Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všichni,

poslední 3/4 roku mám takový problém, že když zabrzdím až na mez adheze(nemám ABS) dojde vždy k zablokování pravého předního kola(z pohledu řidiče), přičemž ostatní kola se dále točí(brzdí méně než to zablokované). Zkoušel jsem různé povrchy i vlhko, ale pořád stejný výsledek. Zajímavé je, že po výměně na zimní pneu to bylo lepší. Auto při zablokování opustí stopu a stáčí se lehce vpravo. Dokud se kolo nezablokuje, brzdí vše souměrně a auto nikam nevybočuje.

Kolo je sjeté na vnitřní hraně. Brzdová destička byla více sjetá než na opačné straně. Nechal jsem tedy opravit brzdy. Vše očistili, srazili rezavé hrany na discích a dali nové destičky. Problém s blokováním ale nezmizel. Když jsem tam trochu naštvaně volal, nabídli mi že zajedeme na STK na brzdu. Zde k mému úžasu brzdila obě kola téměř stejně-odchylka do 2%(povoleno je prý až 30%). Vůbec to nechápu.

Ještě jsem nechal seřídit geometrii která byla rozhozená pravděpodobně po sednutí silenbloků měněných před cca půl rokem. Tenkrát geometrii také seřizovali. Po seřízení se blokování také nezlepšilo.

Může mi někdo poradit? Blíží se zima, a tohle je dost nebezpečná vlastnost brzd. Díky

Ak toto testujes ked si v aute sam, tak vysvetlenie moze byt ze prava strana je menej zatazena ako lava a prave koleso sa teda zablokuje skor, niekde som to tu uz na fore cital. Skus posadit na miesto spolujazdza niekoho podobnej hmotnosti ako ty a otestovat ich tak.

To ze mas koleso zjazdene na vnutornej strane je urcite chyba zlej geometrie.

Ahoj všichni,

poslední 3/4 roku mám takový problém, že když zabrzdím až na mez adheze(nemám ABS) dojde vždy k zablokování pravého předního kola(z pohledu řidiče), přičemž ostatní kola se dále točí(brzdí méně než to zablokované). Zkoušel jsem různé povrchy i vlhko, ale pořád stejný výsledek. Zajímavé je, že po výměně na zimní pneu to bylo lepší. Auto při zablokování opustí stopu a stáčí se lehce vpravo. Dokud se kolo nezablokuje, brzdí vše souměrně a auto nikam nevybočuje.

Kolo je sjeté na vnitřní hraně. Brzdová destička byla více sjetá než na opačné straně. Nechal jsem tedy opravit brzdy. Vše očistili, srazili rezavé hrany na discích a dali nové destičky. Problém s blokováním ale nezmizel. Když jsem tam trochu naštvaně volal, nabídli mi že zajedeme na STK na brzdu. Zde k mému úžasu brzdila obě kola téměř stejně-odchylka do 2%(povoleno je prý až 30%). Vůbec to nechápu.

Ještě jsem nechal seřídit geometrii která byla rozhozená pravděpodobně po sednutí silenbloků měněných před cca půl rokem. Tenkrát geometrii také seřizovali. Po seřízení se blokování také nezlepšilo.

Může mi někdo poradit? Blíží se zima, a tohle je dost nebezpečná vlastnost brzd. Díky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.