Gus Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Zdravim,chci se svámi podělit o jednu zkušenost,ktéré jsem nemohl z počátku věřit ale! Měl jsem problém jako většina co má motor 1,8T z kolísáním výkonu při ostré jízdě.ze záčátku to dělalo jen lehce,ale postupně se to z horšovalo.na Vagu chyby:17608 - Obtokovy ventil turbodmychadla (N249) Mechanicka zavada P1200 - 35-00 - - 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku P1297 - 35-10 - - - Sporadicky furt sem hledal netěsnost,a pak sem teda jestě zkusil vyměnit blof ventil za orig. škoda(měl jsem tam takový jednoduchý pístový hlinikový,nedal se štelovat) pomohlo to že chyby už se nekázali,ale autí furt nejelo jak mělo.Pak mi přišlo že palivové čerpadlo nějak začíná víc hučeč a de jakoby stuha a v tu chvíli jsem už tušil(projevovalo se to tím že už jsem na plnej plyn nemohl pořádně předjet auto) ,že to jak se tu nebo někde psalo že dojíždět zkoro na suchou nádrž není dobře(a já jezdil docela často ) takže přišlo na objednání pal.čerpadla v autokelly po vvčerejší výměně a testu a zátěži HLE cukání a ztráta výkonu je prič!!! Autí jede jako dřív a ani chyby na Vagu už se neukázali.Ještě dám pár tes jízd a pak potvrdim....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gus Vloženo 3. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Takže dnes,další test a vše v poho,Vag čistej tak zatim supr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.