Listopad 8, 200816 r Sry za OT Já svoji max. speed psát taky nebudu, nemám ani octu, ale zaujalo mě, že zde někdo má P 944 Moc krásný auto, strejda má, i když už jen na prach x let 924. Kdyby to byla 944 asi bych i přemejšlel o tom, zda jít do fábie, ale bohužel byla potřeba 4dv. a větší kufr....každopádně, tenkrát by ji snad i prodal, tak třeba ještě budu mít příležitost Možná by o tomto autu nebylo špatný zde založit i téma, dát nějaký fotky a taaak
Listopad 9, 200816 r pro tyhle auta 924, 928, 944 a 968 je specifikum uspořádání podvozku Tansaxle - motor spojka v předu a převodovka s diferákem v zadu = optimální rozložení váhy Jak už tu padlo, tak 944 má několik verzí motoru 944 - 2,0 OHC 150-163PS 944 2,7 OHC 165PS 944 S 2,5 DOHC 190PS 944 T 2,5T OHC 220PS 944 S2 3,0 DOHC 211PS 944 T S 2,5 OHC 250PS toť motory jinak mezník pro 944 je fecelift v roce 1985, kdy se změnil interiér, přišly jiné motory, elektrika, nádrž z 66 na 80l a hlavně celopozinkovaná kasle, taky super vychytávka na tu dobu je tlačítko ofuku skla, něco jako se objevilo až u OII, kdy si topení přestaví klapky na čelní sklo a začne foukat teplej vzduch 944 drží prvenství, jde o první vůz, do kterého byl seriově montován Airbag řidiče a spolujezdce tuším rok 1989 tohle auto má od faceliftu datovej štítek jako Octavie s vybavama k VIN Tak jsem zvědav, kdy mě někdo vykopne za totální OT Upraveno Listopad 9, 200816 r od rolbař
Listopad 9, 200816 r Ahoj vseci, jo, ja mam prave uz ten facelift, rok 85, cili novy interier, sirsi napravy, hlinikova ramena, elektronicky ovladane topeni (klapky rizene motorkama), ma to i ten ofuk na predni sklo tlacitkem, jak zminoval kolega vyse. Ma to taky uz elektronicky tachometr, ty starsi mely mechanicky s nahonem. Neni to moje prvni porsche, takze ty auta dost znam a vim kam pripadne sahnout :-) Kola na tom mam vzadu 245/45/16 a vpredu 225/45/16. Na pristrojovce to ma i ekonomer - asi byli velci optimisti kdyz ho udelali jen do 14 litru :-) Ma to i "targa" strechu, elektricky ovladanou (lze ji vyjmout a ulozit do kufru, pak je to takove polokabrio). Jinak je na tom jeste prace, bude se delat celolak a nejake dalsi drobnosti. Vice povidani apod. je na strance www.944.cz Tady je aspon par fotek (foceno mobilem): Par fotek: Upraveno Listopad 9, 200816 r od Dalik
Listopad 9, 200816 r 248 na radaru tacho uz jsem moc nesledoval. Upraveno Listopad 9, 200816 r od Mates_XIV
Listopad 9, 200816 r Min. tyden cca 290 dle tacho, ve ctyrkolce na mokru ... bohuzel byla jen pujcena
Listopad 10, 200816 r pro tyhle auta 924, 928, 944 a 968 je specifikum uspořádání podvozku Tansaxle - motor spojka v předu a převodovka s diferákem v zadu = optimální rozložení váhyJak už tu padlo, tak 944 má několik verzí motoru 944 - 2,0 OHC 150-163PS 944 2,7 OHC 165PS 944 S 2,5 DOHC 190PS 944 T 2,5T OHC 220PS 944 S2 3,0 DOHC 211PS 944 T S 2,5 OHC 250PS toť motory jinak mezník pro 944 je fecelift v roce 1985, kdy se změnil interiér, přišly jiné motory, elektrika, nádrž z 66 na 80l a hlavně celopozinkovaná kasle, taky super vychytávka na tu dobu je tlačítko ofuku skla, něco jako se objevilo až u OII, kdy si topení přestaví klapky na čelní sklo a začne foukat teplej vzduch Jen bych si dovolil drobnou opravu, ten prvni motor je 2,5, dvoulitr se daval jen do 924 a mel 125 koni. Zminovany vykon 150-163 koni - 944 mela 163 koni, 150 koni melo 924 S - coz je stejny motor jako u 944 ale uskrceny na 150 koni. Celopozinkovou kastli mely vsechny 944, a i vetsina 924 - celopozink dela porsche od roku 1978.
Listopad 10, 200816 r máš pravdu, tam jsem se kouknul o tabulku níž, takto to udává výrobce: kód motoru, model, výroba, určení, obsah, výkon v PS, Nm, vrtání a zdvih, palivo, ventily M44/01 944 1982-1985 Rest of World 2479 163 205 78,9x100 98 8 M44/02 944 1982-1985 US/CAN/JAP 2479 150 186 78,9x100 91 8 M44/03 944 1982-1985 Rest of World 2479 163 205 78,9x100 98 8 Automatik M44/04 944 1982-1985 US/CAN/JAP 2479 150 186 78,9x100 91 8 Automatik M44/05 944 1985-1987 Rest of World 2479 163 205 78,9x100 98 8 M44/06 944 1985-1987 Rest of World 2479 163 205 78,9x100 98 8 Automatik M44/07 944 1985-1987 US/CAN/JAP 2479 150 186 78,9x100 91 8 M44/08 944 1985-1987 US/CAN/JAP 2479 150 186 78,9x100 91 8 Automatik M44/09 944 1988 ALLE 2479 160 214 78,9x100 95 8 M44/10 944 1988 ALLE 2479 160 214 78,9x100 95 8 Automatik M44/11 944 2,7l 1989 ALLE 2681 165 225 78,9x100 95 8 M44/12 944 2,7l 1989 ALLE 2681 165 225 78,9x100 95 8 Automatik M44/40 944 S 1987-1988 ALLE 2479 190 230 78,9x100 95 16 M44/41 944 S2 1989-90 ALLE 2990 211 280 88x104 95 16 M44/50 944 turbo 1985-1986 Rest of World 2479 220 330 78,9x100 95 8 M44/51 944 turbo 1985-1988 1985 US ab 1986 ALLE 2478 220 330 78,9x100 95 8 M44/52 944 turbo S 1988-1991 ALLE 2479 250 350 78,9x100 95 8
Listopad 11, 200816 r máš pravdu, tam jsem se kouknul o tabulku níž, takto to udává výrobce: kód motoru, model, výroba, určení, obsah, výkon v PS, Nm, vrtání a zdvih, palivo, ventily Já bych tě za tu wolovinu, která jak myš trefně napsal zabrala tři kilometry, vyhodil z OC a zlámal ti ruce, aby si mohl psát jen nohama a nebo jazykem ty šmudlo
Listopad 11, 200816 r Když jsme u těch rychlostí, tak kamarád se nechal roztáhnout za automobilem na koloběžce na rychlost 100 km/h. Debil, ustál to. Ale během té minutky co tak jel vystřízlivěl docela. No bohužel, je to již mnoho let na zpět
Listopad 12, 200816 r myslím,že téma k ničemu... každá octa jede cca 200 km , někomu víc někomu méně.. když budu brát dle tacha .. tak bych se ani moc nechlubil ono totiš reálná rychlost je nikde jinde.. že... jinak octa má tacho bud do 220 a nebo do 240 .. tak mi přijde tvrdil že auto jede 250 trochu usmněvné ... tím se nechci nikoho dotknout .... takže je fajn když už tak měřit přes GPS ..
Listopad 12, 200816 r Nebo do 270, že Hele tady je řeč o Octáviích a né o těch žebřiňácích co je někdo označil OII
Listopad 12, 200816 r Hele tady je řeč o Octáviích a né o těch žebřiňácích co je někdo označil OII Upraveno Listopad 12, 200816 r od Béda Čech
Listopad 13, 200816 r 2martyp: a jaky si z toho mel pocit pri te rychlosti?? No je to uz celkem kalup..Hlavne musis koukat dost pred sebe,pac vsude ses lusknutim prstu.. Na motorce mi ale to takova rychlost neprisla.. Jinak pocit samoze supr... Upraveno Listopad 13, 200816 r od Martyp
Listopad 13, 200816 r Tuhle jsem se rozjel až na 145 tacho, ale pak jsem hned dal nohu z plynu. Auto je nevyzpytatelné a podvozkově nevyzrálé. jo, je to 1,8 20VT
Listopad 13, 200816 r tak nevim,povidani o nicem,ale kdyz fotky tak to stoji za to jen je mi divny ze u octavek si vsichni zakryvaji znacky ale u tohoto se to nemusi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.