inskeu Vloženo 22. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2008 Ahojte, už druhý krát sa mi stalo, že motor stratil výkon. Mám motor 1,6 75 kW BSE a pri jazde došlo k miernemu šklbaniu a následnej strate výkonu. Prvý krát, keď sa mi to stalo, tak po cca. 600 km, sa motor sám opravil a výkon sa vrátil späť. Momentálne sa opäť objavil tento problém a je sprevádzaný tým, že pri brzdení motorom vstrekuje palivo do valcov ako keby tam bol neutrál (rovnako ako keď sa mi to stalo prvý krát). VAG nenašiel žiadnu chybu, urobilo sa nastavenie všetkých hodnôt do továrenskeho nastavenie a taktiež sa prehral nový SW do riadiacej jednotky. Rovnako reakcie na zošlapnutie plynového pedálu sú veľmi vlažné. Keďže prvý krát sa to samé opravilo, môže to byť nastavením škrtiacej klapky, alebo sú rozštelované benzínové mapy. Je možné, že to diagnostika nezistí? Vďaka za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2008 koukám, že máš Golfa. Ale tenhle motor se nedával ani do OI, natož OII. To jseš tady na hodně špatný adrese. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inskeu Vloženo 23. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 Ten motor sa montuje do OII, je to klasický 8 ventil 1,6, preto sa pýtam tu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 Je divné, že tam nemáš žádnou chybu. Na šktrící klapku se můžeš podíval diagnostikou a zkusin na ni pustit zakladni nastaveni ( Blok 60 ). Viděl bych to spis na ztratu tlaku paliva. Projevuje se to tak, ze to nejede vubec nebo jen ti prijde, že je to línější?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inskeu Vloženo 23. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 Práveže motor ide, ale je značne lenivejší a pri brzdení motorom si musím ešte pomáhať brzdou, pretože stále tam dávkuje palivo. A to základné nastavenie škrtiacej klapky sa nekontroluje automaticky pri diagnostike, alebo sa na to musí priamo technik zamerať, že to chce nastaviť. Tá strata tlaku paliva ako sa dá odstrániť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 Ten motor sa montuje do OII, je to klasický 8 ventil 1,6, preto sa pýtam tu. Beru zpátky, sorry, nevím proč jsem četl 75 PS místo 75 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inskeu Vloženo 23. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 Práve som si prezeral stránku vag-com.cz a našiel som tam článok o Readiness. Readiness mi robili v servise a VAG vyhodil 00001000 čo by mal byť problém so systémom sekundárneho prívodu vzduchu. Chyba sa premazala, ale motoru stále chýbal výkon. Má táto chyba nejakú spojitosť so škrtiacou klapkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.