Urvanej Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Ahoj, naši maji Oktavii nejslabší TDičko a děje se jim občas následující: spíná relé žhavení naprosto nezávisle na zapnutém či vypnutém zapalování a to tak, že to rychle po sobě zapne/vypne až to relé zní jako zvonek a rožhaví se tak, že odkapavá ten krycí plast. Relé máme dvě a těma to není, dělá to při obou naprosto kdy se tomu zachce, teď třeba několik týdnů nic. Už se párkrát stalo, že to začalo kravnout přes noc když nikdo nebyl okolo a to tak dlouho, až to vymlátilo autobaterku. Závada se nedá nijak uměle vyvolat ani vypnout, když to začne tak vypnout, jedině vytáhnout to rele. Netušíte jak se tohoto problému zbavit? Servisy nemaji cenu, člověk maníkovi popíše závadu a on to uzavře se slovy ať s tim přijedou až když to bude dělat. Taxme měli už dvě výpravy, ale než sme dorazili, tak to přestalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 pro začátek zkus vyměnit relé s číslem 109 co VAG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 30. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 (editace) VAG nevim, nemam, ale na diagnostice nic nenašli Rele 109 je to co spíná žhavení ne? Tak to je několikrát měněno, a nic. Nic jako že to na závadu nemělo vliv. Editováno: 30. Říjen 2008, autor: Urvanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 109 není na žhavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 109 je napájení řj motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 30. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 No teda pokud to chápu správně, tak podezíráte že vypadává řj, tak to vás musim ujistit, že tím to neni. Kravne to i za jízdy a jízda je i s tim plynulá. Předpokládám, že by vypadávaly vstřiky, kdyby odpadala řj. Nevim jestli sem to nevyjádřil srozumitelně, ale závada se projevuje naprosto náhodně nehledě na zapnutý, vypnutý zapalování, bežící či stojící motor, zamčený auto. Prostě kdykoliv a ničim z tohoto se to nedá přerušit, prostě si to žije svym nezávyslim životem. Když to začne, tak jediná varianta jak se bránit vymlácení baterky je vytáhnout rele žhavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Je to zajímavý, protože žhavení respektive dobu si určuje právě jednotka motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 nechceš zkusit, nech být to relé žhavení je přímo ovládané z ř.j. motoru pokud nemáš někde proklepanej drát tak pak bys mohl mít vadnou ř.j. motoru jestli je ti to příjemnější tak nejdřív vyměn ř.j. motoru jestli to nezabere zkus třeba vyměnit celou kabeláž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 30. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 (editace) Ono to zapne a hned zase vypne, takovej jakoby zvonek. Jinak kdyby to nebylo zajímavý, tak to sem nepíšu sem totiž z toho uplně zoufalej, naši ji kuli tomu chtěji prodat a zanevřeli na šádyny, což se snažim odvrátit. Každopádně pokud si stále myslíte, že by to mohlo dělat rele od řj, tak ho vyměnim. Nejhorší je, že budu muset po výměně zase čekat, dokud se závada neprojeví, což se taky nemusim dočkat a závada tam bude číhat na nejnevhodnější chvíli Vaša: chci vyměnit, vyměnim. Nepohrdám radou, jen sem si nebyl jistej, taxe hned nerzčuluj Editováno: 30. Říjen 2008, autor: Urvanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 mechanicky vstřiky elektrika neovlivní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 11. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Tak rele 109 vyměněno, a dělá to furt. Má někdo další nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Co tak skontrolovat spinaciu skrinku (myslim elektricku cast). Mne sa ta moja zblaznila a s kontroliek som mal semafor. Novy diel ma vysiel na 18Eur. Len si myslim, ze rozsypana spinacka moze davat svojvolne signaly napetia do RJ motora a ta dalej ovlada rele zhavenia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 11. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Co tak skontrolovat spinaciu skrinku (myslim elektricku cast). Mne sa ta moja zblaznila a s kontroliek som mal semafor. Novy diel ma vysiel na 18Eur. Len si myslim, ze rozsypana spinacka moze davat svojvolne signaly napetia do RJ motora a ta dalej ovlada rele zhavenia. Hele a nezhasínal by potom motor při jízdě,kdybyto bylo spínačkou? (jede to plynule a bez problémů, kromě toho žhavení, co se spíná samo dle libosti, k mé nelibosti ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Nemas v aute nejake externe dopajane elektricke zariadenie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 12. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Nemas v aute nejake externe dopajane elektricke zariadenie ? nene, auto je čisté, originální, jenom nemá žádnej zámek, protože nám je furt vylamovali a vykrádali auto, tak jedinej zámek na autě je na kufru, takže si dovedeš představit tu závavu, když lehne ta baterka, jak se leze do auta kufrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tapo Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Relé žhavenia si vymenil(nie 109). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 13. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 (editace) Relé žhavenia si vymenil(nie 109). Ano, viz výše. Editováno: 13. Únor 2009, autor: Urvanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Nie som vobec odbornik na VAG( ale uz som zacal jednoduche operacie) no vyskusal by som nanovo prekodovat RJ motora, alebo nieco v tom style. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tapo Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Skus odpojit a zaizolovat 2 vodiče pod relatkom žhaveni povol 6 matku (červeno čierny) ktore idu k žhavičom.Zhorši sa štart ale nevybie baterku a uvidiš či to blbne.Budeš aspon jazdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tapo Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Relé je ovladane rj kostrou (-polom) to znamena že sa niekde dotyka vodič kostry medzy rj a relé.Treba to preverit .Napiš rok vyrob a npišem farbu vodiča ktory treba skontrolovt.Určite bude problem tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 14. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 Relé je ovladane rj kostrou (-polom) to znamena že sa niekde dotyka vodič kostry medzy rj a relé.Treba to preverit .Napiš rok vyrob a npišem farbu vodiča ktory treba skontrolovt. Určite bude problem tam. Ahoj, to zní hodně zajímavě, rok je 2001, serie TMBCG21U8... Teda spínání mínusem mě teda nenapadlo, že by mohlo někde bejt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tapo Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 Z relé žhavenia fialovo biely vodič, ktorý ide do oddelovacieho priestoru,pod motorčekom stierača hneda svorkovnica pin č.2. Z hnedej svorkovnice pokračuje tiež fialovo biely vodič do svorkkovnice RJ na pin č.42. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
666dia Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 já osobně bych řídící drát od řídící jednotky k relé nahradil novým....co nejblíž řj motoru a co nejblíž relé uříznout a dát nový drát, patřičně odizolovaný..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Z relé žhavenia fialovo biely vodič, ktorý ide do oddelovacieho priestoru,pod motorčekom stierača hneda svorkovnica pin č.2. Z hnedej svorkovnice pokračuje tiež fialovo biely vodič do svorkkovnice RJ na pin č.42. Děkuji ti, určitě tohle prověřim. Zase se ozvu, ale závada má prapodivný systém zjevování se, takže pokud už se nikdy neozvu, tak stále čekám,jestli se neprojeví 666: jj, to asi taky zkusim, pokud to nějak nenásilně pude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Urvanej Vloženo 14. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2013 Tak vyřešeno, konečně :-D Chyba byla v prasklé hadičce od ostřikovačů která pouštěla vodu do elektriky, ale málo, takže to nebylo vidět. Po výměně už je klid. Přišlo se na to letos v létě, kdy po použití ostřikovačů druhý den za hicu bylo v kabině cejtit kapalinu do ostřikovačů. Od tý doby nic, proto píšu až teď. Děkuji všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.