Kluca Vloženo 5. Říjen 2008 Vloženo 5. Říjen 2008 Opět mám problém to aby toho nebylo málo. Dnes se mě objevil v nádobce na kapalinu olej. Víte někdo co se děje? Díky za brzké tipy. Citovat
Hanss Vloženo 7. Říjen 2008 Vloženo 7. Říjen 2008 mám dojem, že to bude těsnění pod hlavou nebo rovnou hlava Citovat
ace ventura Vloženo 7. Říjen 2008 Vloženo 7. Říjen 2008 Co máš za motor? Může být taky ko výměník (chladič) oleje... Citovat
Kluca Vloženo 12. Říjen 2008 Autor Vloženo 12. Říjen 2008 Tak chladič oleje to není, takže hlava dole a uvidím. Napíšu jak to dopadlo. Citovat
kamelot Vloženo 18. Říjen 2008 Vloženo 18. Říjen 2008 Opět mám problém to aby toho nebylo málo. Dnes se mě objevil v nádobce na kapalinu olej. Víte někdo co se děje? Díky za brzké tipy. souhlasim...tesneni pod hlavou a skoda superb ma jeste konstrukcni vadu a praska jim hlava ....takze ji ted zlevnily jen na 20 tis za komplet Citovat
Petřík junior Vloženo 18. Říjen 2008 Vloženo 18. Říjen 2008 Jinak je u TDI uplne normalni pri vymene oleje najit prave v trubkach od chladice stamprdle oleje ... Takze pokud jsi to nikdy necistil tak tam mas klidne decku, ale to neznamena, ze je neco spatne ... Citovat
1Vlasta Vloženo 18. Říjen 2008 Vloženo 18. Říjen 2008 souhlasim...tesneni pod hlavou a skoda superb ma jeste konstrukcni vadu a praska jim hlava ....takze ji ted zlevnily jen na 20 tis za komplet Konstukční vada na Superbu?? To by to muselo bejt i na Passatu,Fabii,a všude jinde kam se ten motor montoval, spíš si myslím že prasklá hlava je výsledkem toho jak se kdo k autu chová, když je motor ještě studenej a někdo mu dává hned do těla atd. Citovat
Petřík junior Vloženo 18. Říjen 2008 Vloženo 18. Říjen 2008 Taky tak ... Lada, ze by TDI v Superbu bylo o neco osizeny :smich: Citovat
1Vlasta Vloženo 18. Říjen 2008 Vloženo 18. Říjen 2008 Jinak jsou problematický motory 2,0 TDI 8V a hlavně ty co mají na hlavě made in POLAND. Ty praskaj, na 1,9 TDI to je spíš vyjímka. Jestli je toho oleje ve vodě hodně tak možná těsnění pod hlavou i když jsem se většinou setkal spíš s tím že to foukalo do vody. Citovat
Paolo.007 Vloženo 19. Říjen 2008 Vloženo 19. Říjen 2008 Jinak je u TDI uplne normalni pri vymene oleje najit prave v trubkach od chladice stamprdle oleje ... Takze pokud jsi to nikdy necistil tak tam mas klidne decku, ale to neznamena, ze je neco spatne ... ... hele mladej neměl ty jsi na Seči rovnou dvoudecku ? Citovat
Kluca Vloženo 19. Říjen 2008 Autor Vloženo 19. Říjen 2008 No tu hlavu jsem ještě nedělal ale jestli na tom těsnění nebude nic vidět tak ji vezu do Brna na otlakování. Jo toho oleje tam moc není zatím. To auto jezdilo denně tak 2km tam a 2km zpátky. Možná pořád studený motor. Citovat
Petřík junior Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 No to je pro TDI to nejhorsi jezdit za studena a pokud tomu jeste nekdo daval hned za studena tak to potes Citovat
Kluca Vloženo 28. Listopad 2008 Autor Vloženo 28. Listopad 2008 Tak hlava a těsnění hotové a vše je v pořádku. Nevím jestli to bylo těsněním nebo hlavou, ale hlava byla mírně prohlá. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.