gsmmania Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 Videl niekto nejaku schemu na Feliciu, aby sa na palubovke rozsvietila nejaka volna ziarovka, napr. TEST, ked sa zapne ventilator chladenia (napr. v zapche alebo do kopca) ? Nie vzdy je ho totiz z interieru pocut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Naco to potrebujes? Neviem ci taka schema je, ale niekto kto sa rozumie elektrike by to v pohode spravil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gsmmania Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 Aby to bilo do oci ze sa zapol, ked pol minuty presvihnes a nezopne tak odfajcis motor a mas problem na riesenie. Dost casto totiz odchadzaju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maik8200 Vloženo 3. Duben 2011 Sdílet Vloženo 3. Duben 2011 Zdravim, mám nový termostat, taky vybroušenou hlavu, těstění pod hlavou a stále mi to auto vaří. Je to felicie 1.6, tim pádem se to ovzdušnuje samo.už si nevim rady. Poradí mi tady někdo? Dík moc Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Duben 2011 Sdílet Vloženo 3. Duben 2011 a určitě je new termostat good, popř. koupený správný typ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 opravdu je voda ve velkém okruhu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vena2 Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Zdravim, mám nový termostat, taky vybroušenou hlavu, těstění pod hlavou a stále mi to auto vaří. Je to felicie 1.6, tim pádem se to ovzdušnuje samo.už si nevim rady. Poradí mi tady někdo? Dík moc Michal mam dost podobny problém a taky si s tím nevím rady vyměnil jsem skoro vše už jen chladič chybí,,,,ručička na teploměru se mi drží mezi středovou a horní čárkou a vůbec ne a ne to klesnou ke středu....hlava ,těsnění i termostat, čidlo teploty vše jsem vyměnil i chladící medium......už mě napadá jestli není ucpaný chladič a nebo nějaká netěsnost v chladící soustavě protože v jednom místě mam zoxidovány chladič.......tak kdo nám poradí...???dik moc za nápad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 mam dost podobny problém a taky si s tím nevím rady vyměnil jsem skoro vše už jen chladič chybí,,,,ručička na teploměru se mi drží mezi středovou a horní čárkou a vůbec ne a ne to klesnou ke středu....hlava ,těsnění i termostat, čidlo teploty vše jsem vyměnil i chladící medium......už mě napadá jestli není ucpaný chladič a nebo nějaká netěsnost v chladící soustavě protože v jednom místě mam zoxidovány chladič.......tak kdo nám poradí...???dik moc za nápad... Když ti ručička vylítne tak sepne se ventilátor? Jestli ne tak zkus vyměnit čidlo na spuštěc ventilátoru, a rovnou bych vyměnil i chladič stojí cca. 600,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T Vloženo 4. Červen 2011 Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 Zdravím chlapi... Aj ja mám podobný problém... Najprv mi auto škubalo, ale posledný týždeň sa zohreje nad 100 stupňov do 5 minút... ventilátor sa zopne v pohode... výkon nestráca, (je to 1,3LXi; 50kW; najazdených 36 000) dnes som si všimol že počas jazdy mestom mi merač ujetých kilometrov sám od seba vynuloval a nahodil mi tam nezmyselné čísla (bolo tam 986, dnes tam mám 0263)... motor robí vtákoviny... ´Dusilo ho, prehrieva sa, teraz palubka, ... Olej OK, voda OK,... škrtiaca klapka vyčistená ... kde mám teda začať hľadať problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Vlez nad chodidla spolujezdce, vyndej desku relátek jako u Favorita, propájej spoje na spodní straně, vytahej pojistky i relátka, patice prostříkej Kontaktolem a očisti několikerým zastrčením a vytažením. Zkontroluj vedení od baterky, při vypnutém zapalování vyndej konektor od řídicí jednotky motoru, prostříkej mu kontakty výše zmíněným prostředkem a několikrát ho opatrně nasaď a zase vyndej. Nechej načíst údaje z VAGu, vymazat chyby a projet a pokud to bude dělat zase, vyčíst znovu. Nechej si vyčistit škrticí klapku a zkontrolovat jak čidlo teploty motoru, tak čidlo na spínání sahary. Až tohel všecko dáš do cajku, ozvi se - možná zjistíš že "už to nedělá"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jimmynek Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Dobrý mam problem sice auto je fuknční ale pořad se vaří a nechce se sepnout ventilator aby ho aspoň schladil ale pořad se nechce roztočit tak čim by to mohlo bejt termočidlo je nové ale prostě nevém v čem je chyba tak prosím poraďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 těch problémů tam tedy je víc. za prvé proč auto vaří: neotvírá termostat = vadný, nebo přicpaný chladič od vodního kamene. Za druhé: nové čidlo na chladiči ověřit jeho činnost, tedy dát do vroucí vody a změřit vývody ohmetrem zda dojde k sepnutí. Pokud ano, tak si vyrobit propojku na konatkty čidla, aby byl simulován stav sepnutí a pak pátrat proč nejde šťáva do ventilátoru sahary a pokud jde, tak vyměnit vadný ventilátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jimmynek Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Ne všechno je O.K. ale asi bude někde chyba v El.rozvodech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Dobrý mam problem sice auto je fuknční ale pořad se vaří a nechce se sepnout ventilator aby ho aspoň schladil ale pořad se nechce roztočit tak čim by to mohlo bejt termočidlo je nové ale prostě nevém v čem je chyba tak prosím poraďte Pokud máš dva drátky, odpoj si konektor ventilátoru a propoj na přímo s elektřinou. Pokud se neroztočí, pořiď lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jimmynek Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 vyzkoušeno ventilator se roztočí ale pořad to nechce fungovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Takže ventilátor funguje, teplotní spínač na chladiči je nový? Říkám to dobře? Pak je možná nefunkční zátka na vyrovnávací nádobce. Protože v chladící soustavě chybí přetlak, začne chladící kapalina vřít dřív (než kdyby v chladící soustavě byl přetlak) a než čidlo sepne ventilátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 To čidlo by mělo spínat při 96°C ± 2°C - to znamená ještě před dosažením varu kapaliny dotované dietylénglykolem i v podmínkách nadmořské výšky nad 2000m.n.m. Směs do chladičů se totiž vaří při teplotě vyšší něž čistá voda - zhruba až při 105-110°C podle koncentrace. Víčko je jen "pojistka" zvyšující právě tím vyšším tlakem bod varu náplně ještě o další °C... Čidlo je potřeba vyzkoušet, jestli sepne v hrnci s vroucí vodou na sporáku - pokud sepne, je OK. Ale ani to že je čidlo nové nevylučuje buď výrobní chybu (nikdo nekontroluje každý vyráběný kus) nebo (a to spíš) chybu při montáži / v zapojení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 To jo, ale čidlo je umístěné na chladiči a když tam ještě není teplota na sepnutí, tak třeba v hlavě může být už tolik přes 100, že se tam vytvoří bublina. No a ta způsobí takový problém s cirkulací, že je za chvíli uvařeno. Zkontrolovat teplotní spínač - no proč ne. Ale jednodušší je zkusit jestli víčko drží tlak a jestli ne, tak jeho cena je velmi příjemná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havlos Vloženo 26. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2011 zDRAVIM KOLEGOVE MAM MENSI PROBLEM POTREBOVAL BYCH PORADIT NEJDE MI PROUD DO VENTILATORU NA CHLADICI-SAHARY JESTLI JE TO PRES POJISTKU NEBO PRES NEJAKE RELATKO A KDE TO POPRIPADE NAJDU NEBO JAK TO ROZCHODIM DEKUJI VSEM ZA INFO S POZDRAVEM HAVLOOS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2011 a není problém ve teplotním spínači? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havlos Vloženo 27. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2011 teplotni ceidlo je ok ale jak jsem jiz psal nejde do te sahary proud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.