Publikováno Prosinec 23, 200816 r Měl bych dotaz,ráno kdyz přijdu k O1 TDI81KW a otočím klíčkem tak žhaví max 2vteřiny a startovaní podle toho vypadá točím dokud nechytí,ale při ohřátém motoru je žhavení snad víc jak 10vteřin.Zdá se mi to víc jak divné:-( O1 má najeto 165tis.Pokud má někdo s tímto problémem zkušnosti prosím poraďte.Díky
Prosinec 23, 200816 r Autor Vyměň čidlo teploty chladící kapaliny. Díky, tak rychlou odpověd jsem nečekal:-)jsem laik, ale ochotný se vrhnout na vše.Kde ho najdu a nevíš kolik zhruba stojí, ať mě nenatahnou.Díky
Prosinec 24, 200816 r je z boku motoru nad převodovkou blíže ke stěně kastle pod hadicemi,vede k němu kabel,zkus ho odpojit a pak studené nastartovat,tím simuluješ teplotu hodně pod bodem mrazu tzn.dlouhou dobu žhavení a uvidíš jak nastartuje,pokud to bude změna je to čidlo i když to poznáš na budících za jak dlouho ti ukáže ohřátou vodu(dobrý stav tak 4-5 km podle okolní teploty)taky jestli ti neukazuje třeba najednou vlažnou jindy studenou jindy zase horkou vodu,to všechno jsou příčiny vadného teplotního čidla.Taky to ale může být vadné relé žhavení nebo nízký počáteční předvstřík,takže nejprve vag a pak študovat,jinak ve škodovce to čidlo stojí cca 600 kč,ve škodadíly.cz asi 300 kč. výměna u tdi je ale pakárna,blbý přístup a doporučuji vypustit vodu,nebude to tak rychlé aby ti nevytekly aspon 2 litry vody.
Duben 20, 200916 r no ja mam podobny problem jeden manik mi povedal ze mam problem s predvstrekom a ze chyba je v RJ neviem ci je to spravne ale odpojil jeden kablik z cidla a auto stale zhavi ako keby bolo pod nulou ale start od vtedy no problem
Duben 22, 200916 r neřekl bych že předvstřik má na délku žhavení vliv - teplotní čidlo chl.kapaliny určitě ovlinit může - VAG může prozradit více Upraveno Duben 22, 200916 r od Ignác
Duben 22, 200916 r no neviem ako to povedat ale asi ma nieco spolocne predvstrek + zhavenie ma predsa v zime ti pri starte musi dat viac nafty aj blby pripad Tatra ktora nezhavy ma prevstrek kde tam ide skoro nafta prudom A ked mi odpojil ten kablik z teplotneho cidla tak RJ berie ze je napr -6 púida viac nafty na cerpadle + zhavy (kedze je odpojene cidlo tak nevie ako dlho tak sa najdlhsie simuluje teplotu hlboko pod 0)a je bezproblemovy start
Duben 22, 200916 r Ale on pise ze rano len preblikne. To je OK. Teraz vobec nezhavi. Pri teplom motore zhavi. Tak len to cidlo bude KO. Uplne naopak dava signal. Ono rano mozno dava signal ze je motor teply,tak aj preto nemusi zhavit. Ja by som siel do toho cidla. Vymena.
Duben 22, 200916 r Ale on pise ze rano len preblikne. To je OK. Teraz vobec nezhavi. Pri teplom motore zhavi. Tak len to cidlo bude KO. Uplne naopak dava signal. Ono rano mozno dava signal ze je motor teply,tak aj preto nemusi zhavit. Ja by som siel do toho cidla. Vymena. Chtělo by to na VAG zjistit udávanou teplotu teplotu. Btw soft je určitě orig? Jestli ano a teplota nesouhlasí je čidlo v háji. Vodu při výměně vypouštět nemusíš, neotvírej vůbec nádržku a pokud budeš dost rychlej skoro nic nevyteče
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.