Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Měl bych dotaz,ráno kdyz přijdu k O1 TDI81KW a otočím klíčkem tak žhaví max 2vteřiny a startovaní podle toho vypadá točím dokud nechytí,ale při ohřátém motoru je žhavení snad víc jak 10vteřin.Zdá se mi to víc jak divné:-( O1 má najeto 165tis.Pokud má někdo s tímto problémem zkušnosti prosím poraďte.Díky

Vyměň čidlo teploty chladící kapaliny.

  • Autor
Vyměň čidlo teploty chladící kapaliny.

Díky, tak rychlou odpověd jsem nečekal:-)jsem laik, ale ochotný se vrhnout na vše.Kde ho najdu a nevíš kolik zhruba stojí, ať mě nenatahnou.Díky

je z boku motoru nad převodovkou blíže ke stěně kastle pod hadicemi,vede k němu kabel,zkus ho odpojit a pak studené nastartovat,tím simuluješ teplotu hodně pod bodem mrazu tzn.dlouhou dobu žhavení a uvidíš jak nastartuje,pokud to bude změna je to čidlo i když to poznáš na budících za jak dlouho ti ukáže ohřátou vodu(dobrý stav tak 4-5 km podle okolní teploty)taky jestli ti neukazuje třeba najednou vlažnou jindy studenou jindy zase horkou vodu,to všechno jsou příčiny vadného teplotního čidla.Taky to ale může být vadné relé žhavení nebo nízký počáteční předvstřík,takže nejprve vag a pak študovat,jinak ve škodovce to čidlo stojí cca 600 kč,ve škodadíly.cz asi 300 kč.

výměna u tdi je ale pakárna,blbý přístup a doporučuji vypustit vodu,nebude to tak rychlé aby ti nevytekly aspon 2 litry vody.

  • 3 měsíce později...

no ja mam podobny problem jeden manik mi povedal ze mam problem s predvstrekom a ze chyba je v RJ neviem ci je to spravne ale odpojil jeden kablik z cidla a auto stale zhavi ako keby bolo pod nulou ale start od vtedy no problem

neřekl bych že předvstřik má na délku žhavení vliv - teplotní čidlo chl.kapaliny určitě ovlinit může - VAG může prozradit více

Upraveno od Ignác

no neviem ako to povedat ale asi ma nieco spolocne predvstrek + zhavenie ma predsa v zime ti pri starte musi dat viac nafty aj blby pripad Tatra ktora nezhavy ma prevstrek kde tam ide skoro nafta prudom A ked mi odpojil ten kablik z teplotneho cidla tak RJ berie ze je napr -6 púida viac nafty na cerpadle + zhavy (kedze je odpojene cidlo tak nevie ako dlho tak sa najdlhsie simuluje teplotu hlboko pod 0)a je bezproblemovy start

Ale on pise ze rano len preblikne. To je OK. Teraz vobec nezhavi. Pri teplom motore zhavi. Tak len to cidlo bude KO. Uplne naopak dava signal. Ono rano mozno dava signal ze je motor teply,tak aj preto nemusi zhavit.

Ja by som siel do toho cidla. Vymena.

Ale on pise ze rano len preblikne. To je OK. Teraz vobec nezhavi. Pri teplom motore zhavi. Tak len to cidlo bude KO. Uplne naopak dava signal. Ono rano mozno dava signal ze je motor teply,tak aj preto nemusi zhavit.

Ja by som siel do toho cidla. Vymena.

Chtělo by to na VAG zjistit udávanou teplotu teplotu. Btw soft je určitě orig? Jestli ano a teplota nesouhlasí je čidlo v háji. Vodu při výměně vypouštět nemusíš, neotvírej vůbec nádržku a pokud budeš dost rychlej skoro nic nevyteče

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.