tex Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Dobrý večer, mám F 1.2 HTP 40 kw (r.v.2003) a od pravého předního kole se linou divné zvuky(každý vidí jiný problém). Auto nikam netáhne ale při zatáčení vlevo se od PP kola ozývá zvuk podobný tomu, když najedete kolem na bílou čáru na kraji silnice a jsou tam ty kovové proužky. Zvuk ale není tak hlasitý a intenzivní ale něco v toto duchu. Při přímé jízdě je klid. Ten zvuk je silnější čím je vyšší rychlost. Dělá to i když zatočím jen trochu do mírné táhlé levé zatáčky.Při pomalé jízdě a zatáčení to neslyším. Při točení vpravo není problém. Je to ložisko v PP, nebo silentblok ????? Kotouče a desky jsou tak napůl cesty.Auto má 87 000 km. Dík TEX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flames Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 Čau, mám obdobný problém na 1.4. Z pravé přední strany jde mírný vibrující zvuk. I při přímé jízdě, hlavně při vyšší rychlosti. Někdy po rozjezdu zvuk nejde slyšet, ozve se až třeba při 90-100 a poté i po zpomalení, cca do 40-60km/h. Zvuk je podobný jako popisoval kolega, není plechový, zní spíš jako vibrující kus umělé hmoty, nebo něco rozujícího, osobně bych tipl nějaké ložisko podle zvuku, ale nemám potuchy. Zvuk s rychlostí nabírá mírně na intenzitě. Těžko popsat, pochybuji, že se mi ho povede nahrát telefonem Nezní to nějak extra vražedně, ale je to prostě zvuk navíc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 12. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 Já to tipuju na to ložisko PP kola. Dělá to ve větší rychlosti i při mírném zatočení. Při velkém zatočení to neslyším, ale asi proto, že se tak děje spíš při malé rychlosti. Budu to za měsíc řešit v servisu. Při přímé jízdě nic. Ten zvuk, který mě to dělá jsem slyšel na svém starém autě, a to se mě stalo, že se uvolnila zástěrka PP kola a při větším rejdu chytala pneu o zástěrku dezénem a vrčelo to, bylo to velmi podobný zvuk-ovšem to mi bylo jasné hned (uvádím pro ilustraci).Uvidíme. Pneu vylučuju, páč mi to dělá i po výměne pneu. Tex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quikshare Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 Jj, mas pravdu je to lozisko praveho predniho kola. Projevi se to, kdyz zvednes kolo a rozjedes motor na 3, pokud mas asr tak zvednout obe predni kola. Krasne to jde poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flames Vloženo 13. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 Oukej, takže to budou ložiska. No to mám radost. Vyzkouším ten tip se zvednutím, abych si byl jistý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 5. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2008 Takže bylo to skutečně pravé přední ložisko. Na zvedáku tam hodili pětku, rozjeto na 100 km a po vypnutí motoru při doběhu kola bylo slyšet krásně vrnění ložiska. Nový FAG + matice 1 319 kč + práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flames Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 Takže bylo to skutečně pravé přední ložisko. Na zvedáku nevím esli to na pětku rozjížděl na 100 km a esli to bylo při doběhu krásně slyšet. Nové ložisko + práce = 2700káčé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.