freikrebs Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 takže je to karbec? Asi ano když píšeš o AC pumpě. A do karbecu jde beneli či ne? Popř. jsou svíčky mokré, když se pokoušíš nastartovat? svíčky mokré jsou. ale jestli jde do karbcu benál to nevím. Před výměnou oleje a ac pumpy to chytalo úplně v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 Napadá mne ještě jedna možnost - MÁŠ SPRÁVNĚ POŘADÍ KABELŮ NA ROZDĚLOVAČI? Neboli - máš pořadí zapalování 1 - 3 - 4 - 2 ? Kabel od prvního válce patří do "jímky" na víčku rozdělovače s takovou vyniklou ryskou - hranou na boku, je to právě jen na té jedné jako rozlišovací znak - a na spodku obvodu víčka jsou vylisované 2 různě široké ozuby, zapadající do odpovídajících výstupků na horní hraně rozdělovače - aby se víčko nedalo nasadit otočené o 180°. Zkontroluj celé zapalování, počínaje cívkou a jejím vn kabelem ho očisti až po "fajfky" na svících a překontroluj i to pořadí - pokud si nejsi jistý směrem, kterým se otáčí rozdělovač, tak sundej jeho víčko a nechej někoho, ať Ti otočí startérem - a podívej se. Pokud nikoho takového nemáš, vyšroubuj z motoru svíčky, zvedni jedno přední kolo (nejlíp pravé - je od něj líp vidět na rozdělovač), zařaď čtyřku nebo pětku a otáčením tím zvednutým kolem směrem "vpřed" otáčej motorem - zase, palec se musí točit jako v případě protáčení motoru startérem. V každém případě, pokud budeš točit motorem naprázdno při zapnutém zapalování, MUSÍŠ ZAJISTIT MOŽNOST PŘESKOKU JISKRY Z CÍVKY DO KOSTRY - to znamená vn kabel od cívky upevnit tak, aby mezi jeho koncem a kostrou byla mezera cca 1mm, kudy může přeskakovat výboj. Pokud se to nezajistí, může dojít k poškození izolace cívky nebo i k průrazu výkonového spínacího tranzistoru v elektronickém zapalování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freikrebs Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 Napadá mne ještě jedna možnost - MÁŠ SPRÁVNĚ POŘADÍ KABELŮ NA ROZDĚLOVAČI? Neboli - máš pořadí zapalování 1 - 3 - 4 - 2 ? Kabel od prvního válce patří do "jímky" na víčku rozdělovače s takovou vyniklou ryskou - hranou na boku, je to právě jen na té jedné jako rozlišovací znak - a na spodku obvodu víčka jsou vylisované 2 různě široké ozuby, zapadající do odpovídajících výstupků na horní hraně rozdělovače - aby se víčko nedalo nasadit otočené o 180°. Zkontroluj celé zapalování, počínaje cívkou a jejím vn kabelem ho očisti až po "fajfky" na svících a překontroluj i to pořadí - pokud si nejsi jistý směrem, kterým se otáčí rozdělovač, tak sundej jeho víčko a nechej někoho, ať Ti otočí startérem - a podívej se. Pokud nikoho takového nemáš, vyšroubuj z motoru svíčky, zvedni jedno přední kolo (nejlíp pravé - je od něj líp vidět na rozdělovač), zařaď čtyřku nebo pětku a otáčením tím zvednutým kolem směrem "vpřed" otáčej motorem - zase, palec se musí točit jako v případě protáčení motoru startérem. V každém případě, pokud budeš točit motorem naprázdno při zapnutém zapalování, MUSÍŠ ZAJISTIT MOŽNOST PŘESKOKU JISKRY Z CÍVKY DO KOSTRY - to znamená vn kabel od cívky upevnit tak, aby mezi jeho koncem a kostrou byla mezera cca 1mm, kudy může přeskakovat výboj. Pokud se to nezajistí, může dojít k poškození izolace cívky nebo i k průrazu výkonového spínacího tranzistoru v elektronickém zapalování. To me nenapadlo díky. Možná to bude ono. Je fakt že sem to měl celé rozdělané včetně rozdělovače, karburátoru atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arte15 Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Dobrý den, mám takový problém při výměně oleje jsem si všiml že olej /15W/40/ je hodně řídký - a strašně smrděl po benzínu. Po další výměně auto fungovala asi 3týdny než se rožla po krátké jízdě kontrolka mazaní, a už při jízdě nezhasla. Tak se to opakovalo každé ráno - první km dobré potom opět začala svítit. S autem jezdím na krátké vzdálenosti max 5km po městě. Tak jsem se podíval na olej a opět byl plný benzínu. Auto po odstavení v garáži smrdí hodně po benzínu. Mužete prosím poradit co je špatně a co je potřeba vyměnit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Zkus není-li prdlá membrána palivového čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arte15 Vloženo 24. Duben 2012 Sdílet Vloženo 24. Duben 2012 Tak AC pumpa vyměněna, plus rovnou hadice na benzín a vše je OK, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Duben 2012 Sdílet Vloženo 26. Duben 2012 Není zač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.