Přejít na obsah

Urvanej

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Urvanej

  • Narozeniny 11.1.1980

Kontaktní metody

  • ICQ
    171178902

Oznámení Urvanej

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak vyřešeno, konečně :-D Chyba byla v prasklé hadičce od ostřikovačů která pouštěla vodu do elektriky, ale málo, takže to nebylo vidět. Po výměně už je klid. Přišlo se na to letos v létě, kdy po použití ostřikovačů druhý den za hicu bylo v kabině cejtit kapalinu do ostřikovačů. Od tý doby nic, proto píšu až teď. Děkuji všem.
  2. Fabia Hatchback

    1,4Mpi 44kW r.v.2002

  3. Pavel85: prosimtě a čidlo motoru si měnil to, co se promítá i do teploty co ukazuje palubka? Cena cca 300Kč ? Mě ukazuje normálně, jen občas jakoby nenaběhne teploměr, ale po chcípnutí a opětovném nastartování už většinou jo. Mam totiž naprosto identický příznaky cukání jako ty akorát jsem už vyloučil snímač polohy plynového pedálu, protože mi to cuká i na tempomatu. Největší vítr mam ze vstřiků, to by byla docela pálka, která kdyby nepomohla, tak by mě to štvalo dvojnásob.
  4. Takže sem nakonec jeden autorizovanej servis naučil odpojovat airbag spolujezdce. Už to funguje jak má, ale stálo mě to celkem 2 dny dovolený, kdy sem jim musel dávat auto na celej den, 130Km najetejch mezi servisem a domovem a 50 minut na telefonu, protože sem střídavě volal do škodovky a těm umělcum z nejmenovaného autorizovaného servisu v Plzni na borech. Viktor X: To bylo první co sem se ho ptal, jestli tam neni potřeba dát nějkej přídavnej odpor, když mu ten jeho kompjůtr ukazoval cituji: "Přílis nízká hodnota odporu na nějakym pinu tý a tý svorkovnice" (si to přesně nepamatuju). On mi vysvětlil, že tomu opravdu nemohu rozumnět, a že odporová svorkovnice se dávala pouze na některé verze starých oktávií. No byl sem u nich naposledy, už tam nepáchnu, nemyslim si, že tomu rozumim, ale oni by si rozhodně neměli myslet, že jsou mistři světa a občas přiznat že neví. Děkuji všem za reakce.
  5. Tak sem brnknul na infolinku Škodovky, popsal jim problém. Za hodinku volali, že mam zajet do toho servisu. Jaxem to položil volali ze servisu, kdy by se mi tak hodilo dorazit, aby se na to koukli. Takže za hodinu tam jedu, sem zvědavej jaxe budou chovat EDIT: tak nic moc, napíchnul to na ten jejich užasnej dotykáč, vysvětlil mi, jak za to nemůže, že to hlásí chybu něco o odporu, a že to pošle do škodovky, ať s tim něco udělaji. Ale opravdu to zapojil a odpojil v řídící jednotce, při zapnutí bagu to nechybuje, při vypnutí v řj. to chybuje, chjo, takže si měl Vašo pravdu, škoda.
  6. Děkuji ti, určitě tohle prověřim. Zase se ozvu, ale závada má prapodivný systém zjevování se, takže pokud už se nikdy neozvu, tak stále čekám,jestli se neprojeví 666: jj, to asi taky zkusim, pokud to nějak nenásilně pude.
  7. Ahoj, to zní hodně zajímavě, rok je 2001, serie TMBCG21U8... Teda spínání mínusem mě teda nenapadlo, že by mohlo někde bejt.
  8. nene, auto je čisté, originální, jenom nemá žádnej zámek, protože nám je furt vylamovali a vykrádali auto, tak jedinej zámek na autě je na kufru, takže si dovedeš představit tu závavu, když lehne ta baterka, jak se leze do auta kufrem.
  9. Ahoj a děkuji za reakci, teď bydlím v Plzni.
  10. Hele a nezhasínal by potom motor při jízdě,kdybyto bylo spínačkou? (jede to plynule a bez problémů, kromě toho žhavení, co se spíná samo dle libosti, k mé nelibosti )
  11. Volně pokračuju v kolegově dotazu: V autorizovaném servisu (čti u zlodějů) sem si nechal odpojit airbag spolujezdce taky kvůli děcku a co se nestalo, svítí na mě kontrolka, a furt. Prej odpojili svorkovnici a vyply to v řj., ale stejně svítí. V návodu píšou, že po odpojení spolujezdcova abg, má kontrolka chovati se klasicky, ale místo zhasnutí 6x bliknout, a pak zhasnout, ale ona ani neblikne, ani nezhasne, ale furt svítí. V servisu sem mu řikal, že to neni podle návodu a on mi furt dokola tvrdil, že to je normální, že to tak má bejt, a ještě sem si musel na palubku nalepit takovou debilní samolepku o deaktivovanym abg, i když mi svítí kontrolka do xichtu. Otázka zní, mam tam na ně vlítnout a seřvat je, nebo trpět svítící kontrolku? Bojim se totiž,že ty šmoulové tam vyvedli kdovíco, a nepoznám takhle, jestli třeba něco neni se řidičovym airbagem.
  12. Tak rele 109 vyměněno, a dělá to furt. Má někdo další nápad?
  13. Ono to zapne a hned zase vypne, takovej jakoby zvonek. Jinak kdyby to nebylo zajímavý, tak to sem nepíšu sem totiž z toho uplně zoufalej, naši ji kuli tomu chtěji prodat a zanevřeli na šádyny, což se snažim odvrátit. Každopádně pokud si stále myslíte, že by to mohlo dělat rele od řj, tak ho vyměnim. Nejhorší je, že budu muset po výměně zase čekat, dokud se závada neprojeví, což se taky nemusim dočkat a závada tam bude číhat na nejnevhodnější chvíli Vaša: chci vyměnit, vyměnim. Nepohrdám radou, jen sem si nebyl jistej, taxe hned nerzčuluj
  14. No teda pokud to chápu správně, tak podezíráte že vypadává řj, tak to vás musim ujistit, že tím to neni. Kravne to i za jízdy a jízda je i s tim plynulá. Předpokládám, že by vypadávaly vstřiky, kdyby odpadala řj. Nevim jestli sem to nevyjádřil srozumitelně, ale závada se projevuje naprosto náhodně nehledě na zapnutý, vypnutý zapalování, bežící či stojící motor, zamčený auto. Prostě kdykoliv a ničim z tohoto se to nedá přerušit, prostě si to žije svym nezávyslim životem. Když to začne, tak jediná varianta jak se bránit vymlácení baterky je vytáhnout rele žhavení.
×
×
  • Vytvořit nový...