Přejít na obsah

Největší možné rychlosti


Matěj2

Doporučené příspěvky

Sry za OT

Já svoji max. speed psát taky nebudu, nemám ani octu, ale zaujalo mě, že zde někdo má P 944 :palec2: Moc krásný auto, strejda má, i když už jen na prach x let 924. Kdyby to byla 944 asi bych i přemejšlel o tom, zda jít do fábie, ale bohužel byla potřeba 4dv. a větší kufr....každopádně, tenkrát by ji snad i prodal, tak třeba ještě budu mít příležitost ;) Možná by o tomto autu nebylo špatný zde založit i téma, dát nějaký fotky a taaak :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro tyhle auta 924, 928, 944 a 968 je specifikum uspořádání podvozku Tansaxle - motor spojka v předu a převodovka s diferákem v zadu = optimální rozložení váhy

Jak už tu padlo, tak 944 má několik verzí motoru

944 - 2,0 OHC 150-163PS

944 2,7 OHC 165PS

944 S 2,5 DOHC 190PS

944 T 2,5T OHC 220PS

944 S2 3,0 DOHC 211PS

944 T S 2,5 OHC 250PS

toť motory

jinak mezník pro 944 je fecelift v roce 1985, kdy se změnil interiér, přišly jiné motory, elektrika, nádrž z 66 na 80l a hlavně celopozinkovaná kasle, taky super vychytávka na tu dobu je tlačítko ofuku skla, něco jako se objevilo až u OII, kdy si topení přestaví klapky na čelní sklo a začne foukat teplej vzduch :)

944 drží prvenství, jde o první vůz, do kterého byl seriově montován Airbag řidiče a spolujezdce tuším rok 1989 ;)

tohle auto má od faceliftu datovej štítek jako Octavie s vybavama k VIN

Tak jsem zvědav, kdy mě někdo vykopne za totální OT lol

post-6604-1226188884_thumb.jpg

post-6604-1226188927_thumb.jpg

post-6604-1226188971_thumb.jpg

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vseci,

jo, ja mam prave uz ten facelift, rok 85, cili novy interier, sirsi napravy, hlinikova ramena, elektronicky ovladane topeni (klapky rizene motorkama), ma to i ten ofuk na predni sklo tlacitkem, jak zminoval kolega vyse. Ma to taky uz elektronicky tachometr, ty starsi mely mechanicky s nahonem. Neni to moje prvni porsche, takze ty auta dost znam a vim kam pripadne sahnout :-) Kola na tom mam vzadu 245/45/16 a vpredu 225/45/16. Na pristrojovce to ma i ekonomer - asi byli velci optimisti kdyz ho udelali jen do 14 litru :-) Ma to i "targa" strechu, elektricky ovladanou (lze ji vyjmout a ulozit do kufru, pak je to takove polokabrio). Jinak je na tom jeste prace, bude se delat celolak a nejake dalsi drobnosti. Vice povidani apod. je na strance www.944.cz Tady je aspon par fotek (foceno mobilem):

Par fotek:

200811051731_porsche%20pohled1.jpg

200811051731_porsche%20pohled2.jpg

200811021538_interierlevy.jpg

200811021536_budikylight.jpg

200811051732_porsche%20pohled4.jpg

200810251201_Porsche10-kolo1.jpg

200810250010_Porsche5-motor.jpg

Editováno: , autor: Dalik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro tyhle auta 924, 928, 944 a 968 je specifikum uspořádání podvozku Tansaxle - motor spojka v předu a převodovka s diferákem v zadu = optimální rozložení váhy

Jak už tu padlo, tak 944 má několik verzí motoru

944 - 2,0 OHC 150-163PS

944 2,7 OHC 165PS

944 S 2,5 DOHC 190PS

944 T 2,5T OHC 220PS

944 S2 3,0 DOHC 211PS

944 T S 2,5 OHC 250PS

toť motory

jinak mezník pro 944 je fecelift v roce 1985, kdy se změnil interiér, přišly jiné motory, elektrika, nádrž z 66 na 80l a hlavně celopozinkovaná kasle, taky super vychytávka na tu dobu je tlačítko ofuku skla, něco jako se objevilo až u OII, kdy si topení přestaví klapky na čelní sklo a začne foukat teplej vzduch :)

Jen bych si dovolil drobnou opravu, ten prvni motor je 2,5, dvoulitr se daval jen do 924 a mel 125 koni. Zminovany vykon 150-163 koni - 944 mela 163 koni, 150 koni melo 924 S - coz je stejny motor jako u 944 ale uskrceny na 150 koni. Celopozinkovou kastli mely vsechny 944, a i vetsina 924 - celopozink dela porsche od roku 1978.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš pravdu, tam jsem se kouknul o tabulku níž, takto to udává výrobce: kód motoru, model, výroba, určení, obsah, výkon v PS, Nm, vrtání a zdvih, palivo, ventily

M44/01

944

1982-1985

Rest of World

2479

163

205

78,9x100

98

8

M44/02

944

1982-1985

US/CAN/JAP

2479

150

186

78,9x100

91

8

M44/03

944

1982-1985

Rest of World

2479

163

205

78,9x100

98

8

Automatik

M44/04

944

1982-1985

US/CAN/JAP

2479

150

186

78,9x100

91

8

Automatik

M44/05

944

1985-1987

Rest of World

2479

163

205

78,9x100

98

8

M44/06

944

1985-1987

Rest of World

2479

163

205

78,9x100

98

8

Automatik

M44/07

944

1985-1987

US/CAN/JAP

2479

150

186

78,9x100

91

8

M44/08

944

1985-1987

US/CAN/JAP

2479

150

186

78,9x100

91

8

Automatik

M44/09

944

1988

ALLE

2479

160

214

78,9x100

95

8

M44/10

944

1988

ALLE

2479

160

214

78,9x100

95

8

Automatik

M44/11

944 2,7l

1989

ALLE

2681

165

225

78,9x100

95

8

M44/12

944 2,7l

1989

ALLE

2681

165

225

78,9x100

95

8

Automatik

M44/40

944 S

1987-1988

ALLE

2479

190

230

78,9x100

95

16

M44/41

944 S2

1989-90

ALLE

2990

211

280

88x104

95

16

M44/50

944 turbo

1985-1986

Rest of World

2479

220

330

78,9x100

95

8

M44/51

944 turbo

1985-1988

1985 US ab 1986 ALLE

2478

220

330

78,9x100

95

8

M44/52

944 turbo S

1988-1991

ALLE

2479

250

350

78,9x100

95

8

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš pravdu, tam jsem se kouknul o tabulku níž, takto to udává výrobce: kód motoru, model, výroba, určení, obsah, výkon v PS, Nm, vrtání a zdvih, palivo, ventily

Já bych tě za tu wolovinu, která jak myš trefně napsal zabrala tři kilometry, vyhodil z OC a zlámal ti ruce, aby si mohl psát jen nohama a nebo jazykem ty šmudlo :aggressive::help::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím,že téma k ničemu... každá octa jede cca 200 km , někomu víc někomu méně.. když budu brát dle tacha .. tak bych se ani moc nechlubil ono totiš reálná rychlost je nikde jinde.. že... jinak octa má tacho bud do 220 a nebo do 240 .. tak mi přijde tvrdil že auto jede 250 trochu usmněvné ... tím se nechci nikoho dotknout :) .... takže je fajn když už tak měřit přes GPS ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...