protected Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 Ahoj, jsem víceméně laik, tak promiňte možná hloupý dotaz, nedávno jsme si pořídil octavii, rv 2000 facelift, 2.0 a nyní k problému: auto dlouho startuje, za studena tak 4 sekundy za normální teploty tak 2sec, přijde mi to hodně, obzvlášť ráno to docela dlouho točim, starter točí dobře, takže tím ani baterkou to být nemůže, ikdyž nastaruju za studena, ihned chcípnu a startuju znova, tak už tpo startuje podstatně kratší dobu (ale stále dlouho). Dle názoru "odborníků" s kterýma jsem to konzultoval to můžou být svíčky (auto sice má servisku, ale kdo ví, zda je někdo měnil - plánuju výměnu) a dle někoho čidlo teploty (na diagnostice mi technik řekl, že nejspíš bude vadné, ukazuje odchylku o 8 stupnů, ale tak, že má-li motor 82 stupnů, počítač ukazuje 90, takže tak max vyšší spotřeba,ale asi nic víc) pak mě napadlo benzinové čerpadlo, že nenatáhne dostatek benzinu, ale když před nastartováním několikrát otočím klíčem a nechám nasát benzín a až pak nastartuju tak žádná změna. Škrtící klapka je pročistěna a v servisu ukazuje OK. Ještě dodávám, že po nastartování jede OK. Všem díky za názory! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 (editace) Mam 1,6 AVU a taky mi prijde,ze nestartuje jako nove auto,ale behem vteriny chytne teply nebo studeny,snad je to baterkou,uz je tam 7my rok.S timhle nevim,ale jestli starter malo toci,uz se to tu probiralo,staci ho rozebrat a namazat. Editováno: 5. Srpen 2008, autor: milosk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David82 Vloženo 6. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2008 Taky shánim Octávii benzínovou a včera jsem jezdil z 2,0i r.v. 2000 185tis.km přímo u prodejce Škody a startoval to asi cca 5-6sec. a prý je to normální.....ale nevim . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...