cca litr na 1000km,jeste dodam auto jede uplne normalne Tak to je maso .. ale někde je chyba ... někdy se staně ,že se poškodí při montáži ty tesnění na ventilech ... težko říct .. Kazdopádně super cena za tolik práce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 crecku,jedine bys musel mit prasklou hlavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.