Přejít na obsah

ventilator chladenia


gsmmania

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...
  • o 3 týdny později...

Zdravim, mám nový termostat, taky vybroušenou hlavu, těstění pod hlavou a stále mi to auto vaří. Je to felicie 1.6, tim pádem se to ovzdušnuje samo.už si nevim rady. Poradí mi tady někdo? Dík moc Michal

mam dost podobny problém a taky si s tím nevím rady vyměnil jsem skoro vše už jen chladič chybí,,,,ručička na teploměru se mi drží mezi středovou a horní čárkou a vůbec ne a ne to klesnou ke středu....hlava ,těsnění i termostat, čidlo teploty vše jsem vyměnil i chladící medium......už mě napadá jestli není ucpaný chladič a nebo nějaká netěsnost v chladící soustavě protože v jednom místě mam zoxidovány chladič.......tak kdo nám poradí...???dik moc za nápad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

mam dost podobny problém a taky si s tím nevím rady vyměnil jsem skoro vše už jen chladič chybí,,,,ručička na teploměru se mi drží mezi středovou a horní čárkou a vůbec ne a ne to klesnou ke středu....hlava ,těsnění i termostat, čidlo teploty vše jsem vyměnil i chladící medium......už mě napadá jestli není ucpaný chladič a nebo nějaká netěsnost v chladící soustavě protože v jednom místě mam zoxidovány chladič.......tak kdo nám poradí...???dik moc za nápad...

Když ti ručička vylítne tak sepne se ventilátor? Jestli ne tak zkus vyměnit čidlo na spuštěc ventilátoru, a rovnou bych vyměnil i chladič stojí cca. 600,- :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím chlapi... Aj ja mám podobný problém... Najprv mi auto škubalo, ale posledný týždeň sa zohreje nad 100 stupňov do 5 minút... ventilátor sa zopne v pohode... výkon nestráca, (je to 1,3LXi; 50kW; najazdených 36 000) dnes som si všimol že počas jazdy mestom mi merač ujetých kilometrov sám od seba vynuloval a nahodil mi tam nezmyselné čísla (bolo tam 986, dnes tam mám 0263)... motor robí vtákoviny... ´Dusilo ho, prehrieva sa, teraz palubka, ... Olej OK, voda OK,... škrtiaca klapka vyčistená ... kde mám teda začať hľadať problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlez nad chodidla spolujezdce, vyndej desku relátek jako u Favorita, propájej spoje na spodní straně, vytahej pojistky i relátka, patice prostříkej Kontaktolem a očisti několikerým zastrčením a vytažením. Zkontroluj vedení od baterky, při vypnutém zapalování vyndej konektor od řídicí jednotky motoru, prostříkej mu kontakty výše zmíněným prostředkem a několikrát ho opatrně nasaď a zase vyndej. Nechej načíst údaje z VAGu, vymazat chyby a projet a pokud to bude dělat zase, vyčíst znovu. Nechej si vyčistit škrticí klapku a zkontrolovat jak čidlo teploty motoru, tak čidlo na spínání sahary. Až tohel všecko dáš do cajku, ozvi se - možná zjistíš že "už to nedělá"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těch problémů tam tedy je víc. za prvé proč auto vaří: neotvírá termostat = vadný, nebo přicpaný chladič od vodního kamene. Za druhé: nové čidlo na chladiči ověřit jeho činnost, tedy dát do vroucí vody a změřit vývody ohmetrem zda dojde k sepnutí. Pokud ano, tak si vyrobit propojku na konatkty čidla, aby byl simulován stav sepnutí a pak pátrat proč nejde šťáva do ventilátoru sahary a pokud jde, tak vyměnit vadný ventilátor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý mam problem sice auto je fuknční ale pořad se vaří a nechce se sepnout ventilator aby ho aspoň schladil ale pořad se nechce roztočit tak čim by to mohlo bejt termočidlo je nové ale prostě nevém v čem je chyba tak prosím poraďte

Pokud máš dva drátky, odpoj si konektor ventilátoru a propoj na přímo s elektřinou.

Pokud se neroztočí, pořiď lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ventilátor funguje, teplotní spínač na chladiči je nový?

Říkám to dobře?

Pak je možná nefunkční zátka na vyrovnávací nádobce.

Protože v chladící soustavě chybí přetlak, začne chladící kapalina vřít dřív (než kdyby v chladící soustavě byl přetlak) a než čidlo sepne ventilátor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To čidlo by mělo spínat při 96°C ± 2°C - to znamená ještě před dosažením varu kapaliny dotované dietylénglykolem i v podmínkách nadmořské výšky nad 2000m.n.m. Směs do chladičů se totiž vaří při teplotě vyšší něž čistá voda - zhruba až při 105-110°C podle koncentrace. Víčko je jen "pojistka" zvyšující právě tím vyšším tlakem bod varu náplně ještě o další °C... Čidlo je potřeba vyzkoušet, jestli sepne v hrnci s vroucí vodou na sporáku - pokud sepne, je OK. Ale ani to že je čidlo nové nevylučuje buď výrobní chybu (nikdo nekontroluje každý vyráběný kus) nebo (a to spíš) chybu při montáži / v zapojení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jo, ale čidlo je umístěné na chladiči a když tam ještě není teplota na sepnutí, tak třeba v hlavě může být už tolik přes 100, že se tam vytvoří bublina.

No a ta způsobí takový problém s cirkulací, že je za chvíli uvařeno.

Zkontrolovat teplotní spínač - no proč ne.

Ale jednodušší je zkusit jestli víčko drží tlak a jestli ne, tak jeho cena je velmi příjemná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...